XXL Nutrition

Bestellen op 1fast400 iemand?

frietbakker zei:
Die van Exarchos is nu onderweg, die van Armand kon niet worden uitgereikt en zou terug naar mij moeten komen. Dus dat lossen we nog even op.

Daster had hem zover ik weet ook nog niet gehad, maar die woont ook in bels. Heb je hem nu wel Daster?

En zijn er nog meer mensen die niet weten waar hun pakket is?
Volgens mij vergis je je met iemand, want ik heb hem allang binnen hoor :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja wat wil je met zo'n bestelling! Dan haal je nog wel eens wat namen door elkaar! :D

Als er weer een bestelling komt doe ik ook graag mee :D

PM me dan of meel me naar pa_peer [at] Hotmail.com

bvd :P

Ja nu ik zie dat het allemaal goed is gegaan bij de 1e bestelling doe ik ook graag mee met de volgende.

mijn e-mail: roel_leenders@hotmail.com

gr. Roel

Ja, ook ik heb m'n bestelling binnen.
Frietbakker thanx voor de moeite :thumbs:

ik kan niet w88 in ieder geval

ik heb voorlopig nog! :D

Ik zit voor de komende tijd ook nog goed :D

gasten ik heb de FedEx aanslag gehad, het is 135,14 euri, dus ongeveer 10,40 de man.. ik mail jullie er even over dus check it!

is dat tax ofzo ??? gaat dat naar gewicht of waarde van je bestelling ???

naar waarde van de opgegeven douane waarde. Dus als mike de echte prijs erop had gezet, waren we pas echt de zak! :D Het is iets van 12,8% op die douane waarde en daarover weer 20%....

Dus een bestelling van zo,n 12,- kost pak em beet 10,00 extra ???

nee want je mag tot 25 euro belastingvrij invoeren :D

Maar ja, daarboven ben je snel de zak, daarom hebben we ook ineens zoveel besteld. Dan valt het wel weer mee, als je met zoveel bent al helemaal.

Dus als je een beetje besteld, en je laat Mike erop zetten dat het minder dan €25 waard is, hoef je geen naheffing te dokken? Mits het geloofwaardig is bij de douane...

kzal t morgen overschrijven!

M@rsel zei:
Dus als je een beetje besteld, en je laat Mike erop zetten dat het minder dan €25 waard is, hoef je geen naheffing te dokken? Mits het geloofwaardig is bij de douane...

Precies... mits het geloofwaardig is en dat is het niet met 65kg :p

Terug
Naar boven