noppes
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

die AH bedoel je? die telt hoorMrJ zei:Ben een keer in A'Dam centrum 'out' gegaan van de paddo's. Zat ik half spacend tegen de AH aan.
Telt dat ook?![]()

Mars zei:
noppes zei:Eens op de autostrade flink op mijn remmen gestampt, dacht dat een trein de weg overstak, gelukkig was het al vroeg in de ochtend en was er nagenoeg geen verkeer !!![]()
Dit alles als ik van I love techno kwam...![]()

Mars zei:Maar halucineren als je blowt is nieuw voor me, die shit moet ik ook hebben![]()
![]()
). dus ik ff gekotst. alles weer relaxed. ik op me bed gaan liggen met de deur open. na 5 min daar gelegen te hebben zag ik mezelf op de bank zitten, en maar praten met me maten, terwijl ik nog gewoon op bed lag, vertelden me vrienden later. andere maat van mij die dezelfde combi op had, heeft 5 uur lang ligge spijgen buiten. volgende dag zagen we zo'n 'even helemaal weg' bord bij het centrum, we kwamen niet meer bij....Grijpwijk zei:Iedereen heeft elektrische activiteit in de hersenen tijdens de slaap. Heb een keer een artikel gelezen over dromen en dat verklaarde een hoop. Tijdens je slaap kan je ook tijdelijk verlamd zijn.
Dus kennelijk kan je lichaam op dat moment het onderscheid tussen slapen en wakker zijn niet zo goed maken, vandaar ook dat die dromen anders zijn dan normale hallucinaties.

DBC01 zei:Ik meen toch ergens gelezen te hebben dat die electrische schokken hét sein zijn van overmatig langdurig drugsgebruik...![]()

i m in heavenMars zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ter illustratie: Jongeman aan het spacen.

Geen zin wedstrijdjes wie het meeste weet.. ik heb die boeken in mijn handen gehad en heb er in gebladerd. De eigenaar van de boeken zei dat PiKal en TiKaL de uitvinders waren van xtc. Kan niet meer of minder zeggen...DBC01 zei:Euh nu gaan we een knowledge-battle aan geloof ik...
Mijn zeer betrouwbare informatie meldt dat 2 Polen eind 19e eeuw (ongeveer 1895) degenen waren die het uitvonden. Die waren op zoek naar een eetlustremmer.
Die hebben het zo gelaten en toen heeft Bayer Duitsland het begin 1900 opgepakt en de licenties bemachtigd, en er eventjes een product uit gesleept dat vri snel erna werd ingetrokken.
Toen heeft het in de kast gelegen tot inde jaren '50 toen Amerikaanse psychologen het gingen gebruiken tijdens trauma-verwerkende sessies met patienten.
De psychologen-associatie van Amerika hamerde er toen op het product stil te houden en ze zijn ermee gestopt aangezien ze het aleen tijdens een sessie konden gebruiken, niet erna zonder begeleiding. De doses waren toen tientallen malan lager dan een xtc-pil nowadays.
Begin jaren '80 kwan er in de staat Texas een nieuwe hype onder Vips en Hollywoordsterren die naar dat gebied afreisden om deel te namen aan zgn. love-sessions in dure clubs. Gratis pilletjes werden er uitgedeeld met Adam of Eva erop en die deden de sfeer in hogere regionen belanden.
Van daaruit ging het het hele land over en toen werd het een nieuwe drug-hype.
Toe het verboden werd in Amerika, kwam het naar Europa rond '85 en duurde het even voordat het aansloeg.
DBC01 zei:Ik meen toch ergens gelezen te hebben dat die electrische schokken hét sein zijn van overmatig langdurig drugsgebruik...![]()