AndroidHealthClinic

downloaden gaat opeens traag(denk spyware)

flexx123

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
5.132
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
ik zit met mn handen in mn haar, ik word er gek van, heb een maand geleden mn pc geformateerd omdatmn downloaden niet meer boven de 300kb/s uitkwam in grabit terwijl ik normal gewoon 900kb/s haal. dus ik denk spyware, heb adaware
al gedraait maar die vind niks, en net TREND MICRO HouseCall 6.5 gedaan,ook niks,zou iemand een oplossing weten??

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
nee had ik al geprobeerd, ook rond de 300, dus moet haast wel spyware zijn, ben nu hitman pro aan het draaien

hitman pro gedraaid heeft wel wa spyware gevonden,maar het probleem is er nog steeds, pff heb geen zin om weer te gaan formateren.

Ik neem aan dat je al een keer opnieuw verbinding heb gemaakt of de verbinding gereset ofzo, dat verhelpt bij mij tenminste vaak dat probleem.

ja heb ik al gedaan, ik ga maar weer formateren en daarna als ik alle programmas heb geinstaleerd een image maken, word hier schijtziek van.

HijackThis Logfileauswertung

Maak daar even een log aan en laat dat logje online scannen.
Ik zelf denk niet dat het spyware is.
Ik neem aan dat je download via een payserver kan het zijn dat je server op zn gat ligt?
Welke server heb je?

ik weet vrijwel zeker dat het niet aan mn payserver ligt( tweaknews), ik had geformateerd omdat mn pc ****ed up was en niet boven de 300kb/s uitkwam en na het formateren haalde ik weer volle snelheid maar sinds gister kom ik weer niet boven de 300kb/s, zit nu op mn werk dus kan nu niks testen.

Probeer eerst hijackthis maar eens.

Terug
Naar boven