AndroidHealthClinic

Down periode ...HELP

VyperThomas

Novice
Waardering
1
Beste mensen , ik ben een jongen van 17 en train nu al 2 jaar in de gym , ik train zwaar en hard . Maar nu zit ik in zo een verschrikkelijke downperiode waarbij ik opeens macht begin te verliezen vandaag kon ik mijn 105 niet meer benchen dit is echt vervelend ook begin ik last te krijgen van gewrichtspijn , kan iemand me TIPS geven of RAAD om uit deze situatie uit te geraken en mijn kracht omhoog te krikken

Dank by voorbaat

doe het eens een weekje of 2 rustig aan... zorg dat je ZIN hebt om naar de gym te gaan

• Topic Starter Topic Starter
doe het eens een weekje of 2 rustig aan... zorg dat je ZIN hebt om naar de gym te gaan
Hey , ik heb altijd zin om naar de gym te gaan hoor , maar als ik dan begin met benche opeens heb ik dan geen macht en loopt het niet zoals ik het wil, wat echt niet plezierig is

Hey , ik heb altijd zin om naar de gym te gaan hoor , maar als ik dan begin met benche opeens heb ik dan geen macht en loopt het niet zoals ik het wil, wat echt niet plezierig is

Persoonlijke problemen? heb ik ook wel eens last van, dat ik me niet goed concentreer en dus minder krijg gedrukt.

kijk wat filmpjes van ronnie coleman en arnold.. en je bent weer klaar voor de start!

kdenk dat je overtrained ben. ik zou weekje rust nemen.
daarna blaas je hem weer extra hard.

je kan niet altijd beeste, af en toe ff rust of deloade zorgt voor de afwisseling

Neem ander Schema, Eet anders, Train anders.

Neem weekje rust en dan begint het vanzelf weer te kriebelen

Je bent 17 jaar en bankdrukt nou al 100+ dus niet zo aanstellen en gewoon doorgaan want die 100kg bankdruk je ook niet zomaar

Succes ;)

Neem ander Schema, Eet anders, Train anders.

Neem weekje rust en dan begint het vanzelf weer te kriebelen

Je bent 17 jaar en bankdrukt nou al 100+ dus niet zo aanstellen en gewoon doorgaan want die 100kg bankdruk je ook niet zomaar

Succes ;)

Lol idd ik ben 20 en ik bench maar 80 kilo fatsoenlijk (8 reps).

Ik neem zo af en toe ook wat rust.

Is fijner en daarna kan je weer goed knallen.

Je kan niet altijd op je max trainen, je moet ook eens opgeven.

Bovendien als je met 80 kilo bench hetzelfde berijk als met 100 kilo op een goeie dag.

Wat is dan het probleem je spieren krijgen dan toch de zelfde prikkel.

Neem rust eet goed mischien een nieuw schema en kijk dan hoe het verder gaat.

Terug
Naar boven