- Waardering
- 5
Ik heb nu een dikke maand (4,5 week) om van een procent of 19-21 bf % naar een procent of 13-11 bf% te gaan. Ik wil dit gaan doen middels veel cardio, wat zeg ik heel veel cardio. En wil ik mijn proteine iname verhogen met whey die ik nog heb staan en zo kan ik lekker nog een 5 kilo (?) whey opmaken...
Verder wil ik 2 x per week een full body doen (met een 8 sets per week voor alle groepen) doel is daar niet meer bij: massa of cutten: meer op onderhoud trainen, met een wat lagere intensiviteit.
Nu ben ik het volgende van plan:
week 1: 5-6 x cardio 40 min.
week 2: 6-7 x cardio 50-60 min.
week 3: 2 x per dag: 40-45 min. ( per x)
week 4: 2 x per dag: 45-60 min. (per x)
PUUR ter Vetverbaranding.
De proteine iname wordt wekelijks verhoogd.
Laaste 1,5 week: 5 a 6 x zonnebanken ( 3 x had ik nog gratis
)
De krachttraining wordt per week: ma FB workout en Vr FB workout 2 x per week: 2 x een 45-50 min. op onderhoud dus.
Maaltijden (leken toch al vrijwel nergens op) worden een 4 a 5 x per dag.
Dit alles ter voorbereiding van een grootste pauze ivm: allerlei uiteenlopende zaken.
Wat vinden jullie van dit alles? Suggesties mbt. vetverbranding/cardio?
Ben nu 73 kilo, vermoed dat dat een 68-69 kilo gaat worden.... ( weer terug bij waar ik begon
ooit )
Verder wil ik 2 x per week een full body doen (met een 8 sets per week voor alle groepen) doel is daar niet meer bij: massa of cutten: meer op onderhoud trainen, met een wat lagere intensiviteit.
Nu ben ik het volgende van plan:
week 1: 5-6 x cardio 40 min.
week 2: 6-7 x cardio 50-60 min.
week 3: 2 x per dag: 40-45 min. ( per x)
week 4: 2 x per dag: 45-60 min. (per x)
PUUR ter Vetverbaranding.
De proteine iname wordt wekelijks verhoogd.
Laaste 1,5 week: 5 a 6 x zonnebanken ( 3 x had ik nog gratis
)De krachttraining wordt per week: ma FB workout en Vr FB workout 2 x per week: 2 x een 45-50 min. op onderhoud dus.
Maaltijden (leken toch al vrijwel nergens op) worden een 4 a 5 x per dag.
Dit alles ter voorbereiding van een grootste pauze ivm: allerlei uiteenlopende zaken.
Wat vinden jullie van dit alles? Suggesties mbt. vetverbranding/cardio?
Ben nu 73 kilo, vermoed dat dat een 68-69 kilo gaat worden.... ( weer terug bij waar ik begon
ooit )