AndroidHealthClinic

Britse vrouw drinkt zich maand lang te pletter

'k Vind 2 glaasjes wijn per avond al aan alcoholisme grenzen. :eek:
En dan te bedenken dat ze 3 kinderen heeft.. 'k bedoel, als je vrijgezel bent, kan je dat soort debiliteiten nog uithalen, maar met 3 kinderen thuis???

KaLe zei:
massel.. dit kan nooit. Voordat ik begon te trainen was ik een soort van verslaafd aan alcohol. Ging er bijna elke avond 2 liter wijn en 6 halve liters doorheen. En dat maaaanden achter mekaar. In het weekend zo'n 40 vaasjes bier per avond. Ik had er alleen pfeiffer aan over gehouden.

Herkenbaar deed vroeger precies het zelfde... Nu al half jaar geen drank meer gehad vnaaf uit zit te twijfelen zuipen of niet mmm lastig :D

Leophyte zei:
Mensen, ik ben niet dronken, maar ik heb zelf ook wel zin aan een paar pilsjes, het is Kerst, geniet ervan. Fijne feestdagen allen!

daar ben ik het nou helemaal mee eens mensen Prettige feestdagen

ontopic: die foto kan never nooit niet maat van mijn zuipt ook elke dag tot ie stront lazers is echte alcoholist maar dat zou je niet zegguh als je hem zie gast is 21 en ziet er ook gewoon zo uit terwijl al meer als 2 jaar aan de zuip is

hehe..tis weer s een ander expiriment dan Supersize me:D

Esperantisto zei:
'k Vind 2 glaasjes wijn per avond al aan alcoholisme grenzen. :eek:
En dan te bedenken dat ze 3 kinderen heeft.. 'k bedoel, als je vrijgezel bent, kan je dat soort debiliteiten nog uithalen, maar met 3 kinderen thuis???

Hoe kun jij bepalen wat alcoholisme is? Jouw persoonlijke mening (die naar mijn mening overdreven is) is niet van toepassing hoor.

En oh ja, het bericht is flink ongeloofwaardig in mijn ogen.

Nee, 2 glazen. 1 glas oké maar avond aan avond 2 glazen??? Nee dat riekt voor mij al naar alcoholmisbruik.

Achtergrondinfo:
De vrouw in kwestie is een documentaire maakster voor de BBC en ze wilde met dit onderzoek aantonen hoe slecht "binge drinking" (een groot probleem in Engeland) is. Net zoals de film Super Size Me (een maand lang alleen maar MacDonald's eten). Ze stond trouwens onder strenge medische controle.

De kinderen waren overigens 2 weken met hun vader op vakantie en de rest van de tijd werd ze bijgestaan door een au-pair en haar eigen moeder.

Laatst bewerkt:
typo... je laat je aardig kennen D.: zuipschuit zeker? :p

Nou nou wat een ongekende hoeveelheid alcohol.

Wat een gelul dit. Dan zou elke student er uit moeten zien als 80.

Het blijkt nu een "documentaire maakster voor de BBC" te zijn, een journaliste maw of ook wel nog sensatiezoek(st)ers genoemd.

echt een bullshit verhaal!!!, ik heb ook zulke tijden gehad
en als ik foto's vergelijk heb ik nog steeds me babyface

die foto in de krant is eerder het bewijs dat ze crystal meth heeft gebruikt

Kijk naar die alcoholisten opatjes die je in elke goeie kroeg wel hebt zittten. Die gasten hebben hooguit een rode neus en rooie vlekken en je ziet ook wel wat aan hun huid maar niks extreems.
Dit na een maandje drinken? Dit lijkt eerder de transformatie van een heroine verslaafde.

Tis precies een Tellsell advertentie

Yeah right op een maandje tijd LOL

Ze zat niet aan de alcohol, maar aan de Crystal Meth.

Terug
Naar boven