MuscleMeat

Nieuws Drie eieren per week verhogen risico op prostaatkanker

Daarom eet.ik er ook meer... Van 3 eieren per week krijg je kankee, maar als je er 30+ eet verlaagt dat de kans.

Verkapte k*t topic #324234 over verhoogde kans op kanker....

jaar geleden onderzoek dat 1 ei per dag gezond is, nu weer deze bullshit -_-'

Vroeg of laat krijgen alle mannen prostaat kanker

[Link niet meer beschikbaar]

(alleen als je voor je tijd ergens anders aan komt te overlijden niet :))

Ik eet er 12 per dag!.. u mad?
Rot is op met je broscience:trollface:

En als je ze niet eet krijg je weer verhoogd kans op bot-kanker ofseau!

Ik vraag me persoonlijk vaak af hoe dit in verhouding staat met sporten.

Als jij elke week bijvoorbeeld een vette hamburger + patat eet of zoals in mij geval tussen de 4 en 6 eieren maar ook 3/4 keer per week gewoon gezond sport, hoe erg is het dan ?
Dan krijg je dubbel kanker.

Het is maar dat iedere man met name na zijn 30ste levensjaar te maken krijgt met mutaties in zijn prostaat... Of je lichaam is sterk genoeg om het te onderdrukken of je moet onder het mes.

Eet 4 eieren zonder geel per dag. Ga ik nu dood?

Wat een bullshit dit.

Elke man krijgt prostaatkanker, kwestie van tijd.
En natuurlijk de vraag of je al niet ergens anders aan overleden bent.
Mannen van 80+ hebben meer dan 75% kans dat ze prostaatkanker hebben, zonder dat ze het weten. (srs)

Ik heb gehoord dat een man zijn sarcasme detector verliest op zijn dertigste. Klopt dat?

Ben zeker gedoemd dan hehe.. ik eet er 42 per week.

De enige die er het meest last van hebben zijn degene die zo nu en dan hun neus flink ophalen. :D

daarom dat je studies moet kunnen interpreteren en lezen, ipv alles van de media over te nemen. Spijtig genoeg kunnen de meesten dat niet. Zonder een statistische achtergrond is dat quasi onmogelijk(oa dus de media), zo kun je zaken die hierin gezegd worden eruithalen.

Niks van de zaken hier gezegd heeft te maken met de studies. Een gevonden correlatie is een gevonden correlatie. Die moet dan verder getest worden.

daarom dat je studies moet kunnen interpreteren en lezen, ipv alles van de media over te nemen. Spijtig genoeg kunnen de meesten dat niet. Zonder een statistische achtergrond is dat quasi onmogelijk(oa dus de media), zo kun je zaken die hierin gezegd worden eruithalen.

Niks van de zaken hier gezegd heeft te maken met de studies. Een gevonden correlatie is een gevonden correlatie. Die moet dan verder getest worden.
helaas is dit niet alleen zo met studie's maar ook met politieke zaken. dit is nou een van de dingen waarvan ik vind dat ze die moeten leren op scholen.

Ah kijk, weer een idioot van een journalist die de studie niet goed gelezen heeft en het verschil tussen correlatie en causatie niet begrijpt.

Terug
Naar boven