Davy Crocket
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:Heb zelf een aardig tijdje astronomie, cosmologie en quantum mechanica boeken gelezen, vrij heftige maar ook droge stof. In die tijd lurkte ik ook nog wel eens aan een waterpijp met goede weed of stuff. Door al die theorieen die door mijn hoofd spookte had ik op een gegeven moment behoorlijk stoned het idee dat ik de kern van de zaak kon bevatten. De alles verklarende theorie zat in mijn hoofd, maar ja THC zorgt er voor dat je korte termijn geheugen juist niet zo goed werkt. Dus die theorie vervloog, jarenlang nog getobd wat ik nou precies gedacht heb. Zal wel een hersenspinsel zijn geweest, maar op dat moment was het echt van : Eureka!![]()

Davy Crocket zei:
Davy Crocket zei:Bijna iedereen die wel eens lsd gebruikt heeft dit al eens gevoeld, EricR
![]()

superspider zei:trouwens keep it sane é gasten, 1x per week een beetje drinken is echt niet een doodsteek voor je spiergroei, zolang je niet elke dag een blackout heb, is het goed![]()

roel26 zei:In spanje in het ziekenhuis beland nadat ik 2 gram speed en 3 pillen had gehad op klaar lichte dag op het strand en met 30 graden.

KaLe zei:
(praten we wel over 10 jaar geleden), gelukkig wordt je met de tijd wat verstandiger. 
2Ripped4U zei:Vele ervaringen gehad met drus
Toppunt was toch wel dat ik met een alcoholpromilage van 2,1 % op me bek ging met de fiets en me onderkaak op drie plaatsen brak en me voortanden verloor.
1 iemand (een ervaren weedroker) had het gemaakt, hij had er 13 gram weed in gedaan hoorde ik daarna
Iig ik had een plakje genomen net als me andere vrienden.
Toen de 2e, en de 1e ging al direct naar binnen. Toen ging de 2e ook naar binnen en de 1e lag al te kotsen. Ik liep nog vrolijk rond buiten
met 2 andere vrienden die ook nog niets voelde. En ineens..... *boem* kreeg ik een klap over me. Ging ik ook maar naar binnen toe
En nog ineens een klap. Leek wel alsof iemand met een hamer op me sloeg. Ben ik maar gaan liggen. En ineens nog een klap waardoor ik in een diepe trip raakte. Ik raakte bijna in paniek maar omdat ik al 1x ervaring daarmee had wist ik het onder controle te houden. Ik weet wel nog dat mijn hart als een gek bonkte, maar ook echt heel hard. En ik kreeg het echt vet koud, terwijl het 30 graden was buiten
maar ik had echt kipppenvel.
echt heeeel raar. Ineens lag iedereen te trippen daar
Kwamen ook nog die ouders van die vriend waar we dat thuis deden thuis, die vonden dat niet zo leuk
5 van die gasten die gewoon in de woonkamer wat op de bank lagen en waar niet veel zinnigs uit te krijgen was hahahaha ik voelde me net een junk 
Die trip vond ik opzich wel vet, maar niet voor herhaling vatbaar
De trip heeft ook iets van 8 uur geduurt ofzo, stel je voor dat het een bad trip was die 8 uur duurt...een xtc pilletje op een schooluitstap
je wordt zo paranoia en je vermoed dat de leraren het gaan merken
en dan gaat het fout , bleek , kotsen , zweven , lachen en angst tegelijk .
een keer teveel joint gerookt toen ik recht in de volle zon zat , het was bloedheet
daarna nog alcohol gedronken . ik kwam thuis , ik stapte van mijn scooter en viel recht op mijn smoel . gekropen tot aan de badkamer een fris bad genomen
maar zo ziek als een hond . daarna vroeg mijn moeder om me ff te helpen
ik stond op een ladder en moest eccht mijn tanden op mekaar houden om niet te kotsen .
en nog enkele dingen met speed heb een ongeval gehad toen ik zwaar onder de invloed van speed en pillen was . het bloed spoot uit mijn hoofd en ik viel voorbijganger aan die me alleen maar wilde helpen . daarna werd ik na het ziekenhuis gebracht en werd onder plaatselijke verdoving mijn hoofd en wenkbrauw genaaid .
de volgende dag kon ik met moeite lopen , overal pijn zware hoofdpijn ed toen maar ff speed geslikt voor meer energie en minder pijn
1keer eens een fles rum soldaat gemaakt in een kwartier tijd
resultaat blauwe lippen , geen evenwicht meer en kotsen als een gek
veel water gedronken en terug uitgekotst en blijven wandelen . de volgende dag werd ik wakker als een dooie