Fitness Seller

drinken

Coca Cola

Misschien kun je even omschrijven wat je doel is? Ben je echt hard aan het cutten dan kan je het beter bij water en vetvrije magere melk houden...

Coca Cola

Misschien kun je even omschrijven wat je doel is? Ben je echt hard aan het cutten dan kan je het beter bij water en vetvrije magere melk houden...

vetvrij is hetzelfde als halfvolle, het verschil tussen de 2 is, in halfvolle zit meer vet en minder suiker in als magere.

in magere melk zit gewoon meer suikers in als halfvolle.

gewoon water blijven zuipen, als ik de water echt zat ben drink ik af en toe een chrystal clear flesje.

Kruidenthee van pickwick vind ik erg lekker. Daarnaast groene thee met cranberry. Ik hou ook niet zo van gewone thee..

Roosvicee 50/50 Ben er helemaal verslaafd aan. Is 50% fruitsap en 50% water. Niks toegevoegd. Ik vind het echt heerlijk. Er zijn verschillende smaken.

50-50appel-rvv200.gif

crystal clear :p

water & thee

Volle melk.

bier

melk, water, frisdranken (light), fruitsap(niet te veel)
geen dranken met cafeïne in want dit breekt je natuurlijk miscelaire caseine af dus wil je koffie drinkt dan decaf.

• Topic Starter Topic Starter
ik wil groeien ben nu 9x op een dag aan het eten kwark brinta appel etc maar drinken ben ik niet over uit al die frisdranken is niet echt goed lijkt me ben nog maar een naab ben al een tijdje lid maar veel aan het lezen.. ben sinds een maand aan het sporten.. en wil meer aankomen

Laatst bewerkt:
Chocomelk, 2 pakken per dag:D

ik wil groeien ben nu 9x op een dag aan het eten kwark brinta appel etc maar drinken ben ik niet over uit al die frisdranken is niet echt goed lijkt me ben nog maar een naab ben al een tijdje lid maar veel aan het lezen.. ben sinds een maand aan het sporten.. en wil meer aankomen
Als je wilt groeien en dus aan het bulken bent is het geen probleem om wat anders te drinken dan water zoals melk. Suiker is hoe dan ook een no go, dus vermijd inderdaad alle frisdranken en houd het bij de melk/chocomelk. Je kunt er beter van afstappen dat je altijd wat te drinken wilt met een smaakje. Hoe eerder je gewend bent aan alleen maar water te drinken hoe beter, uiteindelijk is het (bijna) de enige manier.

• Topic Starter Topic Starter
oke thnx ga ik proberen wat vinden jullie van thee? is dat ook een goede afwisseling?

je zegt dat alle suikers no-go's zijn. daarna noem je chocomelk:rolleyes:
15 gr suiker per 100 ml als ik het goed heb..

al die frisdranken, light of niet, wat een gezeul van de supermarkt naar huis!
koop wat aanmaak limonade, 1 liter is 15 liter frisdrank! nog goedkoop ook:cool:

Aankomen kan je beter doen met vast voedsel. Volle melk zijn verzadigde vetten en slecht bruikbaar voor je lichaam. Je wordt dus alleen maar dik.

bruine boterhammen met pindakaas heeft een goed aminozuurprofiel

en lekker veel zuivel; van karnemelk tot halfvolle. Let's go!

ananas sap!
bevordert de opname van eiwitten.

Terug
Naar boven