AndroidHealthClinic

Drugs: je slechte/rare ervaringen

Laten we dan ook maar eens een rare ervaring delen :

4 of 5 jaar geleden op een fuif iets teveel pillen genomen, zag er al gans de avond als een lopend lijk (oogleden naar buiten gekeerd, pitbull-tanden-bloot) uit zei iedereen en toen ik alleen buiten ging pissen was het hek van de dam.

Een kwartier later was ik nog niet terug in de zaal en kwamen een paar vrienden eens kijken waar ik zat, ik was heerlijk met een marokkaan aan het praten (een marokkaan dan nog verdomme!) buiten aan de struiken waar ik net geplast had.

Een vriend roept 'tegen wie zijt gij in godsnaam bezig ?!' en toen vervaagde die marokkaan in een boom die er al gans de tijd stond ..

Enorm freaky want ik heb dus minstens 10 mins met een marokkaan staan praten die ik dus ook echt zag, vrienden waren volledig de kluts kwijt en iedereen is naar huis gegaan.

Sindsdien heb ik het denk ik niet meer gedaan op 1 keer met 1 of 2 pilletjes na

koetje zei:
een xtc pilletje op een schooluitstap

je wordt zo paranoia en je vermoed dat de leraren het gaan merken
en dan gaat het fout , bleek , kotsen , zweven , lachen en angst tegelijk .

een keer teveel joint gerookt toen ik recht in de volle zon zat , het was bloedheet
daarna nog alcohol gedronken . ik kwam thuis , ik stapte van mijn scooter en viel recht op mijn smoel . gekropen tot aan de badkamer een fris bad genomen
maar zo ziek als een hond . daarna vroeg mijn moeder om me ff te helpen
ik stond op een ladder en moest eccht mijn tanden op mekaar houden om niet te kotsen .

en nog enkele dingen met speed heb een ongeval gehad toen ik zwaar onder de invloed van speed en pillen was . het bloed spoot uit mijn hoofd en ik viel voorbijganger aan die me alleen maar wilde helpen . daarna werd ik na het ziekenhuis gebracht en werd onder plaatselijke verdoving mijn hoofd en wenkbrauw genaaid .

de volgende dag kon ik met moeite lopen , overal pijn zware hoofdpijn ed toen maar ff speed geslikt voor meer energie en minder pijn

1keer eens een fles rum soldaat gemaakt in een kwartier tijd
resultaat blauwe lippen , geen evenwicht meer en kotsen als een gek
veel water gedronken en terug uitgekotst en blijven wandelen . de volgende dag werd ik wakker als een dooie

jezus gek.... :D

ikzelf heb met name met drank de nodige blunders gemaakt....
Bij vader een vriendin in bed kruipen is nog wel de ergste denk ik, door de buren van de stoep gevist worden na een whisky binge en naar huis gebracht worden was ook niet tof. (niet dat ik het meegemaakt heb, maar goed die verhalen achteraf...)

1 x paddo's gehad; heb ik een kwartier (werd me later verteld) helemaal één met de planeet lang uit in het gras gelegen hoorde duizenden voetstappen om me heen (waren met zn drieen), daarna heb geloof ik loopgraven gezien, maar daar weet ik op die ene flits na niks meer van. Rest van de trip was ubervet.

wat een verhalen zeg hey:eek: heb nooit drugs gebruikt gelukkig:o

Mja, de gebruikelijk ongelukjes met te veel drank en soms met combi van blowen wat vroeger wel eens wat braakjes op leverde. Verder niet zo veel, wel eens para-momenten gehad tijdens een paddo trip maar niets ernstigs. Wel een keertje dat we paddo's gingen eten en we eerst hawaïaanse hadden die niet echt werkte. Toen zaten we lekker wat te chillen en te lullen en ik zat ondertussen maar te snoepen van een portie mexicaanse. Alles leuk en aardig tot ineens: BAM! Alles en iedereen begon extreem te bewegen en dansen (normaal ook wel maar dit was echt extreem) en toen moest ik wel ff buiten op de stoep gaan liggen om mezelf te kalmeren. Maar dat was ook zo weer leuk en aardig.

Eigenlijk alleen maar positieve momenten met drugs gehad. Wel een maat die tijdens passo trip beetje gek werd en naar huis moest.

geen commentaar..

Iemand die 40 uur in de struiken ligt
Iemand die met een boom praat
Iemand die met vaders en vriendin het bed deelt

t*ring heey met wat voor zwervers zit ik hiero man? :D

ReyMysterio zei:
Iemand die 40 uur in de struiken ligt
Iemand die met een boom praat
Iemand die met vaders en vriendin het bed deelt

t*ring heey met wat voor zwervers zit ik hiero man? :D

Iemand die in Assen woont. Enough said. Hey, wanneer begint het kampioenschap hooivorkwerpen weer? :D

Geen slechte ervaringen, eigenlijk alleen maar postieve en hèle vage, die op zich niet goed of slecht waren.

leGionellz zei:
eens drie dagen naar de klote geweest van atropine dat verwerkt zat in pillen van destijds.

Geen leuke ervaring geweest.

