Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
droog wordt je van een goed dieet.
meer herhalingen met laag gewicht voor vetverbranding is een fabeltje.
en cardio is leuk maar het dieet moet in orde zijn, anders heeft het weinig zin.
121 is dus het aantal hartslagen per minuut waarbij jij vet verbrand
dus als je nou elke x na je training 40 min cardio doet op deze freqentie en (heel belangrijk) op je voeding let dan moet het goed gaan.
Zelf gooi ik mijn cardio frequentie flink omhoog zoveel voor als na de training
met gewichten. Ik verander trouwens niet veel in mijn reguliere training die probeer ik zo lang mogelijk op niveau te houden.
Verder hoog in de eiwitten gaan zitten, BCAA's of Glutamine tijdens de training en honger durven lijden .
Ik ben 1m76 en woog kort geleden 68kg en mijn BF was meer dan 17%. Ik denk dus dat jou % nog wat hoger zal liggen. Ik ben wel aan de fijn kant natuurlijk. Daaom ben ik ook met KT begonnen hé.
Spinnen is conditieopbouw, je hartslag ligt veel te hoog voor optimale vetverbranding. Je kunt dan wel heel erg langzaam gaan fietsen met piek en dal maar daar heb je dus geen spinningles voor nodig, tenzij je gek op aandacht bent want rare blikken zul je wel krijgen