MuscleMeat

Droge lippen met een schale rode rand

ik heb het ook, ik kan om de 2 dagen oid, een hele laag vel van m'n lippen halen :P

minder bffen en meer nken

Ik heb het jaar in jaar uit. Doe er een bepaald zalfje van de apotheek aan, alleen blijkt dat behoorlijk te blinken met een dus redelijk gay-uitziend gehalte, maarja swat beter dat dan met vervelde lippen buiten komen, niet?

Als ik die vellen eraf trek na een tijdje heb ik dan zo lippen in verschillende kleuren rood, echt irritant.

Ik heb tevens ook perioden waarbij ze echt perfect zijn en niets op aan te merken is, maar hoe dat komt weet ik niet...?

Vroeger had ik dit altijd in de zomermaanden.. shitload aan labello/vaseline erop smeren.. Beginnen met smeren als je het voelt aankomen, anders ben je te laat..

Ik heb het jaar in jaar uit. Doe er een bepaald zalfje van de apotheek aan, alleen blijkt dat behoorlijk te blinken met een dus redelijk gay-uitziend gehalte, maarja swat beter dat dan met vervelde lippen buiten komen, niet?

Als ik die vellen eraf trek na een tijdje heb ik dan zo lippen in verschillende kleuren rood, echt irritant.

Ik heb tevens ook perioden waarbij ze echt perfect zijn en niets op aan te merken is, maar hoe dat komt weet ik niet...?

Wat gebruik je dan precies? Heb er ook wel last van met dit k*tweer.

Heb je genoeg vitaminen ?

Droge lippen met een schale rode rand
Het lijkt zo'n lekker topic, maar zijn allemaal kerels met droge lippen en stoppelbaarden bah.:mad:

Wat gebruik je dan precies? Heb er ook wel last van met dit k*tweer.

Ceralip

en vroeger een eigen bereide mix van de apotheek, eerstmaals zat er een lichte cortisone in, daarna uitgelaten en dat werkte ook wel. M'n lippen werden gewoon terug egaal, maar altijd met een licht egaal vel erover, daarna begint dat hard te worden en te vervellen en uiteindelijk kan ik er niet vanblijven en trek ik ze eraf.

Minder n*gers ppen.

s'avonds purol ofzo op je lippen, ook als ze droog zijn, en dan met een tandenborstel over je lippen boenen ^^ werkt geweldig! Volgende dag zijn ze dan meestal weer goed.

Volgens mij heb je last van faciale herpes.

ik heb altijd last van droge lippen als ik te weinig vitaminen op heb. dus gewoon normaal fruit eten heb ik nergens last van :D en vaseline smeren :S

Ben net begonnen met roaccutane dus ik kan erover meespreken. Echt irritant. En dan nog een joekel van een koortsblaas en je week is weer verdoet.

Hallo

Drogen lippen?
Gebruik niet langer labellos. Ik heb al 6 jaar last van droge lippen. Ik had toen ik jong was altijd lipgloss op enso. Maar als je dat te vaak doet krijg je daar dus enorme droge lippen van. dus ik begon met labellos. Maar op en duur kan je niet zonder het gebruik van labellos. Ik moest dus 3 keeri n het uur labello opsmeren.
Ik doe dat nu nog steeds af en toe, Maar ik heb de oplossing ontdekt
Candula. Je koopt het in een kopje terwaarde van 5.95 ofdso. Tis een niet al te groot potje maar met het potje wat ik thuis heb. Nou het is er al 2 jaar:O en nog niet op dus kan je na gaan. Terwijl ik elke maand een nieuwe labello moest aanschaffen.
Je moet niet denken dat met dit product [ candula] Je droge lippen menteen zullen genezen. Om dat je lipppen niet zelf meer vettigheid aanmaken zullen je lippen ook weer hier aan moeten wennen. Smeer het op voor dat je gaat slapen. en als je smorgens wakker word. En gewoon wanneer je erg droge lippen heb. Maar overdrijf het niet
Na een tijd zullen je drogen lippen verminderen en dat zal je zelf altegoed merken,
Nog een grote tip. Ga niet aan je lippen likken. Daar word het ook alleen mar veeeeeeeeeeel erger door.

]candula] Het wonderwiddeltje kan je gewoon in zo een kruiden zaakje vinden, In elke stad heb je er wel een. Ik weet niet hoe de winkel heet. Maar ze verkopen er kruiden, en ook goeie Middeltjes voor je lichaam

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben:)

Terug
Naar boven