Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar stiekem vind je hem wel lief.Ik zeg verder niets behalve dat ze hem niet uit moeten sluiten, haten zullen ze hem toch![]()

Naast het feit dat je totaal niet grappig bent, heb je ook geen flauw idee waar je over praat. Jarno is geen powerlifter. Remember?

Nou ik sluit hem aan alle kanten uit........ Tot de tijd dat hij een beetje normaal gaat doen, en mensen een beetje met respect behandelt is hij voor mij gewoon een klein kind.......beetje de "ik heb overal schijt aan" jongen uit gaan hangen hier. Ik en vele mensen met mij beoefenen graag deze sport en gaan allemaal sportief met elkaar om. en we houden elkaar hier op de hoogte over bepaalde zaken. en dan moet er 1 zo'n klein kind die zelf ook niet eens actief is in de sterkste man sport bepaalde mensen zo naar beneden halen op zo'n achterbakse manier! met verdraaiingen, onwaarheden. Wat is nu eigenlijk je doel met deze laster campagne. Is het frustratie? of heb je nooit geen liefde gehad? ben je werkloos? heeft je vriendin/vriend je verlaten? is je hond dood? of gebruik je gewoon hele slechte drugs?...... Ik kan je in elk geval niet peilen

Of baal je gewoon dat je in het leven niks anders kunt dan bankdrukken?
--------------------------------------------------------------------------------
Die moet hem wel raken![]()

Wat weegt zo'n Yoke Jarno op een CL,
en hoe gaat het verder met je?
Wat weegt zo'n Yoke Jarno op een CL,
en hoe gaat het verder met je?