XXL Nutrition

Drama voor Jarno Hams tijdens Strongman Champions League

wat een jankerds hier!(maar ja wat else is new)
Wel k*t voor je Jarno,net zo k*t als het voor iedere andere sporter zou zijn.

Arno een wildcard geven is wel vreemd,ondanks dat hij veel charisma heeft,goed kan truckpullen en farmerswalken zijn er echt wel wat meer completere kandidaten te vinden in NL.
Gaat tenslotte om de sterkste man van NL,en niet om de mooiste man van NL!

K*t voor je jarno hopelijk heb je een spoedig herstel, sterkte.

Simon Sulaiman doet mee aan sterkste man van Nederland:P

Zonde dat je niet kan meedoen in je thuiswedstrijd :( Jarno veel succes met je herstel!

beterschap! Het kleine beetje voordeel van zo'n blessure is dat je alleen maar meer van je sport gaat houden als je weer terugkeert op niveau...

wat een jankerds hier!(maar ja wat else is new)
Wel k*t voor je Jarno,net zo k*t als het voor iedere andere sporter zou zijn.

Arno een wildcard geven is wel vreemd,ondanks dat hij veel charisma heeft,goed kan truckpullen en farmerswalken zijn er echt wel wat meer completere kandidaten te vinden in NL.
Gaat tenslotte om de sterkste man van NL,en niet om de mooiste man van NL!
hier ben ik zelf ff maar mischien wel fijn voor je dat je me mooi vind maar geef mij maar een vrouwtje en die heb ik gelukkig haha
dus te laat hahah
groeten arno

ha meneer fryslân :P
gefeliciteerd met je plek bij de Sterkste man van Nederland. weliswaar niet de leukste manier om mee te mogen doen, maar toch dik verdiend!

Ben weliswaar geen powerlifter maar ben wel Fan, vond het dan ook erg om te horen dat je quad deels is afgescheurt.. Hoop dat je Goed herstelt en er alleen maar sterker uitkomt..

Wat betreft al dat gezeur over aas gebruik en dergelijke..
Het is niet nodig om op die manier iemand (proberen) aan te vallen, of door het sleik te halen.. En voor die reller.. Ga lekker ergens anders spelen man.. Als je zelfs al toegeeft dat je aan het rellen bent, ben je wel heel zielig bezig vind ik hoor.. Als je nou nog ergens voor stond kon ik het ergens wel begrijpen.. Ieder zijn eigen mening denk ik dan. Maar dit slaat gewoon nergens op en wil je dan ook het advies mee geven om even te kijken welke mogelijkheden jij in het leven nog hebt..

Misschien is dit er wel een..
Solliciteer voor de 'Clown Army'

Eindelijk de kans om op een fantastische baan te solliciteren! Vanavond bij Alarm! krijg je de kans om je aan te sluiten bij de Clown Army die we in Nederland aan het oprichten zijn. Er zijn je al een stuk of tien mensen voor geweest, dus reageer snel op deze once-in-a-lifetime vacature. Wat kun je verwachten? Info over de Clown Army, Clownfilmpjes, Clowndiscussie over andere actievormen en alles wat je moet weten over de Clowntraining van vrijdag 20 t/m zondag 22 januari. Want JIJ wilt toch ook een wereld zonder autoriteit, JIJ vindt kapitalisme toch ook doodsaai, JIJ wilt toch ook vrijheid en gerechtigheid! JIJ, ja jij daar met je nieuwsgierige neus in dit maandoverzichtje, bent die wijsneuserige dwaas die wij zoeken die net zo veel van lachen houdt als van actievoeren!

http://indymedia.nl/nl/2006/01/33398.shtml

probeer het eens man !

*edit: Ai sorry man.. Is al lang geleden.. Sorry :P

Respect tonen omdat iemand sterker is...

Oke, zal er rekening mee houden.