Dat spul zit ook in de doornappel, schijnt vrijwel alleen maar angstaanjagende gedachte of hallucinaties te veroorzaken.

lol ik heb er nog ene wel uit een ver verleden .

een vriendin van me vierde haar 16de verjaardag
ik was 14ofzo maar nevermind .
bij haar thuis ouders weg enzo . bakken met bier en sterke dranken cognac , wisky
en van die schit om cocktails te maken .

ik da hele avond zitten te ouwehoeren met elke zo heette het meisje haar vriend hete kevin .

na een 8tal biertjes en een 4-5tal shots wisky en tequila
besluit ik de ruige kerel uit te hangen .

wie wilt met me armworstelen he mietjes komoooop .
elke haar friend een stevige kerel van 2jaar ouder doet een poging en verliest .
ik riep : mietjuh ed (dat is me later verteld want ik herinner me weinig )

op een ogenblik komen ze me zoeken . haar vriend en zijn maten zijn boos op me omdat ik zogezegd verteld had dat ik lekker met haar gezoend had .

waar vonden ze me . yeah thats wright halfnaakt in haar bed :o

na een uitbarting van me huilen , in het rond slaan ed naar huis gegaan een emmer langs mijn bed en de ganse nacht gekotst :D

Zozo.

Rare ervaring met alcohol:
Met een maat was ik op een feest waar je voor 25 oerhollandse guldens kon zuipen, heel de avond lang. Het was een nieuwjaarsborrel, dus had ik een trui aan. Ik stond gezellig met een meisje te praten, met mijn linkerhand leunend op de bartafel. Mijn maat en ik waren ondertussen in het stadium beland waar we niet meer recht naar de toilet konden lopen. Opeens voelde ik een aangename warmte op mijn linkerarm. Het leek alsof een heet mokkel haar warme, naar een penis verlangende hand op mijn arm legde. Het was ook wat zwaar, dus een vreemde gedachte was het niet. Dus ik kijk half om, om deze naar alle waarschijnlijkheid wonderschone dame te aanschouwen. Wat vangt mijn oog als eerste? Die maat van mij, kotsend als een dolle. Wat ziet mijn oog daarna? Een grote, dikke, dampend warme brei kots op mijn mouw. En ik verdubbelde spontaan de plakaat op de grond.

Onderweg naar huis heb ik een poging gedaan in de bosjes te slapen en eenmaal thuis ben ik gestrekt op de grond in mijn boxer in slaap gevallen.

Verder uiteraard foute one-nightstands, kotsen in je eigen bed, op de plee in slaap vallen, op straat in slaap vallen, in de huiskamer pissen, met hete chili-kruiden-vingers een vrouw vingeren, en een hoop baldadigheid.

Met paddo's heb ik de t**ten van mijn vriendin tijdens eeuwigdurende coïtus wel eens aangezien voor gebakken eieren. Vreemd.

Met te veel pillen in mijn nek heb ik wel eens de neiging gehad om in elke stellage te klimmen die ik tegenkwam. Gelukkig ben ik er niet uitgevallen.

Met coke heb ik niets vreemds meegmaakt, alleen dat je er ontzettend egocentrisch van wordt. Bah.

En ik ben nog nooit stoned geweest, dus daar kan ik niets over vertellen.

ik heb coïtus gehad tijdens een xtc-trip

euh wacht dit is het slechte ervaringen topic ???

Ik ben blijkbaar een uitzondering hier want ik heb nog nooit harddrugs aangeraakt en ben ook niet van plan dat te doen, maar dat ff ter zijde.
Het enige wat ik af en toe doe is een dikke sticky roken, 1x kapotziek geweest daarvan, (overdrijven is nooit goed :)) maar voor de rest nooit probs of herrie gehad.

nee ...

Laatst bewerkt:
huckfinn zei:
Een keer had een maat van mijn broer stiekem paddo's in de soep gedaan en hij zei dat het zijn 'specialiteit was'. Ik vond het ontzettend goor, maar wilde beleefd blijven. Toen ik daarna ging sporten (conditietraining), ging ik hard. Ik ging keihard. Mijn trainingsbuddy zag dat er iets mis was en had me toen laten kappen met sporten...:D

Hmm als iemand iets in mijn eten stopt zonder het te zeggen bijt ik zijn keel door. :D

Edit: Gelogen een vriend van mij zou es 3 gram weed in een cake stoppen maar deed er 25 in iedereenkotsen na de tijd en 2 dagen ziek ik vond em al zo groen. :eek:

huckfinn zei:
Iemand die in Assen woont. Enough said. Hey, wanneer begint het kampioenschap hooivorkwerpen weer? :D

Heb je de rouwkaart niet ontvangen dan?
Die sport is afgeschaft sinds er vorig jaar net na de kerst bij het traditionele kerstboomslingeren iemand gespietst werd door een spar!
Sindsdien zijn zulke dingen verboden, maar het jaarlijkse zwientie tikk'n gaat wel door!

Hou je nog steeds het Asser record op de 100 meter tractorrace? :D

huckfinn zei:
Hou je nog steeds het Asser record op de 100 meter tractorrace? :D

Nope ik ben gediskwalificeerd en heb een shorsing voor het leven mijn tractor liep op Synthol en ja dat mocht niet! :D

Heerlijk om al die ervaringen te lezen.

Dit topic kan beter slechte en goede drugs ervaringen heten want de goede zijn het leukst om te horen tuurlijk.

Terug
Naar boven