Fitness Seller

''droger'' trainen 4 weken plan

damn iedereen altijd met zijn spier verlies
zo snel verlies je niet eens spieren tenzij je het jaren door wil doen bvs.
hooguit een boel vocht verliest hij en wat vet meer niet.

Dus uit deze van de pot met stront beplakte uitspraak kan ik afleiden dat je nog geen enkele keer fatsoenlijk gecut hebt.

Als je zo stevig wil gaan doorcutten op een paar weken tijd mot je eens ff in de spiegel kijken!! En dat is nog steeds het belangrijkste, niet?

• Topic Starter Topic Starter
Ik was van plan om mijn krachttraining dus 2 x per week FB te doen. maandag en vrijdag

Met alles een 8 sets op weekbasis. Met een 50-60 % van m'n 1RM ongeveer.

Rust tav: krachttraining is er dus voldoende ( 5 dagen) wat betreft cardio is die er hoohuit 1. Maar wanneer mijn intensiviteit wat lager is (voor cardio) kan dit toch nagenoeg geen kwaad.

Gemiddeld verbrand ik met een cardio workout tussen de 850-1100 Kcal, dat ligt aan: intensiviteit-dag-lichamelijke gesteldheid van die dag-duur van cardio etc...

Nu wil ik misschien iets met '' helling lopen-flink wandelen'' ertussen pleuren ter afwisseling van, ik heb daar iets positiefs over gelezen. Maar wanneer ik dit 45-60 min. doe, met een leuke helling en een flink wandel tempo. Heb ik dan ook ongeveer een dikke 850 Kcal verbrand?

Verder wil ik gaan proberen om te vragen of ik nog 2-3 weken langer mag komen (abo is dan afgelopen) om toch nog een procent of 13-11 bf te kunnen realiseren. Ik wil wel eens kijken wat ik nu in de afgelopen dik 3 jaar heb gepresteerd.

Ben inmiddels van 81-83 kilo naar een 73 kilo gegaan in dikke maand (?)

Vandaag laat ik m'n bf meten en ben benieuwd naar het verschil. Een klote iets, het is met een weegschaal (in gebruik hem puur als ''verschil-indicator'') en deze maakt geen onderscheid tussen vocht en vet (wordt bij elkaar geteld volgens mij) maar goed als er bijv. 20% uit komt en 3 weken later 16% dan weet ik in ieder geval dat ik op de goede weg zit.

Haha dit gaat helemaal fout.

Je had al veel eerder kunnen beginnen met vetverlies, bijv. 8-10 weken want elk jaar komt juli ophetzelfde moment in het jaar:D

Maar even serieus dit is wel een wanhopige poging om af te vallen he.
Ik zou gewoon voor iets realistisch gaan, namelijk van die 19% naar 14%-15%. En ben je eenmaal uitgeschreven zorg dan voor een iets beter eetpatroon, dan kom je daar ook weer verder mee.

Ik heb het laten meten en het was een 20,5 % : 1 procentje hoger dan gedacht, maar een 1,5-2 maanden terug had ik nog dik 27 % ( heb daarna niet continu gecardioo't (:D)

Ik heb te horen gekregen dat ik nog 4 weken extra kan krijgen als ik dat wil en daar ga ik gebruik van maken: een week of 2-3 xtra dus voor mij.

Doel nu: van 20,5 % bf -> 13 % 12-11 % wanneer het erg mee zit

Dit alles moet dan verwezelijkt worden binnen: 6-7 weken. Dieper dan 12-11 % ga ik zeker niet: want das iet wat te grote boete- doening tav. het vvm massa.

Ik heb het idee, dat zoals de zaken nu gaan naar een procent of 15-13 % bf zonder al teveel te verliezen op mijn vvm, haalbaar is.

De laaste 1-2 weken worden waarschijnlijk benut om misschien 2 x per dag te cardio'en afhankelijk van de resultaten. Misschien doe ik het ook wel niet wanneer dat het allemaal netjes verloopt !

Stacker 2 erbij slikken bijv?

Je zult echt moeten eten als je honger hebt (goed doseren)

2-3 uur voor het cardio niet eten ( wel eiwitten innemen overdag, altijd !!!)

100 gram whey + 0,5 liter melk + eten ik zou voor 140 gram eiwit per dag gaan.

Vergeet niet dat bij sommige mensen te veel koolhydraten ervoor zorgen dat juist alleen die koolhydraten worden verbrand, WASTE OF TIME!

Laatst bewerkt:
wat ga je gebruiken?
Speed?

Ik snap je zowiezo niet, als je over 4 weken stopt met trainen waarom je dan nu druk maken over een paar %'s die er als je gestopt bent zo weer aan zitten ?????????

Ik zou zeggen: lever je pasje nu vast in en ga lekker met een zak chips en een fles bier op de bank zitten ;)

Ik wil gewoon eens kijken voor ik een lange pauze inlas, wat ik de afgelopen jaren nu eigelijk gepresteerd heb. Plus wanneer het er noemswaardig uitziet, wil ik een keer foto's (laten) maken zodat ik over een jaar of 10-20 kan laten zien: hoe ruige man papa wel NIET (:D) is geweest :rolleyes::D.

