XXL Nutrition

droog of massa?

xavimorais

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Wat is het grote verschil tussen droog trainen en massa trainen?

Ik heb drie foto's maar ik vraag me af of die mensen dan droog getraind hebben of eerder massa. En hoe lang duurt het als je vier dagen in de week goed traint voor je resultaat ziet? De voeding is alvast verzorgt. Hopelijk kan me iemand helpen. Groetjes
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Die mensen hebben nooit getraind...

Zie geen enkele foto van iemand met massa.

ik vind de laatste leuk:heart:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Droog = laag vetpercentage
Massa = Lichaamsmassa, maar met name spiermassa...

Het bovenstaande plaatje toont u massa en droogheid

Eerst op massa trainen met een flink bulk schema, daarna droog trainen met een cut schema.

Hoelang het duurt voor je resultaat ziet? Tsja ligt aan je bouw, voeding en niveau van trainen. En dan is ook nog eens de vraag wat jij resultaat noemt.

Aan je post te zien ben je een beginner, je zegt dat je voeding in orde is. Zet je schema maar eens neer hier, waarschijnlijk is het minder in orde dan je denkt.

Die mensen hebben nooit getraind...

Die gasten hebben echt wel getraint hoor, iig de eerste 2 !

In een gemiddelde sportschool lopen grotere ecto's rond die al een jaar trainen.... en dan zullen deze jongens zeker zo geboren zijn... omdat ze zulk zwaar werk hebben zeker yeah right....

sterker nog er zijn ongetrainde met een beter figuur.

Ja idd zonder enige vorm van training krijg je zo'n figuur:
JESSE%2520METCALFE%2520SEXY.jpg

Nee daar gaat het niet om, gaat alleen om de reacties hier op bb forum die altijd tegen elkaar in gaan.

Nu wordt gezegt dat het normaal zo moeten zijn om zo geboren te worden.

En laatst was er nog zo'n topic met foto's waar zo'n gast zei dat hij een jaar trainde en die werdt door iedereen gebashed.. :S

Nee daar gaat het niet om, gaat alleen om de reacties hier op bb forum die altijd tegen elkaar in gaan.

Nu wordt gezegt dat het normaal zo moeten zijn om zo geboren te worden.

En laatst was er nog zo'n topic met foto's waar zo'n gast zei dat hij een jaar trainde en die werdt door iedereen gebashed.. :S

doet niks af aan het feit dat er meer mensen rondlopen met zon fysiek zonder te trainen dan men algemeen denkt. dan heb ik t overigens wel over de 1e foto waar meneer staat afgebeeld.

doet niks af aan het feit dat er meer mensen rondlopen met zon fysiek zonder te trainen dan men algemeen denkt. dan heb ik t overigens wel over de 1e foto waar meneer staat afgebeeld.

Ja ik ken ze ook wel, maar meestal hebben ze dan wel op andere sporten gezeten.. voetbal / vechtsport of ze werken hard in de bouw ofzo.

Maar tog vindt ik dat er over het algemeen meer kleine mannekes (ik zelf) rond lopen dan grote.

Ik bedoelde deze topic, http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/na-1-jaar-traine-218599/

Die gast is echt niet groter dan die acteur.... maar daar wordt gezegt dat dit nooit te behalen valt in 1 jaar....

nou die gast ziet er toch een stuk beter uit als die acteur.......(imo)
maar buiten dat; de meesten die op een bepaalde manier bashen op zon manier zijn gewoon luitjes die of jaloers zijn of gewoon zelf iets fout doen.

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Maar tog vindt ik dat er over het algemeen meer kleine mannekes (ik zelf) rond lopen dan grote.

helemaal mee eens uiteraard!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven