AndroidHealthClinic

Drama voor Jarno Hams tijdens Strongman Champions League

damn, veel sterkte en veel beterschap Jarno!

Sterkte Jarno, doe je nu nog wel trainingen voor je bovenlichaam?

Wanneer ben je eigenlijk van plan weer je bovenlijf te gaan trainen?
Ook al is het maar wat gooi en smijtwerk op wat apparaten in de sportschool..

Wanneer ben je eigenlijk van plan weer je bovenlijf te gaan trainen?
Ook al is het maar wat gooi en smijtwerk op wat apparaten in de sportschool..

Ik neem eerst ff een paar weken rust. Kan nu weinig beginnen. Omdat ik m'n been helemaal niet kan buigen. Kan ik bv ook niet fatsoenlijk banken. Mag m'n been spieren ook maar licht aanspannen en als je met gewichten traint doe je dat meer dan je erg in hebt..
Dus voorlopig maar ff niets...

Ik neem eerst ff een paar weken rust. Kan nu weinig beginnen. Omdat ik m'n been helemaal niet kan buigen. Kan ik bv ook niet fatsoenlijk banken. Mag m'n been spieren ook maar licht aanspannen en als je met gewichten traint doe je dat meer dan je erg in hebt..
Dus voorlopig maar ff niets...

Wijze mannen komen uit het oosten he ;)

Maar stel nou dat je in augustus of september ofzo weer wat begint he, zou je dan eens willen posten welke gewichten je dan nog verzet? Ik ben wel benieuwd wat een kerel als jij aan basiskracht heeft..

Wijze mannen komen uit het oosten he ;)

Maar stel nou dat je in augustus of september ofzo weer wat begint he, zou je dan eens willen posten welke gewichten je dan nog verzet? Ik ben wel benieuwd wat een kerel als jij aan basiskracht heeft..

Ik train dan alleen maar m'n bovenlichaam.

Maar setjes 130kg - 140kg bench moet ik dan toch nog wel kunnen.
Concentreer me eerst op fysiotherapie.. Wil m'n benen zo snel mogelijk weer op niveau hebben.

Hij was niet super zwaar. 380kg. Omdat hij in de medley zat en we nog een wheelflip en rollen stof moesten laden.
Maar meestal is het in CL wedstrijden tijdens een normale Yokerace tussen de 410kg en max 475kg. En dan is de afstand meestal 25m.

Met mij gaat het redelijk. Heb gisteren een andere brace gekregen. Kan en mag m'n been voorlopig nog niet buigen. vanaf 6 juli mag ik wekelijks iets verder buigen. Maar deze brace moet ik nog zeker een week of 6 dragen.
Daarna begint de lange weg terug pas echt...
En heb nu weer echt een doel. een serieuze comeback..

Bedankt voor je uitgebreide antwoord Jarno,

Wens je veel beterschap, en dat je maar zo sterk als een Beer terug komt.

;)

Een goed herstel en dat je snel terug aan de top mag staan!

Als we weer naar Testament gaan duw ik je rolstoel wel backstage bij Chuck...

Het gaat voorspoedig met het herstel, gister kon ie het been al weer heel licht buigen en strekken. Jarno zelf was erg optimistisch.

Lees net op Ironmind dat Mikhail Koklyaev zijn biceps heeft afgescheurd; die is dus ook een aantal maanden uit de running...

Het gaat voorspoedig met het herstel, gister kon ie het been al weer heel licht buigen en strekken. Jarno zelf was erg optimistisch.

Ik denk dat iedereen volgend jaar z'n borst alvast nat kan gaan maken, want hij bouwt nu een stukje motivatie op....oef! :eek: :D

Hoe zal het gaan met het herstel van Jarno Hams?

Jow Jarno,

hoe gaat het met het herstel en het trainen? Mag je al licht squatten/legpressen?

Doe 2/3x per week 8 setjes legpress van 30hh 40-70kg
Met m'n linkerbeen dan. Heb ook alweer voorzichtig boomstam en axle getraind.
100 -120kg gaat nog vrij vlot, m'n bovenbeen wordt langzaam weer dikker, spiermassa komt terug. Hoop begin volgend jaar weer echt met onderdelen te trainen.

Wheeflip/ Farmers/ Yoke en Stones staan dan weer op het lijstje

Doe 2/3x per week 8 setjes legpress van 30hh 40-70kg
Met m'n linkerbeen dan. Heb ook alweer voorzichtig boomstam en axle getraind.
100 -120kg gaat nog vrij vlot, m'n bovenbeen wordt langzaam weer dikker, spiermassa komt terug. Hoop begin volgend jaar weer echt met onderdelen te trainen.

Wheeflip/ Farmers/ Yoke en Stones staan dan weer op het lijstje

Mooi succes met je verdere herstel Jarno.

Terug
Naar boven