Esperantisto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ramonovietsj zei:
TongPo zei:Ja laters. Dat is gewoon een foto van haar met d'r oma.
KaLe zei:massel.. dit kan nooit. Voordat ik begon te trainen was ik een soort van verslaafd aan alcohol. Ging er bijna elke avond 2 liter wijn en 6 halve liters doorheen. En dat maaaanden achter mekaar. In het weekend zo'n 40 vaasjes bier per avond. Ik had er alleen pfeiffer aan over gehouden.

Leophyte zei:Mensen, ik ben niet dronken, maar ik heb zelf ook wel zin aan een paar pilsjes, het is Kerst, geniet ervan. Fijne feestdagen allen!
Esperantisto zei:'k Vind 2 glaasjes wijn per avond al aan alcoholisme grenzen.![]()
En dan te bedenken dat ze 3 kinderen heeft.. 'k bedoel, als je vrijgezel bent, kan je dat soort debiliteiten nog uithalen, maar met 3 kinderen thuis![]()
Wat ben jij toch ook heerlijk wereldvreemd he, of je moet 2 flessen bedoelenEsperantisto zei:'k Vind 2 glaasjes wijn per avond al aan alcoholisme grenzen.![]()
Nee dat riekt voor mij al naar alcoholmisbruik.De vrouw in kwestie is een documentaire maakster voor de BBC en ze wilde met dit onderzoek aantonen hoe slecht "binge drinking" (een groot probleem in Engeland) is. Net zoals de film Super Size Me (een maand lang alleen maar MacDonald's eten). Ze stond trouwens onder strenge medische controle.
De kinderen waren overigens 2 weken met hun vader op vakantie en de rest van de tijd werd ze bijgestaan door een au-pair en haar eigen moeder.
Het moet niet gekker wordenEsperantisto zei:Nee, 2 glazen. 1 glas oké maar avond aan avond 2 glazenNee dat riekt voor mij al naar alcoholimisbruik.
Achtergrondinfo:

D. zei: