Fitness Seller

''droger'' trainen 4 weken plan

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik heb nu een dikke maand (4,5 week) om van een procent of 19-21 bf % naar een procent of 13-11 bf% te gaan. Ik wil dit gaan doen middels veel cardio, wat zeg ik heel veel cardio. En wil ik mijn proteine iname verhogen met whey die ik nog heb staan en zo kan ik lekker nog een 5 kilo (?) whey opmaken...

Verder wil ik 2 x per week een full body doen (met een 8 sets per week voor alle groepen) doel is daar niet meer bij: massa of cutten: meer op onderhoud trainen, met een wat lagere intensiviteit.

Nu ben ik het volgende van plan:

week 1: 5-6 x cardio 40 min.
week 2: 6-7 x cardio 50-60 min.
week 3: 2 x per dag: 40-45 min. ( per x)
week 4: 2 x per dag: 45-60 min. (per x)

PUUR ter Vetverbaranding.

De proteine iname wordt wekelijks verhoogd.

Laaste 1,5 week: 5 a 6 x zonnebanken ( 3 x had ik nog gratis;) )

De krachttraining wordt per week: ma FB workout en Vr FB workout 2 x per week: 2 x een 45-50 min. op onderhoud dus.

Maaltijden (leken toch al vrijwel nergens op) worden een 4 a 5 x per dag.

Dit alles ter voorbereiding van een grootste pauze ivm: allerlei uiteenlopende zaken.

Wat vinden jullie van dit alles? Suggesties mbt. vetverbranding/cardio?

Ben nu 73 kilo, vermoed dat dat een 68-69 kilo gaat worden.... ( weer terug bij waar ik begon :D ooit )

Waarom moet het zo snel?

Ik dacht dat een acceptabele ratio van vetverlies ongeveer een 0.5-1% per week was, maarja alsnog veel succes ermee!

omdat het dan juli is...

als het moet dan moet het. en het kan zeker.

succes ermee! zorg dat je genoeg eet maar een goed plan lijkt mij zo.. het is wel een actief schema en denk dat je zeker ook een paar keer met spierpijn op de crosstrainer staat maar daar moet je dan maar even de 1e paar minuten doorheen bijten ;)

dan is het juli nerd, wat denk je zelf ;)

8% in 4 weken lijkt mij onmogelijk, of je moet al heel veel ervaring hebben met cutten en niets geven om spierverlies.
Maar als dit je lukt zoveel te beter.

Ik snap eigenlijk niet dat mensen maanden trainen om spiermassa bij te krijgen, en dan alles verloren laten gaan door veel te snel te gaan cutten...

• Topic Starter Topic Starter
ahhhhhhh nee, niks breezer praat, shit, beachboy nee.... :eek: :mad:

Shit, dat was te verwachten.

Ik heb ruim 2 jaar gebulkt en 2 zomers, als een dikke pad op het strand gelegen, dus dat breezer-gedoe is niks voor mij.

Ik ga ermee stoppen (das verder een lang verhaal) en wil nu wel eens zien, wat ik bereikt heb naar 3,5 jaar klungelen (want dat was het)

Ik wil kijken hoe ik er bij sta en dat dat voor 7 juli moet gebeuren is heel simpel dan loopt m'n abo af en heb besloten het niet te verlengen, omdat het een sportschool van niks is, waar ik niet ga en wil verdel klungelen. Verder hebben we bij ons niets in de buurt en m'n vreten is ivm allerlei redenen ook niet fatsoenlijk te krijgen. je moet iets goed doen of niet....

Vandaar, mijn plan/vraag

dus als ik het goed begrijp wil je zometeen peaken met je fysiek op het strand. En daarna nooit meer trainen :scratch:
Succes!

hoe ga ik de laaste 4 weken, nog een slechte breezer beurtmaken op DB.com:D

Nee, ik denk dat ik betrekkelijk weinig strand ga zien ( ga niet op vakantie of niks)

Dat strand gebeuren/ beachboy happen, moet je alleen doen als d'r loop der jaren iets noemswaardig hebt opgebouwd. En dat is het bij mij lange niet.

