- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En lekker dat ze waren! Eigeel ligt nu in de dakgoot..

Dan krijg je dubbel kanker.Ik vraag me persoonlijk vaak af hoe dit in verhouding staat met sporten.
Als jij elke week bijvoorbeeld een vette hamburger + patat eet of zoals in mij geval tussen de 4 en 6 eieren maar ook 3/4 keer per week gewoon gezond sport, hoe erg is het dan ?
En als je ze niet eet krijg je weer verhoogd kans op bot-kanker ofseau!
Wat een bullshit dit.
Elke man krijgt prostaatkanker, kwestie van tijd.
En natuurlijk de vraag of je al niet ergens anders aan overleden bent.
Mannen van 80+ hebben meer dan 75% kans dat ze prostaatkanker hebben, zonder dat ze het weten. (srs)
Je hoort nu al van die mensen zeggen: Bodybuilder, dat zijn die gasten met die grote spieren, maar kleine lul/ballen en prostaatkanker.

Hebben ze bij jou bijna gelijk.. Met uitzondering van de prostaatkankerJe hoort nu al van die mensen zeggen: Bodybuilder, dat zijn die gasten met die grote spieren, maar kleine lul/ballen en prostaatkanker.

even voor verduidelijking rond al het "kanker onderzoek" http://www.ted.com/talks/ben_goldacre_battling_bad_science.html
helaas is dit niet alleen zo met studie's maar ook met politieke zaken. dit is nou een van de dingen waarvan ik vind dat ze die moeten leren op scholen.daarom dat je studies moet kunnen interpreteren en lezen, ipv alles van de media over te nemen. Spijtig genoeg kunnen de meesten dat niet. Zonder een statistische achtergrond is dat quasi onmogelijk(oa dus de media), zo kun je zaken die hierin gezegd worden eruithalen.
Niks van de zaken hier gezegd heeft te maken met de studies. Een gevonden correlatie is een gevonden correlatie. Die moet dan verder getest worden.