Ik ben gewoon benieuwd naar hoe ik eruit zie onder al dat vet en wat mijn zwakke punten zijn/ waar ik in de toekomst nog eens aan ga werken.

Ik heb al een kleine 2 jaar niet echt ''droog'' meer gestaan. En kom van 27 % bf af (ongeveer) vandaar.

Nog iemand die een indicatie kan geven : hoelang ik ongeveer moet hellinglopen ( graden-duur) om ongeveer 900 kcal te vrbranden ??

Ik doe nu ongeveer: 45-50 min. over 900 kcal te verbranden op de crosstrainer.

Hmm...
vaag topic als je het mij vraagt...

K zou iig heel schoon eten, 's morgens een 3 kwartier/uur cardio... en ergens halverwege de middag nog een keer 3 kwartier/uur cardio doen voor het avondeten.. en dan ook echt clean avondeten met gezonde vetten naar binnen werken...

Klinkt echt als een wanhoopsactie, om op 4 weken tijd zoveel % te zakken, maar hey, wie niet waagt...

IDD je zult echt rotzooi moeten gebruiken om 10 kilo in 4 week eraf te krijgen.. Ephedra kuur bijv..

Maar ik snap het niet.... als je nou gewoon gaat trainen merk je snel genoeg of het werkt?? Want de een is de ander niet als ik hier naar 99% van de reacties kijk die mij een voedingsschema X zou ik ook ipv afvakken dikker worden :P

Gewoon knallen en niet teveel troep eten of koolhydraten. En luisteren naar je lichaam Honger = Eten bijv.

maar 2 X op een dag cardio lijk me wel extreem.. j

Laatst bewerkt:
ik doe mee :) ik heb wel vijf weken... gewoon voor de uitdaging

ik eet nu veel groenten en vis en bijna niks van koolhydraten, ook 2x per dag cardio zon 45 minuten, wel kort na elkaar en gebruik lipo 6 en blijf gewoon kt doen zoals ervoor.. volgens mij gaat er wel een stuk of vijf, zes, zeven procent afgaan.. maar hoe meer hoe beter.. ik zit een week ver nu bijna.. tijdens de kt merk ik eigenlijk niet veel van minder kracht ofzo..

die 4 weken, worden een week of 7. ipv. 7 Juli, 7 augustus.

Dus heb een 3 weken extra om tot een procent of 12-13 te komen.

je weegt nu 73kg met 20,5%? en je wil naar 11%, betekend dus dat je op een kilo of 64-65 uitkomt. je zult eruit zien als iemand die nog nooit een gewicht aangeraakt heeft, en je zult niet gespierd maar mager zijn.

maar als dat je doel is.. wie ben ik om je tegen te houden

Dude, gooi die crack weg.

Dit is gekkenwerk, je gaat een hoop vvm verliezen.

Bro luister, je kunt beter eerst wat droger worden in je overijverigheid.

Droger wordt je van een calorietekort, zowel vetmassa als spiermassa nemen in hetzelfde tempo af, maar bij een brute eiwitinname wordt weefselafbraak van spier enorm gedempt. Maar ook daar zitten grenzen aan.

En die grens zit jij gewoon zwaar overheen. Bovendien moet je KT met jou schema bijna helemaal weglaten en je het lazerus vreten aan eiwit. Want je KT gaat catabool werken door cortisol EN verbruikt nog meer energie. Energie die je al helemaal uitput door je glycogeen te martelen.

Mocht je het toch willen doen, hou je geen spieren over, en loop je als een lichthoofdtige theezak rond vol irritatie en met een bonk chagerijnigheid.

even iets heel anders, beter begin je ook eerder met zonnebanken..
Zoals jij dat nu in gedachten hebt moet je om de dag onder de zonnebank, zonder dat je eerst een ''basis'' hebt opgebouwd (als die al bestaat voor zonnebanken:p)
Ik weet niet wat voor huidtype je hebt?
Ik kan aardig wat hebben met mijn huidtype maar vaak zonnebanken trek ik echt niet. (maar ben dan ook geen fan van de zonnebank :D)

:rolleyes:

Als iemand als Tom Venuto al zegt dat je max 0.5-1% per week veilig af kan vallen, wie ben jij dan om te zeggen dat het onzin is?

@TS: Zorg dat je je krachttraining WEL intensief houdt voor spierbehoud.

spieren verlies je niet zo snel teminste ikke niet ;)
ervaring gast ervaring

Dus uit deze van de pot met stront beplakte uitspraak kan ik afleiden dat je nog geen enkele keer fatsoenlijk gecut hebt.

Als je zo stevig wil gaan doorcutten op een paar weken tijd mot je eens ff in de spiegel kijken!! En dat is nog steeds het belangrijkste, niet?

lol waarom is het mij dan wel gelukt om in een zeer korte tijd gewicht te verliezen en kracht op te bouwen ga tog heen met je zak stront

Terug
Naar boven