MuscleMeat

Gesloten =

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Ja, FSQ is wat dunnetjes....
de ab wheels daarentegen.... niks mis met je abs :)
 
Ja, FSQ is wat dunnetjes....
de ab wheels daarentegen.... niks mis met je abs :)
het was allemaal wat dunnetjes.
tsja abs, die zijn ondertussen onzichtbaar geworden :D
 
training 20-11

opwarmen met facepulls
schouders roteren

ohp
10x30
5x32.5
5x35
3x40
5x42.5
3x47.5
9x52.5
3x55
2x60
1x62.5

bench
5x10x45
tussen de sets bpa

chin ups
1-2-3-4//1-2-3-4//1-2-3

bor
10x40
10x60
5x70
5x80
5x82.5

lat pulldown
3x10x50

tricepdingetjes
schouders stretchen
klaar :)
 
het was allemaal wat dunnetjes.
tsja abs, die zijn ondertussen onzichtbaar geworden :D
Dat is maar visueel, meest belangrijk is dat ze sterk zijn en zo je buik en rug beschermen.
 
Voelt het goed in je rug en heup?

Lekkere gewiggies man..
 
Not bad at all.. :thumb:
Begint het BBB principe nog niet Boring te worden? ;)
 
Nou flinke Sumo's zeg.

Welke challenge had je eigenlijk gewonnen Droop ?
 
sumo gaat lekker, maar het is volgens velen hier op het forum natuurlijk geen echte deadlift :D

Voelt het goed in je rug en heup?

Lekkere gewiggies man..
alles houd zich opmerkelijk goed op het moment,
de gewiggies gaan weer een beetje uitdagend en interessant worden

Not bad at all.. :thumb:
Begint het BBB principe nog niet Boring te worden? ;)
hoho, het is de less boring variant he.
het is voor deze ouwe man gewoon hard werken die bbb's na de mainlifts :), uitreppen met de dl op 150 en dan gelijk 5x10x70 squat erachteraan is best nog pittig.

Nou flinke Sumo's zeg.

Welke challenge had je eigenlijk gewonnen Droop ?
velen noemen het de cheat deadlift hoor marr, dus het valt mee :D
het was de fronthold challenge
 
Ik vind BBB best heftig, zeker voor een oudere lifter. Petje af, hoor.
 
Zou zomaar eens kunnen dat bbb op deze leeftijd de enige optie is voor massa aanzetten. Las laatst ook dat ouderen 40 gram eiwit per maaltijd nodig hebben om spiersynthese aan te zwengelen. Bij avondmaaltijd geen probleem, maar de rest... Pfff altijd kwark erbij?
 
Zou zomaar eens kunnen dat bbb op deze leeftijd de enige optie is voor massa aanzetten. Las laatst ook dat ouderen 40 gram eiwit per maaltijd nodig hebben om spiersynthese aan te zwengelen. Bij avondmaaltijd geen probleem, maar de rest... Pfff altijd kwark erbij?

Laat mij raden.. T-Nation? :P
 
Nee gek, stronger by science. degelijke wetenschappelijke informatie.

Oh, joh! Dat had ik niet verwacht. Het lijkt op het eerste gezicht broscience, maar ik zal mij in dat geval toch eens in verdiepen. :)
 
Oh, joh! Dat had ik niet verwacht. Het lijkt op het eerste gezicht broscience, maar ik zal mij in dat geval toch eens in verdiepen. :)

Ik zie niet zo waarom dat meteen broscience zou zijn. Het is bekend dat je minder makkelijk groeit op je 40e. Geslachtshormonen zijn niet zo'n goede verklaring, want die hebben al niet zo'n grote invloed en zijn sowieso nog niet dramatisch laag. Een verminderde respons op groeiprikkels is een redelijke verklaring, en blijkt dus inderdaad mee te spelen. Heel belangrijk, want betekent in feite dat een hoge inname per kg bw/dag niet per se garantie voor succes is. Als je het teveel uitsmeert, heeft het namelijk minder zin.
 
Ik zie niet zo waarom dat meteen broscience zou zijn. Het is bekend dat je minder makkelijk groeit op je 40e. Geslachtshormonen zijn niet zo'n goede verklaring, want die hebben al niet zo'n grote invloed en zijn sowieso nog niet dramatisch laag. Een verminderde respons op groeiprikkels is een redelijke verklaring, en blijkt dus inderdaad mee te spelen. Heel belangrijk, want betekent in feite dat een hoge inname per kg bw/dag niet per se garantie voor succes is. Als je het teveel uitsmeert, heeft het namelijk minder zin.
Statistiek?

Als je meer jaren traint heb je ook minder gram VVM winst per gram gegeten eiwit, en het ligt voor de hand dat het makkelijker is 50 20-jarigen met 1 jaar ervaring te vinden voor je steekproef, dan 50 40-jarigen.
Kortom was het onderzoek goed uitgevoerd?
 
Ik vind BBB best heftig, zeker voor een twintig plusser. Petje af, hoor.
fixed :D

Zou zomaar eens kunnen dat bbb op deze leeftijd de enige optie is voor massa aanzetten. Las laatst ook dat ouderen 40 gram eiwit per maaltijd nodig hebben om spiersynthese aan te zwengelen. Bij avondmaaltijd geen probleem, maar de rest... Pfff altijd kwark erbij?
vetmassa aanzetten is toch niet zo moeilijk?
ik weet op het moment niet hoeveel eiwit er precies ingaat, maar het is wel een feit dat sinds ik mijn voeding weer een beetje op orde heb, ik weer rap sterker aan het worden ben.

Laat mij raden.. T-Nation? :P
de bron van bro-science?
 
training 23-11

facepulls
schouders los roteren

bench
10x30
5x35
5x45
3x50
5x65
3x75
7x82.5
90
95

ohp
5x10x35

db row
10x22
5x32
5x37
2x5x42.5

lat pulldown
3x15x50
smal onderhands

tricepdingetjes
bpa
schouder stretchen

klaar :)
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven