Fitness Seller

Droog trainen tijdens kuur

Serostim is gruwelijk duur.

Als je iedereen moet geloven wel hoge kwaliteit.

• Like
Waarderingen: Dr X
Mwah.

350 test e pw
700 sust pw
50 test no ester ed
150 ace ed
1000 bold ew
50 mast prop ed
4iu serostim

Vind t geen bostin lloyd doseringen. Zijn dr zat op dit forum die wel eens hoger gaan :)

Ken geen DBBers die hoger gaan dan dit. En je zegt geen HGH? Wat is die serostim dan?

Staatsloterij winnen

2 jaar lang 20 iu serostim ed

Olympia winnen

Eitje :D

• Like
Waarderingen: GruX
Serostim is gruwelijk duur.

Als je iedereen moet geloven wel hoge kwaliteit.

Hoeveel beter zal het zijn vs normale HG kwaliteit? Ik bedoel, als het zo duur is (weet niet wat het kost?), kun je niet beter een Geno pennetje extra zetten per dag dan?

Prijzen variëren als een malle.

Zag 126 iu voor 700 dollar, maar ook voor 900-1200 dollar.

Maar als je de juiste connecties hebt dan kan het altijd wel goedkoper

Met alles toch? Beetje open deuren intrappen haha :-)

Maar jaloers hier ten top. Goddammed wil ik ook :-)

Dat is dan toch helemaal niet zoveel duurder.. Als je geno's voor een knappe prijs kan kopen betaal je 5,0 eurie per iu. Als je die 126iu sero's voor 700 dollar koopt betaal je 5,50dollar per iu.
Dit doet mij vermoeden dat jij hele goede connecties hebt voor HG gear in NL :yes::eyebrow:

Dat is dan toch helemaal niet zoveel duurder.. Als je geno's voor een knappe prijs kan kopen betaal je 5,0 eurie per iu. Als je die 126iu sero's voor 700 dollar koopt betaal je 5,50dollar per iu.
Dit doet mij vermoeden dat jij hele goede connecties hebt voor HG gear in NL :yes::eyebrow:

Ik heb gewoon ff op google gezocht en via via vond ik wat.

Kan iedereen vinden ;)

Vind het toch erg prijzig als je binnen 1 week kitje op hebt :D

HG is fucked up duur dat sowieso. Eind 2015 kuurde ik met zoveel mogelijk HG gear, dat vond me bankrekening alles behalve leuk. Nordi's, geno's, Norma's etc. En G4P is net niet me ding dus nu weer op de UG tour :p

• Like
Waarderingen: vntl
Waar ging dit topic ook al weer over??

HG is fucked up duur dat sowieso. Eind 2015 kuurde ik met zoveel mogelijk HG gear, dat vond me bankrekening alles behalve leuk. Nordi's, geno's, Norma's etc. En G4P is net niet me ding dus nu weer op de UG tour :p

Soms moeten we dingen doen die we liever niet zouden doen.

Beste leden,

Ik train nu een jaar of 4. In deze tijd heb ik altijd goede vooruitgang geboekt. Qua groei heb ik niks te klagen gehad. De laatste tijd zakte de groei wel iets. Hoe dan ook ik ben met een kuur begonnen. Hier ook een goede ervaring mee. Echter ben ik er wel achter gekomen dat ik eerst had moeten droog trainen VOOR dat ik begon aan de kuur. Ik had liever droog verder gegroeid namelijk, en nu droog trainen, ik weet niet of dat wel handig is. Zoals sommige zich misschien wel voor kunnen stellen, als je altijd dun bent geweest, nu lekker gaat op de kuur, dan wil je liever niet "kleiner" worden. Ik zet het tussen haakjes omdat dat natuurlijk niet zo is maar zo voelt het dan wel. Ik ben bijna klaar met de eerste boost, daarna een cruise enkel op test van 8 weken, daarna de tweede boost met test mast en tren. Ik ben 1.83 en weeg 95 kilo. Bf is zo'n 20%.

Mijn vraag is dus, nu droog trainen, tijdens de cruis of na de kuur?

Alvast bedankt!

Mijn plan van aanpak zou ik jou geval zijn: tijdens cruise een kleine kcal deficit aanhouden en tijdens je blast een grotere.

4 iu serostim is HGH idioot

Terug
Naar boven