XXL Nutrition

Drugs: je slechte/rare ervaringen

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik dit topic heb gestart. :o

En dan ook nog bumpen alleen om te zeggen 'haha zwaar man'. :rolleyes:

Wat ik wel vreemd vond,met coke.
Halverwege de week kreeg je soms flashbacks.
Zit je ineens met een strakke kop knarsentandend en ogen als schoteltjes mensen aan te kijken.
Zullen wel gedacht hebben,wat een psycho.

Laatst las ik dat mensen die deze soorten hard drug gebruiken , de één wat sneller dan de andere een soort ziekte kon krijgen . ik weet de naam niet meer precies maar het ging erover dat je dan flashbacks kreeg

Ik heb nooit echt een bad trip of iets gehad, gek eigenlijk, terwijl ik toch behoorlijk ver over de scheef ging vroeger.

nog never of te never iets slechts gehad alleen eens een zeere keel van te smoken maarja :D

Een stuk of 30 bad trips toen ik maar niet wilde inzien dat ik me niet meer goed ging voelen met pillen, speed en coke (had al teveel pillen genomen), en 1 bad trip, en de kans dat je altijd er 1 hebt, en bij mij was dit dus het geval.
Na 30 zware bad trips (enorm paranoia, mensen die precies duivels waren in een discotheek en in de fitness (kreeg toen wss bijna een psychose), enorme grote spinnen die ik over de weg zag lopen enz en zware angst dat ik zo snel mogelijk naar buiten moest), heb ik dan toch besloten het op te geven, en te stoppen met drugs en terug over te stappen op alcohol. In het begin enorm moeilijk, omdat het 100 keer minder leuk is dan xtc enz, maar uiteindelijk wel ingezien dat dit het beste was.

De zoem (ik weet niet hoe je het anders moet noemen) die ik elke keer de dinsdag en woensdag had (je bent precies vastgeplakt aan je bed en je hoort alles ronken in je hoofd en je bent extreem angstig voor enkel seconden en ook nog de eerste uren erna) mis ik soms wel, al is het mss niet echt leuk, maar dat doet me terug denken aan de goede tijd, toen ik nog zwaar tripte elke week.
Tot 6-8 maanden na dat ik gestopt was met drugs kreeg ik soms voor ik in slaap viel of tegen de ochtend nog een warm (eigenlijk best rustig) gevoel in m'n hoofd, maar daarna kon ik precies zelf die zoem in gang doen gaan, erg raar eigenlijk, probleem was als ik er precies inging en terug alles aan het ronken was en ik m'n hoofd niet meer kon bewegen, ik altijd in paniek geraakte en ik dacht dat ik er voor altijd ging inblijven, dan moest ik me altijd enorm forceren en proberen te schudden met m'n lijf (want kon armen en hoofd niet bewegen) tot het terug weg was. Nu ben ik gelukkig al bijna 2 jaar zoem-vrij:D

In het clipje van Tripping van robbie williams is er trouwens een scene waar hij precies in z'n bed gezogen wordt, daarmee kan je het fysisch eigenlijk mee vergelijken, zijn er trouwens nog andere mensen die zoiets hebben ervaren enkele dagen na overmatig drugsgebruik?

O ja, ik wil nog even zeggen dat ik in feite relatief weinig drugs heb gebruikt (minder dan 10 gram speed en c), wel iets meer pillen maar die waren laag gedoseerd, wss maar 30-60mg ofzo, zodat je er telkens een groot aantal moest van nemen. Ik denk dat ik hoogstwss ook nooit geen drugs meer zal gebruiken en het enkel nog bij alcohol zal houden af en toe, wat volgens mij het beste is (niet de alcohol).

37-DontDoDrugs.jpg

corleone :roflol: gozer toch

Ok,een paar jaar geleden voor een vriend zijn verjaardag naar illusion met wat flesjes ghb..We bestellen fles champagne een beetje van men ghb erin,was niet veel volk en normaal kan je het er doen zonder ze iets zeggen..Nu de lightjockey was het natuurlijk tegen buitenwippers gaan zeggen,ze komen me halen,vragen heb je iets bij..ik onder invloed,ja een paar flesjes vloeibare,haal men flesjes boven,zeg je krijgt er 2 van als ik terug binnen mag..nee vandaag niet zeggen ze,ik naar buite half flesje buite aan snackbar opgedronken..vriend van me me naar huis gedaan..die terug naar illusion..ik 2 vrienden van me opgepikt en wat rondgereden..nu had ik aan die vriend van me die verjaard was een flesje gegeven,die het vroeger eens een paar keer gedaan had,die slimme een heel flesje in 1keer in zijn champagne en glas in een keer opgedronken!..uur later,neer,naar buiten,in auto gekotst..nu vrienden die bij hem nog waren paranoia en hem aan het ziekenhuis afgezet en vertrokken!..een paar uur later krijg ik telefoon(rond 9u smorgens,was nog altijd aant rondrijden)dat hij int ziekenhuis was en of ik hem niet kon komen halen,wij naar daar,zijn maag leegepompt,nog een heel verhaal erbij van wat in ziekenhuis gebeurt is..is hij zijn jas vergeten in illusion,allemaal snel wat speed binnen en jas halen,ondertussen 11u smiddag(maar illusion is zeker tot 1u)komen daar aan iedereen goed aant gaan,iedereen in illusion ook..zijn ze daar potverdomme aan het petanqen op de parking!denk wel een dertigtal oude mensen en jonge kinderen!en daar al die flipkoppen tussen gans paranoia,wij natuurlijk ook wat,jas gaan halen en maar vertrokken daar.was dus normale avond,maakte vroeger elke week zo'n dinge mee..ben blij dat ik nu al bijna 3jaar van alles af ben.

