AndroidHealthClinic

Drugs: je slechte/rare ervaringen

Hahaha :D Schitterend topic dit!!
Nou, vergeleken met jullie ben ik nog maar een groentje hoor! Buiten alle drank die al door m'n lijf is gegaan (en de blunders) is het raarste toch wel dat ik na een goeie joint het plafond echt naar me toe zag komen! Op dat zelfde moment zag een maat van me een plant tegen dat plafond groeien.. was leuk :D

Bijna alles al eens een keer geprobeert,zat dicht bij het vuur dus kon overal snel en makkelijk aankomen.
Wiet met alcohol,slechte mix,hing ik weer eens in een hek ofzo.
Pillen,1 keer geprobeert,werkte niet snel genoeg dus nog maar een paar.
Toen kwam het 5 voudige effect,ik heb gezworen dat ik kabouters zag lopen.
Coke en speed,werd er echt paranoia van.
Al met al bleek het niets voor mij dus was ook weer gauw over. :o

Nou daar gaan we. :(

Een paar jaar geleden heb ik een keer spacecake gegeten wat dus een beetje verkeerd viel.
Ik had door men collega een cake laten bakken met daarin 25 gulden gruis.

Nou wij dus de stad in rond een uur of negen want voordat we zouden gaan stappen wilden we eerst nog ff relaxen met onze stonede kop.

Wij met zen 3en die cake in 3 stukken delen en wij dus rustig die cake op vreten.

Op een gegeven moment had ik zoiets van t*ring volgens mij zijn we genept want ik had men deel al op en merkt maar niets de hele tijd.
Wist ik veel dat het niet zo geleidelijk ging als bij een joint roken.

Nou dus alsof ik een klap voor men kop kreeg was ik ineens helemaal van de wereld.
Ik was helemaal de weg kwijt.
En natuurlijk zoals gewoonlijk bij het blowen wat ik toen nog wel eens deed kreeg ik een droge strot.
Maar niet zon beetje..Nee op een gegeven moment liep ik bijna uit een plas regen water midden op het plein te drinken maar gelukkig kwam men maatje met blikken frisdrank uit de cafetaria :D

Maargoed het was pas rond half tien en ik kon en niet naar huis en ik kon ook de kroeg nie meer in dus ja wat moest ik toen..?

Uiteindelijk ben ik maar naar huis gegaan en heb ik maar gezegt dat ze wat in men drinken hadden geflikkert.
Dit terwijl men ma liep te verkondigen aan de visite van nee hij komt nooit stomdronken thuis of wat dan ook.
Kom ik aanzetten zo wit als een lijk.

Dus gelukkig snel men nest in en nooit weer zo stonend geworden:D

BramHoogkamer zei:
Bijna alles al eens een keer geprobeert,zat dicht bij het vuur dus kon overal snel en makkelijk aankomen.
Wiet met alcohol,slechte mix,hing ik weer eens in een hek ofzo.
Pillen,1 keer geprobeert,werkte niet snel genoeg dus nog maar een paar.
Toen kwam het 5 voudige effect,ik heb gezworen dat ik kabouters zag lopen.
Coke en speed,werd er echt paranoia van.
Al met al bleek het niets voor mij dus was ook weer gauw over. :o

Pikal en Thikal hebben al meer dan 250 verschillende soorten drugs uitgevonden. Ik kan me niet voorstellen dat je ook maar 10 % van die dingen ooit eerder bent tegen gekomen....

Als ik alle heftige dingen moet gaan beschrijven die ik mee gemaakt heb ben ik wel ff bezig...

Een van de dingen die wel vette indruk op me gemaakt heeft was toen ik een badtrip van de lsd had en mezelf niet meer zag in een spiegel maar gewoon de andere kant van de badkamer en dat is best weird als je wil kijken of je er nog normaal uitziet... :rolleyes:

dat vroeg ik me dus ook af!? wie zijn ed en fred?

bartp zei:
Pikal en Thikal hebben al meer dan 250 verschillende soorten drugs uitgevonden. Ik kan me niet voorstellen dat je ook maar 10 % van die dingen ooit eerder bent tegen gekomen....

