- Waardering
- 5
Sinds een tijdje heb ik hele droge lippen, met een schrale rode rand. Ik heb er dan ongeveer 2 weekjes last van, is het weer weg voor ongeveer 2 a 3 weekjes en dan komt het weer terug. Soms wordt ik snachts wakker en voel ik echt mijn lippen ineen schompelen omdat ze aan het uitdrogen zijn. Ik ken ze dan wel nat likken maar het droogt net zo snel weer op. (deze zin kan heel fout worden opgevat, maar ik ben een man dus niet doordenken
)
Iemand een idee wat het kan zijn, heeft er ook last van, wat er tegen te doen valt? Zou het een vorm van allergie ofzo kunnen zijn?
Begint echt irritant te worden omdat het meestal midden in de week begint en dan weet ik dus al dat ik het weekend (tijdens het uitgaan) met schale rode lippen rondloop. Niet echt charmant.
Iemand een idee?
)Iemand een idee wat het kan zijn, heeft er ook last van, wat er tegen te doen valt? Zou het een vorm van allergie ofzo kunnen zijn?
Begint echt irritant te worden omdat het meestal midden in de week begint en dan weet ik dus al dat ik het weekend (tijdens het uitgaan) met schale rode lippen rondloop. Niet echt charmant.
Iemand een idee?
Laatst bewerkt:

Als ik het niet vochtig houd dan droogt het op als een kurk, en dan moet je inderdaad niet gaan lachen
Smaakt zo goed als nergens naar.