Dat beachboy geshit, interesseert me geen ene zier...

ik kan je echt niet volgen.

als het moet dan moet het. en het kan zeker.

10% op 4 weken? Echt niet.

dan is het juli nerd, wat denk je zelf ;)

my point...

ahhhhhhh nee, niks breezer praat, shit, beachboy nee.... :eek: :mad:

Shit, dat was te verwachten.

Ik heb ruim 2 jaar gebulkt en 2 zomers, als een dikke pad op het strand gelegen, dus dat breezer-gedoe is niks voor mij.

Ik ga ermee stoppen (das verder een lang verhaal) en wil nu wel eens zien, wat ik bereikt heb naar 3,5 jaar klungelen (want dat was het)

Ik wil kijken hoe ik er bij sta en dat dat voor 7 juli moet gebeuren is heel simpel dan loopt m'n abo af en heb besloten het niet te verlengen, omdat het een sportschool van niks is, waar ik niet ga en wil verdel klungelen. Verder hebben we bij ons niets in de buurt en m'n vreten is ivm allerlei redenen ook niet fatsoenlijk te krijgen. je moet iets goed doen of niet....

Vandaar, mijn plan/vraag

hoe ga ik de laaste 4 weken, nog een slechte breezer beurtmaken op DB.com:D

Nee, ik denk dat ik betrekkelijk weinig strand ga zien ( ga niet op vakantie of niks)

Dat strand gebeuren/ beachboy happen, moet je alleen doen als d'r loop der jaren iets noemswaardig hebt opgebouwd. En dat is het bij mij lange niet.

Dat beachboy geshit, interesseert me geen ene zier...

Lukt niet, dude. Of je moet je er bij neer willen leggen dat je ook een hoop vvm gaat verliezen.

damn iedereen altijd met zijn spier verlies
zo snel verlies je niet eens spieren tenzij je het jaren door wil doen bvs.
hooguit een boel vocht verliest hij en wat vet meer niet.

Denk ook eens aan interval-training.

Nogmaals, het is me niet om op het strand stijve tepels en natte poesjes te veroorzaken:D , daar heb ik het hoofd en het lijf niet voor (jammer genoeg).
En dan was ik wel eerder begonnen.

Ik wil een lange pauze nemen en hopen dat er een goed alternatief komt zowel wat betreft trainingsmogelijkheden als voeding.

En daarom wil ik nu de balans opmaken, wat ik nu eigelijk na 3,5 jaar geklooi heb bereikt, om mezelf eens lekker te kunnen uitlachen :rolleyes:.

Mijn volgende vraag is:

zou ik ipv: de laaste 2 weken: 2 x per dag cardio, niet misschien zelfs kunnen overwegen om: de laaste 2,5, misschien zelfs 3 weken: 2 x per dag cardio te doen? (dit per week opvoeren, 3 weken max.)

Succes jongen! Laat ff weten als het gelukt is.. Go for it!

damn iedereen altijd met zijn spier verlies
zo snel verlies je niet eens spieren tenzij je het jaren door wil doen bvs.
hooguit een boel vocht verliest hij en wat vet meer niet.

:rolleyes:

Als iemand als Tom Venuto al zegt dat je max 0.5-1% per week veilig af kan vallen, wie ben jij dan om te zeggen dat het onzin is?

@TS: Zorg dat je je krachttraining WEL intensief houdt voor spierbehoud.

Mijn volgende vraag is:

zou ik ipv: de laaste 2 weken: 2 x per dag cardio, niet misschien zelfs kunnen overwegen om: de laaste 2,5, misschien zelfs 3 weken: 2 x per dag cardio te doen? (dit per week opvoeren, 3 weken max.)

En op welke dagen neem je rust zodat je lichaam kan herstellen?

Terug
Naar boven