Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mischien voor extreem scrale ecto's geld ditDus uit deze van de pot met stront beplakte uitspraak kan ik afleiden dat je nog geen enkele keer fatsoenlijk gecut hebt.
Als je zo stevig wil gaan doorcutten op een paar weken tijd mot je eens ff in de spiegel kijken!! En dat is nog steeds het belangrijkste, niet?

je weegt nu 73kg met 20,5%? en je wil naar 11%, betekend dus dat je op een kilo of 64-65 uitkomt. je zult eruit zien als iemand die nog nooit een gewicht aangeraakt heeft, en je zult niet gespierd maar mager zijn.
maar als dat je doel is.. wie ben ik om je tegen te houden
@Stefox
Zoals ik het hieruit opmaak, zal de TS bedoelen dat hij geen aardappels, pasta, rijst ofzo meer eet... de zwaardere koolhydraten
Nog iemand die een indicatie kan geven : hoelang ik ongeveer moet hellinglopen ( graden-duur) om ongeveer 900 kcal te vrbranden ??
als je in zes, zeven weken al je massa kan verliezen dat je in twee jaar opgebouwd hebt, dan weet ik eigenlijk niet waarom iedereen hier zo zit te zwoegen..
nu ben ik in een week een kilo of drie, vier afgevallen en moet eerlijk zijn dat ik van massaverlies nog niet veel opgemerkt heb.. als je genoeg eiwitten binnenspeelt dan zijn je spieren beter beschermt en kunnen ze wel iets verdragen.. krachtverlies tot daar aan toe, dat merk ik wel.. maar gewoon blijven knallen en genoeg eiwitten eten moet het wel doen denk ik