Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de harde vari roller, weet knoopjes en rottige plekjes goed te vinden, kan best pijnlijk zijn maar helpt ( bijna ) altijd
dat klopt, en ik kom weer een beetje op stoom, dus we doen rustig verder
band pull apart

OK, het kwartje viel even niet....

die roller gaat het best voor de benen en onderrug, voor de schouders doe ik ook altijd met een harde balKom je goed op de 'verborgen' plekjes met zo'n roller? Zelfs met een tennisbal vind ik het soms lastig in de regio van je schouderbladen de juiste spot te raken.
die roller gaat het best voor de benen en onderrug, voor de schouders doe ik ook altijd met een harde bal

Ha ha, misschien moet ik maar eens naar een dierenzaak om zoiets te zoeken danIk heb thuis ook nog een hondeballetje met die ribbels erop...
die werkt inderdaad perfekt om die knoopjes uit je delts te rollen![]()
Goeie tip!Ha ha, misschien moet ik maar eens naar een dierenzaak om zoiets te zoeken danGoeie tip!

Als het voor medische toepassingen is, wordt het duurder zeker?

Die winkeleigenaar belt dan het blauwe busje voor jeAls het voor medische toepassingen is, wordt het duurder zeker?![]()

100 gaat nog wel om een beetje reps mee te maken, dat zal nu wel snel minder gaan worden denk ik.