AndroidHealthClinic

Drama voor Jarno Hams tijdens Strongman Champions League

Ik zeg verder niets behalve dat ze hem niet uit moeten sluiten, haten zullen ze hem toch :windup:

afschuwelijk,krijg al kippevel als ik er aan denk, beterschap

Maar stiekem vind je hem wel lief. ;)

Nou ik sluit hem aan alle kanten uit........ Tot de tijd dat hij een beetje normaal gaat doen, en mensen een beetje met respect behandelt is hij voor mij gewoon een klein kind.......beetje de "ik heb overal schijt aan" jongen uit gaan hangen hier. Ik en vele mensen met mij beoefenen graag deze sport en gaan allemaal sportief met elkaar om. en we houden elkaar hier op de hoogte over bepaalde zaken. en dan moet er 1 zo'n klein kind die zelf ook niet eens actief is in de sterkste man sport bepaalde mensen zo naar beneden halen op zo'n achterbakse manier! met verdraaiingen, onwaarheden. Wat is nu eigenlijk je doel met deze laster campagne. Is het frustratie? of heb je nooit geen liefde gehad? ben je werkloos? heeft je vriendin/vriend je verlaten? is je hond dood? of gebruik je gewoon hele slechte drugs?...... Ik kan je in elk geval niet peilen

Of baal je gewoon dat je in het leven niks anders kunt dan bankdrukken?

Laatst bewerkt:
Nou ik sluit hem aan alle kanten uit........ Tot de tijd dat hij een beetje normaal gaat doen, en mensen een beetje met respect behandelt is hij voor mij gewoon een klein kind.......beetje de "ik heb overal schijt aan" jongen uit gaan hangen hier. Ik en vele mensen met mij beoefenen graag deze sport en gaan allemaal sportief met elkaar om. en we houden elkaar hier op de hoogte over bepaalde zaken. en dan moet er 1 zo'n klein kind die zelf ook niet eens actief is in de sterkste man sport bepaalde mensen zo naar beneden halen op zo'n achterbakse manier! met verdraaiingen, onwaarheden. Wat is nu eigenlijk je doel met deze laster campagne. Is het frustratie? of heb je nooit geen liefde gehad? ben je werkloos? heeft je vriendin/vriend je verlaten? is je hond dood? of gebruik je gewoon hele slechte drugs?...... Ik kan je in elk geval niet peilen

:roflol:

Of baal je gewoon dat je in het leven niks anders kunt dan bankdrukken?

--------------------------------------------------------------------------------

Die moet hem wel raken :roflol:

Waar blijf je nou champ?

Nou herstel....... hij kan/kon ook met 300 kilo squatten......Gaat mij er trouwens niet om wat hij wel of niet kan..... want in tegenstelling tot hem heb ik wel respect voor een ander voor wat ie doet......... maar als je met 300 kilo kunt squaten maakt je niet zo ruff dat je een ander maar een beetje voor gek kan zetten toch?

Nou dus hij kan goed bankdrukken en redelijk squaten.......... daar zijn we over uit.... maar wat beweegt hem dan om zich zo te gedragen?

Het zou voor hem zelf toch ook makkelijker zijn om gewoon normaal te doen en een beetje meer respect te tonen naar een ander of z'n prestaties?

Beterschap en sterkte Jarno.

ja champ...waar blijf je met je grote mond?!

Beterschap Jarno

Wat weegt zo'n Yoke Jarno op een CL,
en hoe gaat het verder met je?

Wat weegt zo'n Yoke Jarno op een CL,
en hoe gaat het verder met je?

Hij was niet super zwaar. 380kg. Omdat hij in de medley zat en we nog een wheelflip en rollen stof moesten laden.
Maar meestal is het in CL wedstrijden tijdens een normale Yokerace tussen de 410kg en max 475kg. En dan is de afstand meestal 25m.

Met mij gaat het redelijk. Heb gisteren een andere brace gekregen. Kan en mag m'n been voorlopig nog niet buigen. vanaf 6 juli mag ik wekelijks iets verder buigen. Maar deze brace moet ik nog zeker een week of 6 dragen.
Daarna begint de lange weg terug pas echt...
En heb nu weer echt een doel. een serieuze comeback..

Een minder serieuze comeback mag ook. Dan hebben de anderen voor de NL titel ook nog een kansje :P

Terug
Naar boven