Fitness Seller

Craze - Driven Sports [body&fitshop - feedback gevraagd]

Kijk ff eerdere posts in dit topic. Meestal kan je goed oordelen aan positie van de label en het wel of niet wegkrassen van datum.
Furious Melonz heb ik destijds bij B&F gehaald, mist maar 1 scoop....als iemand interesse heeft :p

Ik heb iforce conquer en heb 1 schepje uitgehaald dus we kunnen ruilen als je wil;-)

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 14:39 ----------

Kom je uit den haag?

Hallo
Ik vroeg me af op welke website of bij welke shop je nou wel de goede craze kan bestellen?
Ik heb een aantal sites gezien maar welke is nou de goede?

Mijn collectie: http://tinypic.com/r/2webd5j/5

grape:
130XXXX EXP:01/16 2x ECHT - STERKE GEUR (AFWASMIDDEL DREFT?) - GEEFT SNEL STOFWOLKJES BIJ SCHEPPEN - VALT IN ROOD EN BLAUW UITEEN IN WATER
121XXXX EXP:11/15 4x - ECHT - Zeer sterk werkzaam! (Zeer droge mond, geen honger, goed gevoel, urenlang energie, crashen na paar uur, king of the world gevoel)
1206181 EXP:06/15 - Niet werkzaam denk ik, slechts 1 x getest nog dus nog niet zeker. Geurt niet sterk, stoft haast niet. 3 bolle scoops deden niets, heel vreemd. Ligt niet aan ''tollerant geworden'' want dat ben ik niet.
berry:
1208399 EXP:08/15 2x - ECHT - Zeer sterk werkzaam!
1301468 EXP:01/16 - NEP - Niet werkzaam. Als ik de dag erna andere pot neem werkt die wel, dus geen ''tolerantie opgebouwd''.
1210111 EXP:10/15 - Nog niet geprobeerd. Heeft zelfde kleine lettertjes als de werkende dus ws wel goed.

Als ie werkt voel je heel duidelijk na een uur: lekker voelen, zeer droge mond, dromerig, energie, wakker liggen, zeer scherpe focus en scherp zien.
kan nergens geen craze meer vinden , balen

2 goeie producten zijn nu weg omdat er iets in zit wat op amphetamine lijkt. Nog nooit ergens last van gehad met Craze en Detonate was echt een UBER thermogenic spul....jammer.
Ga van mijn half potje Craze extra lang genieten :P

Ik heb ff de search button gebruikt (jaja :p)

Man, ik kan nergens het product meer vinden. Maar het is me nu wel duidelijk met het artikel hier boven.
Jammer het wel mijn favoriete PWO en ik ben er al bijna doorheen.

Terug
Naar boven