XXL Nutrition

Double Kettlebell Clean and Press + Pullups

Je suppleert hiermee wel extreem veel vitamine D3, 9000 I.U. = 225 mcg, terwijl een onderhoudsdosering van 10 mcg per dag al ruim voldoende is voor volwassenen die de zon nauwelijks zien. Zo'n hoge dosering wordt alleen toegepast bij mensen bij wie een tekort is aangetoond om het weer op normaal niveau te krijgen. Langdurig zo'n hoge dosering nemen is niet zonder risico:

brave_screenshot_www.voedingscentrum.nl.png

bron: https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamine-d.aspx
Laat hem maar, luistert toch niet. Morgen gaat ie weer bulken en volgende week weer 100.000 stappen per dag

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga k2 erbij kopen
Hoge dosering vit d3 + k2 is veilig volgens mensen

Je suppleert hiermee wel extreem veel vitamine D3, 9000 I.U. = 225 mcg, terwijl een onderhoudsdosering van 10 mcg per dag al ruim voldoende is voor volwassenen die de zon nauwelijks zien. Zo'n hoge dosering wordt alleen toegepast bij mensen bij wie een tekort is aangetoond om het weer op normaal niveau te krijgen. Langdurig zo'n hoge dosering nemen is niet zonder risico:

brave_screenshot_www.voedingscentrum.nl.png

bron: https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamine-d.aspx
Ja Ja nederlandse overheid site zit mensen bang te maken over d3 pilletjes zodat meer mensen ziek kunnen worden zodat ze meer geld verdienen weet wel hoe dat werkt.

Ja Ja nederlandse overheid site zit mensen bang te maken over d3 pilletjes zodat meer mensen ziek kunnen worden zodat ze meer geld verdienen weet wel hoe dat werkt.
Niet meteen complot theorieen zien. De overheid verdient er niets aan als jij ziek bent, het kost alleen geld als je niet kan werken en je handje moet ophouden.

Ik denk dat jullie allemaal je beter moeten gaan verdiepen in zijn schrizofrenie , dan kan je zijn keuzes beter begrijpen.

Hij kan hier deels niks aan doen.

Ik denk dat jullie allemaal je beter moeten gaan verdiepen in zijn schrizofrenie , dan kan je zijn keuzes beter begrijpen.

Hij kan hier deels niks aan doen.
Wij moeten helemaal niks.
Deze jongen moet (betere) hulp gaan zoeken/krijgen om zijn keuzes beter te begrijpen.
Hij doet dingen die nergens overgaan en hem meer slecht dan goed doen.
Liters melk per dag drinken, overdosis aan vitamines D nemen
(zal ongetwijfeld nu iets terug krijgen van hem
van "maar ik ga nu ook vitamine K nemen dus het kan gewoon")
En dit zijn maar een aantal dingen van de vele dingen die hij doet.
What's next?
Neemt hij het cutten net iets te letterlijk en snijdt hij lappen vet van zijn buik af?
"kijk jongens ik ben 20kg afgevallen!"

Deze jongen moet (betere) hulp gaan zoeken/krijgen om zijn keuzes beter te begrijpen.
What's next?
Neemt hij het cutten net iets te letterlijk en snijdt hij lappen vet van zijn buik af?
Waarschijnlijk krijgt hij al goeie hulp , hij woont niks voor niks begeleid wonen. Begeleiding zal aan de keuzes die hij nu maakt niks kunnen doen , snijden is bijv iets heel anders.

keuzes begrijpen met zijn ziektebeeld…. Lastig nogmaals verdiep je in schrizofrenie. Ik vind het in dat opzicht nog wel meevallen.

What's next?

Tuurlijk krijgt hij begeleiding maar soms is zorg gericht op damage control = max haalbare binnen de zogezegde beperkingen. Dus hou eens op te zeuren en laat hem lekker zijn leven leiden. Je hoeft niet te lezen en evenmin te reageren maar dat gehuil al dagenlang hierover heeft echt geen toegevoegde waarde

Tuurlijk krijgt hij begeleiding maar soms is zorg gericht op damage control = max haalbare binnen de zogezegde beperkingen. Dus hou eens op te zeuren en laat hem lekker zijn leven leiden. Je hoeft niet te lezen en evenmin te reageren maar dat gehuil al dagenlang hierover heeft echt geen toegevoegde waarde
Precies dit.

Laatst bewerkt:
Hoopte van wel ergens.
Geloof me ik heb het beste met die jongen voor.
En ik hoop ook echt dat die de beste hulp krijgt hiervoor en het aan ook aanneemt.
Ik type ook al iets in vorige bericht dat dit topic misschien kan gebruiken als een ankerpunt zodat hij als hij weer eens van gedachte veranderd
dat hij terug kan kijken van oh ik was hier mee bezig misschien kan ik hier mee doorblijven gaan ipv elke keer iets anders en hopelijk dat dan
ook wat meer rust in zijn koppie kan geven.

Terug
Naar boven