Het gaat er niet om of iemand sterker is. (al leek dat misschien wel zo)
in deze ging het erom dat "Champ" graag stookt en onrust veroorzaakt.
Maikel traint samen met mij en anderen en wou de zogenaamde Champ duidelijk maken dat hij weer aardig bezig was...
Maar ja anderen afzeiken op een minderwaardige manier kan zorgen dat je jezelf heel wat vind he?

Maikel is wel iemand die qua kracht met de besten van ons mee kan. En heeft het hart op de goede plek zitten. En daarom werd ik ook ff wat kortaf..

Ja zonde van je blessure Jarno, dat je maar spoedig herstelt man ;) En cijfer Champ qua kracht ook niet weg, hij is ook zeker geen onverdienstelijke lifter. Zonde dat je er op zo'n manier uit moest, maar het is wat je zegt Zavickas kwam ook terug, en misschien komt jij alleen nog maar sterker terug omdat je nu de tijd hebt je strategieen te overdenken.... succes :cool:

En Jarno, is het waar dat Simon Sulaiman de andere wildcard heeft gekregen?
Is hij dus volledig hersteld van zijn opgelopen blessure tijdens de eerste kwalificatiewedstrijd? Toen werd gezegd dat dit seizoen voor hem over was en hij zich zou richten op volgend jaar.

Voor zover ik weet heeft Simon de wildcard gekregen. en volgens mij ook verdiend.
Simon heeft een aantal serieuze blessures gehad. Maar komt ook elke keer terug (net onkruid) om die reden alleen al vind ik het terecht.
Nu alleen hopen dat hij niet weer uitvalt maar kan laten zien wat hij kan.
Want sterk is hij wel.

Arno heeft aan 3 kwalificatie wedstrijden deelgenomen. Met een achterstand in training door ziekte. Hij is gedreven en vult het deelnemersveld mooi aan..

Het zou wel mooi zijn om Simon weer eens een complete wedstrijd te zien draaien.

• Topic Starter Topic Starter
Ben weliswaar geen powerlifter maar ben wel Fan, vond het dan ook erg om te horen dat je quad deels is afgescheurt.. Hoop dat je Goed herstelt en er alleen maar sterker uitkomt..

Naast het feit dat je totaal niet grappig bent, heb je ook geen flauw idee waar je over praat. Jarno is geen powerlifter. Remember?

Voor zover ik weet heeft Simon de wildcard gekregen. en volgens mij ook verdiend.
Simon heeft een aantal serieuze blessures gehad. Maar komt ook elke keer terug (net onkruid) om die reden alleen al vind ik het terecht.
Nu alleen hopen dat hij niet weer uitvalt maar kan laten zien wat hij kan.
Want sterk is hij wel.

Arno heeft aan 3 kwalificatie wedstrijden deelgenomen. Met een achterstand in training door ziekte. Hij is gedreven en vult het deelnemersveld mooi aan..

zo is het,en niet anders!!,word vast een mooie wedstrijd,ook al doe jij niet mee,wat ik erg jammer vind!! wie dit nu ook zal mogen winnen,ik weet wel,dat degene het niet had gewonnen,was jij erbij geweest!! sterkte met je blessure:(

• Topic Starter Topic Starter
'Ben weliswaar geen powerlifter maar ben wel fan'.

aka: Ik ben dan geen timmerman, maar ik weet wel hoe ik een kastje in elkaar moet zetten.

Snap niet waarom ik dat moet uitleggen. Bleh.

Misschien moet jij is aan BigT vragen of je geen sticky mag maken voor dit forum over wat we wel mogen doen en wat niet ;).

Ja zonde van je blessure Jarno, dat je maar spoedig herstelt man ;) En cijfer Champ qua kracht ook niet weg, hij is ook zeker geen onverdienstelijke lifter. Zonde dat je er op zo'n manier uit moest, maar het is wat je zegt Zavickas kwam ook terug, en misschien komt jij alleen nog maar sterker terug omdat je nu de tijd hebt je strategieen te overdenken.... succes :cool:

Hey champ vind je het niet irritant dat dit mannetje in elk topic je kontje komt schoon likken? Je wil toch juist gehaat worden?

Terug
Naar boven