Fitness Seller

Driven sports Craze v2 verkrijgbaar!!

Of gewoon:

[Link niet meer beschikbaar]

Frenzy mag al niet meer verkocht worden in de US. Craze V2 dan weer wel. Voor nu...

En hoe zijn de ervaringen met Frenzy/Craze V2 (heb nooit Craze zelf gehad).

Hij is alleen zo ellendig duur :(

Frenzy geeft je een enorm euforisch gevoel en drive. Heb geen rare rush of hartklopping oid. Ik zou het niet aanraden op dagelijkse basis, maar wel lekker voor de beentrainingen ;)

Been trainingen? Als ik me benen train met een goeie pwo ga ik dood :rolleyes: . Ik zou er juist voor kiezen om het niet op been trainingen te doen aangezien je hartslag vlink verhoogt.

Iemand al een review? Ik heb beide en ben van frenzy meer euforisch en minder opgefokt. Frenzy zou ik opnieuw kopen, craze2 alleen als frenzy uit de handel is. Het is wel verslavend, ga het te snel elke dag pakken. Nu een dag niet en heb trek in frenzy/craze2 alsof het roken is en ik net gestopt ben. Maar ik ben ook verslavingsgevoelig. Dat maakt dat ik wat huiverig ben voor pwo's in deze categorie.

Volgens mij komt dat euforische door een (extreem?) hoge PEA dosering. Ik heb dat stofje wel eens puur via sportpoeders gebruikt icm AMP HCl (het verboden werkzame ingrediënt in de oude Unstoppable etc.) en Hordenine, en als je dan inderdaad een hoog genoege dosering van Hordenine hebt (verbaasd me dat die er niet bij inzit) wat als een soort MAO-remmer fungeert blijft het PEA effect (het euforisme/good-feeling) ook nog eens langer werkzaam. PEA is namelijk een (psychodelic) stof die in hoge dosering een uppend gevoel heeft wat in met name uitgaans-scenes vaak wordt vergeleken met de werking van mdma. De aard van PEA en de wijze hoe het lichaam dit bijzonder snel kan afbreken, maakt het echter enigszins beperkt in de gebruikstoepassingen. Het zou naast een bijzonder hoge dosering van 1gram+ echt goed effect hebben (maar vaak genoeg hoor of lees je dat men richting 2 of zelfs 3 gram pakt), en wordt daarnaast binnen een kwartier grotendeels al weer afgebroken door het lichaam. Hordenine zou dit afbraak-proces vertragen waardoor je wat langer dus de effecten zou voelen.

Ik weet niet wat voor andere stoffen in de formules eventueel ook bijdragen aan dat euforische gevoel, en/of er ook andere stoffen in zitten die de werking van Hordenine m.b.t. PEA vervangen (aangezien die er niet in zit). Het kan iig een behoorlijke rush geven als je het boven een gram neemt en er niet al te hoge tolerantie voor hebt, alleen dat gevoel neemt zonder meer wel erg snel weer weg...

• Like
Waarderingen: ROVA
Ik wil meer voor minder!aar thanks voor info, zal eens kijken.

Terug
Naar boven