Nu ik op al m'n expirimenten terugkijk mag ik wel stellen dat het basen van gekookte coke echt met stipt de smerigste zooi is die ik kan bedenken. Zelfs na enkele poffen roken is het eigenlijk al crisis. Niet te vergelijken met snuifcoke. Wat ik overigens ook niet dig.

Dan stel ik dat eenmalig een morfine tablet een fijne dag is die verder geen negatieve sporen na laat als je het daarna met rust laat.

Ok,een paar jaar geleden voor een vriend zijn verjaardag naar illusion met wat flesjes ghb..We bestellen fles champagne een beetje van men ghb erin,was niet veel volk en normaal kan je het er doen zonder ze iets zeggen..Nu de lightjockey was het natuurlijk tegen buitenwippers gaan zeggen,ze komen me halen,vragen heb je iets bij..ik onder invloed,ja een paar flesjes vloeibare,haal men flesjes boven,zeg je krijgt er 2 van als ik terug binnen mag..nee vandaag niet zeggen ze,ik naar buite half flesje buite aan snackbar opgedronken..vriend van me me naar huis gedaan..die terug naar illusion..ik 2 vrienden van me opgepikt en wat rondgereden..nu had ik aan die vriend van me die verjaard was een flesje gegeven,die het vroeger eens een paar keer gedaan had,die slimme een heel flesje in 1keer in zijn champagne en glas in een keer opgedronken!..uur later,neer,naar buiten,in auto gekotst..nu vrienden die bij hem nog waren paranoia en hem aan het ziekenhuis afgezet en vertrokken!..een paar uur later krijg ik telefoon(rond 9u smorgens,was nog altijd aant rondrijden)dat hij int ziekenhuis was en of ik hem niet kon komen halen,wij naar daar,zijn maag leegepompt,nog een heel verhaal erbij van wat in ziekenhuis gebeurt is..is hij zijn jas vergeten in illusion,allemaal snel wat speed binnen en jas halen,ondertussen 11u smiddag(maar illusion is zeker tot 1u)komen daar aan iedereen goed aant gaan,iedereen in illusion ook..zijn ze daar potverdomme aan het petanqen op de parking!denk wel een dertigtal oude mensen en jonge kinderen!en daar al die flipkoppen tussen gans paranoia,wij natuurlijk ook wat,jas gaan halen en maar vertrokken daar.was dus normale avond,maakte vroeger elke week zo'n dinge mee..ben blij dat ik nu al bijna 3jaar van alles af ben.
Ik vind `t een prachtig verhaal!

Ik kreeg bijna elke x met blowen, de laatste paar x, een badtrip die echt te irritant was. Hoorde steeds dat mensen iets over 'heb je dat konijn gezien' zeiden maar ik zag nooit een konijn en snapte niet waar ze het over hadden, heb echt doodsangsten uitgestaan toen.

Ook een x had ik net m'n joint op en werd ik 'wakker'. Ik besefte toen pas dat ik al een gigantische joint met allerlei troep erin in m'n eentje (een oude vriend van me was na een paar trekjes al blij) er doorheen had gejaagd. Toen dacht ik, wtf hoe lang blijf ik nog zoals ik nu leef leven en raakte ik een beetje in paniek. Toen we naar z'n huis fietste kwamen we ondertussen een groep oude mensen tegen voor wie ik ook echt doodsangsten had om geen reden en toen ik daarop harder probeerde weg te fietsen ging ik alleen maar langzamer en alles werd zwaarder en zwaarder en m'n lichaam bewoog zich nadat ik al bewogen had... Geen idee wat er in die joint heeft gezeten maar ik heb 3-4 uur lang met een hartslag van 200+ op het bed van die gozer gelegen terwijl hij al een paar uur in het hoofdmenu van sonic op de nintendo bezig was.

Ben blij dat ik nu niet meer joints rook... Pff..

Bloed spugen door veel te veel drank.
Blackout door drank.
Valt allemaal wel mee dus

Terug
Naar boven