Fitness Seller

Doug Hepburn Ain't Got Shit On Me

Bezoekers in dit topic

Luc zijn "snelllllller" haha wat een Nazi-stem!

Altijd leuk om clipjes te zien dude.
 
dikke squats kerel, je doet me qua fysiek en uiterlijk wat aan henry rollins denken en dat bedoel ik als een compliment :D

LOL, mijn eerste bezoek aan een gym dateert van een paar dagen na een Henry Rollins concert. Mede door hem te zien ben ik in trainen geïnteresseerd geraakt (toen woog ik wel maar 63kg). En wacht tot ik eens fotos van mn tattoos post... (o.a. full backpiece uiteraard)
 
SCHNELLERRRRR!!! :roflol:

quite nice squats you made there bro. Volgende keer wel PR's rammen!!!
 
wordt idd tijd dat je hier eens wat van je lichaamsversiering laat zien!
 
een zonnetje ?;)

Neen, een lief klein konijntje en enkele fluitende vogeltjes.

Ik zal pics posten wanneer alles waar ik nu mee bezig ben klaar is. M'n polynesische sleeve is al een paar maanden in opbouw, morgen komt alweer een stukje bij.

Ik ga trouwens niet meer trainen tot na nieuwjaar, beetje kerst vieren en daarna weekje rust en making sexy time in de Ardennen ! Back in the gym @ 2januari
 
Neen, een lief klein konijntje en enkele fluitende vogeltjes.

Ik zal pics posten wanneer alles waar ik nu mee bezig ben klaar is. M'n polynesische sleeve is al een paar maanden in opbouw, morgen komt alweer een stukje bij.

Ik ga trouwens niet meer trainen tot na nieuwjaar, beetje kerst vieren en daarna weekje rust en making sexy time in de Ardennen ! Back in the gym @ 2januari

HAHAHA, zo'n polynesische sleeve lijkt me wel wat op de bovenbenen![Afbeelding niet meer beschikbaar]

fijne dagen kerel ![Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
HAHAHA, zo'n polynesische sleeve lijkt me wel wat op de bovenbenen![Link niet meer beschikbaar]

fijne dagen kerel ![Link niet meer beschikbaar]

Bovenbenen ? Verdorie nu breng je me wel op een idee, zo houdt het nooit op natuurlijk ;) En mijn moeder zei nog wel dat ik zo'n mooi jongetje was toen ik pas geboren was.

Iedereen ook fijne dagen gewenst. En dat ik hier geen één zie trainen ! Jullie moeten krachtreserves opbouwen voor het loodzware hijs- en sloopwerk dat in de maanden nadien zal volgen ! Feesten, vogelen en slapen !
 
OK sorry ik ben gisterenavond toch nog even onder het ijzer geweest. Afin het was eerder een modeshow aangezien ik shirts en suits ging proberen. Uiteindelijk toch voor een Titan F6 gekozen. Wat een woest ding zeg. Ik had nog nooit eerder van mn leven een shirt gedragen en smeet van de eerste keer zo even 170kg omhoog. (Wel na wat techniekaanpassingen bij de opwarming zoals meer elbows in) Ben lichtelijk verrast eigenlijk. In totaal voor een 300 euro aan oorlogstuig besteld (Titan F6 bench shirt, Titan Centurion squat dinges, een degelijke lever belt, en wrist straps).

Let the games commence !
 
Zeer vette filmpjes!:thumbs: en ook een zeer strakke gym!
 
Neen, een lief klein konijntje en enkele fluitende vogeltjes.

Ik zal pics posten wanneer alles waar ik nu mee bezig ben klaar is. M'n polynesische sleeve is al een paar maanden in opbouw, morgen komt alweer een stukje bij.

Ik ga trouwens niet meer trainen tot na nieuwjaar, beetje kerst vieren en daarna weekje rust en making sexy time in de Ardennen ! Back in the gym @ 2januari

Vet polynesische tattoages vind ikzelf de mooiste die er zijn!Dat is gewoon echt kunst.Zelf wil ik ook graag een polynesische laten zetten maar nog even wachten totdat ik geld heb voor de reis naar Tahiti! :D
design2.gif
Bekijk deze site eens vind je misschien wel leuk, gaat over een tattoeerder op Moorea als ik er nog 1 laat zetten is het bij hem!

Voor de rest filmpjes zijn vet!! alleen met die squats he..vind je het niet irritant van die losse schijfen?Persoonlijk vind ik het altijd fijner als ze vast zitten! :)
 
Allez hop, ik heb het nieuwe trainingsjaar goed ingezet, niet met een training want die is voor morgen, maar met een inschrijving voor de bench-only wedstrijd van IPF op 10 maart te Zandvoorde. Doel is 180kg met shirt.

Let the games commence :D
 
Heb je je gear via internet besteld of wordt die shit ook in sport zaken ed verkocht?
 
Ben benieuwd wat het shirt voor je doet. Je zit nu al aan de 160 raw toch?
 
Ben benieuwd wat het shirt voor je doet. Je zit nu al aan de 160 raw toch?

PR is 157,5kg raw

Woensdag 3 januari

Eerste training van het jaar. Alles licht dus.
Alhoewel ook weer niet zo licht als bv een bench programma van Kennelly.

1) Bench press
10 x 60
5 x 80
3 x 100
3 x 110
6sets x 3reps x 120kg

2) Squat lite
5 x 70
5 x 90
5 x 110
3 x 130
3sets x 4reps x 150kg

3) Military press
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 70
5 x 80

4) bicep/lat circuit (3 circuits) :
- pull-ups 8reps
- pulldowns bicep greep 10reps
- hammer curls 8reps
- preacher curl 8reps

Lekker om weer te trainen na 10dagen winterslaap.
 
Training Vrijdag 5 jan

1) Squat
5 x 70
5 x 110
5 x 130
5 x 150
4 x 2 x 170kg

2) Deadlift
3 x 120
3 x 150
3 x 180
3 x 200

4) Speed deadlift
8 x 3 x 160

Zondag 7 januari

Training @ Isogym, Izegem

1) Bench Press
10 x 60
5 x 80
3 x 100
3 x 120
4 x 2 x 130kg

2) incline bench toestel
3 x 10

3) narrow grip 3-board press
5 x 60
5 x 100
5 x 120
5 x 140

4) tricep pushdowns
3 x 10

5) skullcrushers
2 x 10

Rustig het jaar beginnen. Ik wil voor squat het volume op zijn Russisch opvoeren naar 3 x per week voor een 5-tal werksets ipv 1. Bench ga ik ook 3xper week beginnen doen.
 
En rows?

Waarom speed deadlifts na gewone deads? Is het niet beter andersom?

Nice training verder.
 
En rows?

Waarom speed deadlifts na gewone deads? Is het niet beter andersom?

Nice training verder.

Inderdaad met zoveel bench mis ik die toch wel, minstens evenveel rows als bench imo.

Verder heel brute trainingen!
 
Inderdaad met zoveel bench mis ik die toch wel

LOL Ik doe twee lichte trainingkjes om wakker te worden na de winterslaap en er is al meteen paniek of ik wel genoeg row :D Moet je anders even de rest van dit log bekijken, dan zie je wekelijks rows met 120-130kg

En rows doe ik trouwens op maandag
 
Back
Naar boven