Had het voor het gemak even over de soorten,wiet toegepast in meerdere variaties.
Pillen ,je hebt er wel 1000 denk ik.
Coke en speed lijkt me duidelijk.
Ben geen expert,heb genoeg ellende gezien in de tijd dat ik in m,n housetentje werkte.
Weet nu vaag wat er in de mensen omgaat als ze flippen.

Zwaar verkeerd getript op paddo's. Ook meerdere keren na een avondje op x kabouters over de weg zien rennen :D

DBC01 zei:
Huh? Wie? waar heb je het over?
Zijn de uitvinders van xtc. En hebben heel veel verschillende stoffen tot zich genomen op verschillende dosissen en het effect beschreven in 2 boeken. Koop die 2 boeken PiKaL en TiKaL van Alexander Shulgin, je zal er geen spijt van hebben... :)

Euh nu gaan we een knowledge-battle aan geloof ik...

Mijn zeer betrouwbare informatie meldt dat 2 Polen eind 19e eeuw (ongeveer 1895) degenen waren die het uitvonden. Die waren op zoek naar een eetlustremmer.
Die hebben het zo gelaten en toen heeft Bayer Duitsland het begin 1900 opgepakt en de licenties bemachtigd, en er eventjes een product uit gesleept dat vri snel erna werd ingetrokken.

Toen heeft het in de kast gelegen tot inde jaren '50 toen Amerikaanse psychologen het gingen gebruiken tijdens trauma-verwerkende sessies met patienten.
De psychologen-associatie van Amerika hamerde er toen op het product stil te houden en ze zijn ermee gestopt aangezien ze het aleen tijdens een sessie konden gebruiken, niet erna zonder begeleiding. De doses waren toen tientallen malan lager dan een xtc-pil nowadays.

Begin jaren '80 kwan er in de staat Texas een nieuwe hype onder Vips en Hollywoordsterren die naar dat gebied afreisden om deel te namen aan zgn. love-sessions in dure clubs. Gratis pilletjes werden er uitgedeeld met Adam of Eva erop en die deden de sfeer in hogere regionen belanden.
Van daaruit ging het het hele land over en toen werd het een nieuwe drug-hype.
Toe het verboden werd in Amerika, kwam het naar Europa rond '85 en duurde het even voordat het aansloeg.

EricR zei:

Is niet helemaal volledig imho.
Merck heeft het indertijd nog doorverkocht aan Bayer, die er weinig mee heeft gedaan. En niet een Duitser maar 2 Polen hadden de beginselgrondstof ontdekt.
Alleen vonden de Duitsers dat wat minder dus zijn ze geschiedenis gaan schrijven vanaf het Duitse onderdeel. Stond ook in het materiaal dat ik onder ogen kreeg; dat de credits nooit gegaan zijn naar wie ze zouden horen te gaan, mede omdat ze Pools waren en er weinig mee hebben gedaan omdat ze de nadelen ervan inzagen.

geen harddrugs voor mij, toen niet en nu niet, en in de toekomst ehmmm nou misschien wat coke en paar hoertjes nken :D

achja ik ga goed hard op alcohol, hasj, spacecake/hashmelk en uppers als ehpidrine, caffeine, etc.
ervaringen zijn eindeloos, jammer dat je zo veel vergeet.

Geheugentraining doen, ook al moet je daar wel zeer jong mee beginnen. Heb zelfs de nare eigenschap dat ik teveel kan herinneren. En dat stimuleer ik dan meestal nog met wat smart drugs :D Maar geheugen is gewoon, use it or lose it.

meestal schieten je die dingen weer te binnen als je in soortgelijke situatie zit, 'weet je nog, vorige keer...'

daarom blijft het terugvallen in oude gewoontes (dikke blow roken :D ) gewoon leuk, je ervaart/herinnert meerdere positieve ervaringen :D

Maar halucineren als je blowt is nieuw voor me, die shit moet ik ook hebben :eek: :eek:

enkel van spacecake, goede thc-boter is keihard :D

Terug
Naar boven