- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik dit topic heb gestart.![]()

Wat ik wel vreemd vond,met coke.
Halverwege de week kreeg je soms flashbacks.
Zit je ineens met een strakke kop knarsentandend en ogen als schoteltjes mensen aan te kijken.
Zullen wel gedacht hebben,wat een psycho.
Haha leipe shit, wat had je gebruikt?enorme grote spinnen die ik over de weg zag lopen enz en zware angst dat ik zo snel mogelijk naar buiten moest)

Ik vind `t een prachtig verhaal!Ok,een paar jaar geleden voor een vriend zijn verjaardag naar illusion met wat flesjes ghb..We bestellen fles champagne een beetje van men ghb erin,was niet veel volk en normaal kan je het er doen zonder ze iets zeggen..Nu de lightjockey was het natuurlijk tegen buitenwippers gaan zeggen,ze komen me halen,vragen heb je iets bij..ik onder invloed,ja een paar flesjes vloeibare,haal men flesjes boven,zeg je krijgt er 2 van als ik terug binnen mag..nee vandaag niet zeggen ze,ik naar buite half flesje buite aan snackbar opgedronken..vriend van me me naar huis gedaan..die terug naar illusion..ik 2 vrienden van me opgepikt en wat rondgereden..nu had ik aan die vriend van me die verjaard was een flesje gegeven,die het vroeger eens een paar keer gedaan had,die slimme een heel flesje in 1keer in zijn champagne en glas in een keer opgedronken!..uur later,neer,naar buiten,in auto gekotst..nu vrienden die bij hem nog waren paranoia en hem aan het ziekenhuis afgezet en vertrokken!..een paar uur later krijg ik telefoon(rond 9u smorgens,was nog altijd aant rondrijden)dat hij int ziekenhuis was en of ik hem niet kon komen halen,wij naar daar,zijn maag leegepompt,nog een heel verhaal erbij van wat in ziekenhuis gebeurt is..is hij zijn jas vergeten in illusion,allemaal snel wat speed binnen en jas halen,ondertussen 11u smiddag(maar illusion is zeker tot 1u)komen daar aan iedereen goed aant gaan,iedereen in illusion ook..zijn ze daar potverdomme aan het petanqen op de parking!denk wel een dertigtal oude mensen en jonge kinderen!en daar al die flipkoppen tussen gans paranoia,wij natuurlijk ook wat,jas gaan halen en maar vertrokken daar.was dus normale avond,maakte vroeger elke week zo'n dinge mee..ben blij dat ik nu al bijna 3jaar van alles af ben.