MuscleMeat

Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

wat een domme k*t. Bij voorbaat is een tattoo in je gezicht zetten iets zeer vreemds (tenzijn je maori bent), maar dit slaat alles. Ik geloof haar verhaal ook totaal niet

het is inderdaad heel moeilijk om te communiceren voor 3 sterren aan je oog als hij je zelf eerst omgepraat heeft van 3 punten naar 3 sterren te tatoeëren.. :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
50px-Ster.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu heeft ze iig een 3 over heel haar face om het te onthouden :)

Dom wijf. Wat een verhaal trouwens... even inslaap vallen terwijl ze 56 sterren op je muil graveren...

Vreemd, ik vind ze er trouwens wel geil uitzien (zonder die sterren dan)

zo..... IK VERSTA ER GEEN **** VAN!

die gast verstond ik wel maar dat wijf....kamperhoer ofzo ?

Loopt die domme doos hele tijd te praten over het weg laten halen, maar dat is natuurlijk gewoon onzin. Het valt altijd nog te zien zoals onze zelfrespecterende Tattoo Mike zegt.
En ook al zou ze de rechtzaak winnen.... wat heeft die tattoëerder nou te bieden.... Bij MacDonalds kan je nog wat leuk geld los krijgen, bij zo'n hobbyist niet.

Die sterretjes staan in de vorm van een drie. Epic communicatie. :roflol:

whaha

haha. wat een kanker dom wijf

edit : Nvm, dus toch niet. :D

De geviseerde tatoeëerder Rouslain Toumaniantz (37), een uitgeweken Parijzenaar die nog maar enkele maanden een shop heeft in Kortrijk, wuift dat argument weg. 'Slapen als je in je gezicht wordt getatoeëerd, dat is onmogelijk. Omdat het gewoon te veel pijn doet. Dit is een heel vreemd verhaal. Dat meisje heeft die sterren gevraagd. En ik heb ze haar gegeven. Punt aan de lijn. Ze was er overigens aanvankelijk ook héél blij mee. Alleen: dat veranderde toen ze haar vader zag.'

De tatoeëerder zegt dat hij het foutje niet zelf kan rechtzetten. 'Als ze écht van die sterren af wilt kan ze die met een laser laten weghalen. Maar ik kan het niet. Want ik heb zo'n duur toestel niet. En ik zal die behandeling ook niet betalen. De enige toegeving die ik wil doen, is korting geven. Omdat ze zo ontevreden is, moet ze van mij maar 50 euro betalen. Dat is de kostprijs voor vier sterren.'

bron : De Standaard

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven