XXL Nutrition

Drama voor Jarno Hams tijdens Strongman Champions League

Nee, dat deed jij niet en er werd jou ook helemaal niets gevraagd. Je maakte gewoon van de gelegenheid gebruik om iemand een trap na te geven.

Ik antwoorde wel op de vraag van mc. chick. En dat was helemaal niet aanvallend naar Jarno bedoeld.

Ik antwoorde wel op de vraag van mc. chick.

Mee eens..

Weet je Lenn.. ik zat wat te rellen en wilde andere hierin betrekken.. vind ik grppig..
Mike Diesel met zijn Roid Rage voelde ook de behoefte om te rellen en kiest nu jou uit.. niet op reageren joh die gast is een knakker blijkbaar:p

zo, dat is flink k*t... :no:
sterkte ermee! Zag er wel naar uit om hem in actie te zien in Vroomshoop!
Maargoed, nu heeft hij wel extra tijd om hier te posten :)
(altijd positief blijven :))

Ja...

jeetje.. wat heb ik in ommen te zoeken? stel stakkers met een andere levensfilosofie dan ik proberen te bekeren.. ik geef mijn mening waar ik dan wil en wanneer ik dat wil.. en daarbij hoef ik niet naar Ommen te komen of een ander gat..

maar toch bedankt dat je weer zo lekker veel energie in me gestoken hebt.. je zal het ook nooit leren he:)

Oh ja, sorry was ik effe vergeten. Jij bent zo'n typerende beruchte internet-held.
Zoals je wellicht niet zult begrijpen, steek ik geen energie in jou.

En je hebt idd helemaal niets in Ommen te zoeken. Kom maar niet eens id buurt zou ik zeggen. Liever nog, blijf maar lekker "gewichten wegbeuren" en haten achter je pc-je. Dat past beter bij je.

Oh ja, sorry was ik effe vergeten. Jij bent zo'n typerende beruchte internet-held.
Zoals je wellicht niet zult begrijpen, steek ik geen energie in jou.

En je hebt idd helemaal niets in Ommen te zoeken. Kom maar niet eens id buurt zou ik zeggen. Liever nog, blijf maar lekker "gewichten wegbeuren" en haten achter je pc-je. Dat past beter bij je.

de gedachtes die je over mij hebt.. de woorden die je hier getikt hebt..
alles is energie en alles heb je verspild aan mij!

wel goed van je dat je je fouten kan toegeven en zegt dat je vergeten was dat ik een internet-held ben.. dat maakt je toch iets meer man dan ik dacht dat je was.

+1 als je champ een mietje vind ( kwa gedrag, kwa stats niet :) ) altijd die onrust stoken is nergens goed voor... als je dat vind hou het voor jezelf en ga hier niet dom over doen... je hebt het ****ing over de sterkste man van nederlands... where is the respect...

Ja...

jeetje.. wat heb ik in ommen te zoeken? stel stakkers met een andere levensfilosofie dan ik proberen te bekeren.. ik geef mijn mening waar ik dan wil en wanneer ik dat wil.. en daarbij hoef ik niet naar Ommen te komen of een ander gat..

maar toch bedankt dat je weer zo lekker veel energie in me gestoken hebt.. je zal het ook nooit leren he:)

Stel stakkers?....... ga je iedereen over 1 kam scheren?

En waarom loop je zo te stoken......

bij ons noemen we dat een judas!

de gedachtes die je over mij hebt.. de woorden die je hier getikt hebt..
alles is energie en alles heb je verspild aan mij!

Vlei jezelf niet teveel zou ik zeggen. De wereld draait nu niet bepaald om jou. Maar misschien is dat nu juist iets waar jij moeite mee hebt. Tenminste, zo komen je post's wel over.

Laten we het geruzie achterwege laten aub.

Succes met het Herstel Jarno!!!!

Hey klote zeg.

heel veel succes met je herstel.
Kom terug sterker dan ooit.

gr weak 01

Da's mooi k*t.

Beterschap Jarno en dat je maar sterker terug mag komen.

Ai k*t... daar gaat je (z'n) seizoen. Ik hoop dat het goed komt.

Het enigste wat ik hier wil zeggen is dat ik het ontzettend jammer vind dat Jarno dit moest overkomen.
Want ik had 11 Juli graag tegen hem wilde strijden in de finale en er een spannende wedstrijd van wil maken.
Jarno zoals ik je net heb verteld toen ik je aan de telefoon had dit zullen we volgend jaar dan moeten gaan doen.
Ik wens je een goed en voorspoedig herstel en dat we je weer gauw in actie mogen zien komen.

Groetjes Richard

Sterkte Jarno!!

En MikeDiesel. Hou eens op met dat paternalistische gedrag van je. Alsof jij de hoeder van het ijzer en de brute kracht bent. Zinnen als..'jij zou eens 400k moeten tillen' 'Kom maar eens naar Ommen om het recht in bla gezicht te vertellen'

Voor een 30+ vent komt het nogal simplistisch en bekrompen over. Niemand vraagt jou toch om een dergelijke reactie in al die topics.

Ik durf nergens meer iets te zeggen over een sterke gast. Pas op! Hoeder Mike komt aan 'vliegen'. Hou toch op man.

beterschap kleine!

Sterkte Jarno! Ik hoop je zo snel mogelijk weer in actie te zien!

Terug
Naar boven