AndroidHealthClinic

Craze - Driven Sports [body&fitshop - feedback gevraagd]

Weet ik niet ik ken jack 3d niet maar heb wel 2 samples mogen gebruiken van Stacker rush.
Het is niet hetzelfde, de rush gaf meer een continue pomp gevoel en dit spul is meer hyper gevoel.
Als ik kijk naar BB doeleinden dan prefereer ik de rush met vlag en wimpel boven deze.
Ik zeg niet dat dit spul niet goed is maar bij 3 doseringen zoals ik vandaag heb genomen wel een opgejaagd gevoel, niet superslecht of zo maar ook niet prettig. Als je de good old pomp verkiest zou ik voor 3d gaan.
Omdat dit spul een creatinemonohydraat is dacht ik rekening te moeten houden met een oplaadfase maar dat is nie zo.
Al met al denk ik dat er voldoende doseringen inzitten om leuke progessie te kunnen boeken met 2 schepjes per dag.

Hmm, ik neem aan dat je de 'oude' Jack3d bedoeld die uit de handel is? Jack3d is toch iets te lang geleden voor mij om te vergelijken. Ik heb vast nog wel ergens een review post staan, zal het even opzoeken als ik tijd heb dit weekend. Ik heb afgelopen 3 dagen wel getraind op een oude preworkout MET DMAA (SAN Launch) wat ook in Jack3d zat, en het is toch dat DMAA wat je dat euforische/high gevoel geeft. De nieuwe Craze Furious Watermelon gaf mij meer focus i.p.v. euforisch gevoel. Ik kom er later in mijn uitgebreide review nog op terug :)

Vanmorgen om 6 uur 2 scoops meloen genomen. (afgevlakte scoopjes). (Gisteravond al klaargemaakt met 8 dl water in shakebeker met deksel). Om 8 uur nog een kwart scoopje en om 9 uur nog een kwart scoopje. tussendoor 2x een mok koffie. En een glas BSN Cellmass 2.0. Hij werkt duidelijk. Zorgeloos gevoel. Fijne energie toename. Lichte euforie. Niets extreems. Denk dat ie gewoon de hele dag doorwerkt. Vanacht goed geslapen trouwens. Ben kamer aan het opruimen en vind nog een oude pot Jack3D met nog beetje er in. Ik heb afgelopen half jaar 3 potten Jack3D gebruikt. En dus 3 potten craze. En 2 potten BSN Hyper Fx. Ze hebben allemaal hun voor- en nadelen. Jack3D geeft meer agressie, veel duidelijker aanwezig. Ergens de beste. Maar Craze is sterker. Jack3D betekende voor mij met een agressief gevoel naar de sportschool. Craze is minder snel moe worden en dus euforie wat altijd lekkerder traint.
Ik hoop dat er nog eens een preworkout komt die net zo werkt als oude jack3d.

Laatst bewerkt:
Ik ga 3 gram l-arginine toevoegen binnenkort. Als dat er niet in zit. En CLA, L-carnitine, 1 gram citruline, kelp/zeewier, D3, visolie, wheyhydrolisaat, multivit., calcium, magnesium, zink, veel vezels, en noten, Cellmass.
Voeg geen 3 gram GABA toe, is niet fijn. MACA ken ik nog niet. Tribulus ook nog niet.
Ik ga morgen ook ff wat dingetjes aan mijn schepje Craze toevoegen ;)
Als ik het overleef, vertel ik jullie hoe het ging :p

Moet wel zeggen dat ik ietsje minder lekker op Furious Melonz getraind heb. Weet niet waarom.....volgende week maar is weer testen :p

Tjah.....bij Candy grape had een stuk betere focus.....gewenning misschien....we zien wel :P
ff tijdje geen pre-wo :p

Op de crash na blijft noxipro de beste! Gelukkig heb ik nog een potje :D

Noxi smaakte lekker, maar die crash!!! Ik ging ermee trainen, was hele tijd aan het gapen......en toen ik met moeite mijn routine af had en ging ff zitten, toen was ik DOOD! had niet eens kracht om op te staan. ZWARE crash....nooit meer noxi :p

Ik heb besloten om niet meer zo afhankelijk van pre-workouts te zijn.
Als iemand wil (potje Craze Furios Melonz) werkende versie, PM mij maar.
Ik doe hem wat goedkoper weg dan in de winkel, er mist 1 scoop, dus je hebt nog 44 servings en je weet dat het werkt (getest door mij:D )
Liefst ophalen (regio Den haag) want dan heb je geen verzendkosten en rare wantrouw gedoe. :)
P.S. heb net wat weer gevonden, dus je krijgt dit gewoon mee (gratis) met dat potje Craze: potje Craze Berry(10-15 servings) + potje Swollen "orange flavor" (~10 servings nog). :)

Laatst bewerkt:
Hoi jongens ik heb ook een vraag over craze.... Ik heb berry lemonade 1303295 EXP: 03/06. Wie kan mij zeggen of dit de real deal is of niet. Thanks

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 17:10 ----------

EXP:03/16 bedoelde ik

Hoi jongens ik heb ook een vraag over craze.... Ik heb berry lemonade 1303295 EXP: 03/06. Wie kan mij zeggen of dit de real deal is of niet. Thanks

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 17:10 ----------

EXP:03/16 bedoelde ik

Ik heb t ff voor je gechecked; moet wel n faker zijn. Die smaak kan niet tot '06 houdbaar zijn.
Waar heb je m gekocht?

03/16 bedoelde ik dus ook

Hoi thanks maar ik heb em gecorrigeerd en zei naderhand dat het 03/16 moest zijn. Bij Bodyenfitshop.nl

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 19:24 ----------

Ik ga em dan ook morgen terugsturen..... iig hartstikke bedankt

wanneer had je die gekocht?

18 juli ofzo

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 19:35 ----------

Berry lemomade

Dan is het de nieuwe batch uit Uk, officieel sponsor van DS, net als mijne. Niks mis mee

Thanks...heb je ook berry limonade dan?

Nee, heb Furious melonz en candy grape.....wel van zelfde batch

Ga je er goed op en waar heb je die melons gehaald?

hoi ik heb hier nog een batch waar ik mn twijfels over heb:1206184 EXP:06/15. Input gevraagd

Terug
Naar boven