XXL Nutrition

Drugs: je slechte/rare ervaringen

EricR zei:
Heb zelf een aardig tijdje astronomie, cosmologie en quantum mechanica boeken gelezen, vrij heftige maar ook droge stof. In die tijd lurkte ik ook nog wel eens aan een waterpijp met goede weed of stuff. Door al die theorieen die door mijn hoofd spookte had ik op een gegeven moment behoorlijk stoned het idee dat ik de kern van de zaak kon bevatten. De alles verklarende theorie zat in mijn hoofd, maar ja THC zorgt er voor dat je korte termijn geheugen juist niet zo goed werkt. Dus die theorie vervloog, jarenlang nog getobd wat ik nou precies gedacht heb. Zal wel een hersenspinsel zijn geweest, maar op dat moment was het echt van : Eureka! :D

Bijna iedereen die wel eens lsd gebruikt heeft dit al eens gevoeld, EricR
;)

teveel geld uitgegeven aan h**ren.

met gasten die ik niet kende op partys uitgekomen vaak 200 km van huis (is erg klote als de pillen dan opeens uitgewerkt zijn)

bijna dood ervaringen door rijden onder invloed meestal als ik thuis kwam van een avondje stappen en weer eens zo nodig een h**r moest gaan nken.

Na 3 dagen door feesten in centre parks de gedachte hebben dat ik echt dood ging nadat ik mezelf in de spiegel had gezien.

Op thunderdome in Antwerpen de hele avond lopen trippen door atropine pillen, ik zag bv overal grote rellen die er niet waren.

In spanje in het ziekenhuis beland nadat ik 2 gram speed en 3 pillen had gehad op klaar lichte dag op het strand en met 30 graden.

En zo kan ik nog even doorgaan met een aantal van dit soort gevallen.

maar gelukkig zijn er ook mooie momenten geweest.... :p

Ik heb nu trouwens al bijna een jaar geen pil meer aangeraakt, alleen nog een paar keer een beetje coke. Bodybuilding heeft hier erg goed aan bijgedragen !!! :D

Behalve misselijkheid/kotsneigingen niet al te vage dingen, buiten de normale bijwerkingen van XTC. Gewoon lekker vrolijk / happy en tegen iedereen vriendelijk.

-Depri gevoel de dgn na gebruik.
-Gewichtsverlies

ik al veel slechte ervaringen met X en weed. DAT nooit meer.
Pep en sos vind ik wel lekker, maar geen dagelijks gebruik meer, ook nooit meer.
Andere drugs heb ik nog nie geprobeert en wil ik niet ook.

trouwens keep it sane é gasten, 1x per week een beetje drinken is echt niet een doodsteek voor je spiergroei, zolang je niet elke dag een blackout heb, is het goed:D

superspider zei:
trouwens keep it sane é gasten, 1x per week een beetje drinken is echt niet een doodsteek voor je spiergroei, zolang je niet elke dag een blackout heb, is het goed:D

Jij wil ons gewoon aan de drank helpen :mad:

:D

helemaal niet, maar ik vind echt dat je ook moet genieten van het leven.
Als je doel plezier en recreatief bodybuild, waarom niet een beetje plezier in je leven hebben. Sommige hier hebben gewoon overdreven gevoelens van: Hey, als je drinkt waarom bodybuild je dan, ware bullshit.
Als je er echt voor leeft met hart en ziel zoals Jerry, die er dan zoveel voldoening van krijgt en plezier, ja laat dan al de drank staan.

Ik wil hiermee ook niet zeggen: kom, drink elke dag 2flessen leeg.

Sociaal contact, zoals bv weggaan in het weekend is zeer belangrijk en zal uiteindelijk beter zijn dan heel hard de monnik in bodybuilding spelen en 6maand later stoppen omdat je een ongelooflijke depressie hebt.

Dat vind ik uit ondervinding. Grtz

Dat klopt!

Moet wel zeggen dat de enigste reden waarom ik sweekends graag thuiszit is omdat ik het uitgaansleven niet zoveel meer aanvindt.

Niet omdat ik bang ben dat dat ene biertje mn biceps 3 cm doet slinken.

Als toegewijde BBer kun je gerust lekker stappen, je drankje doen of evt een pilletje. Je komt heus niet 10 kilo lichter thuis.

Maar alles met mate! Ik hebzelf de laatste maanden me overdadig tegoed gedaan aan chemische narcotische substanties, en dat gaat je kilo's kosten.

Die 1 of 2 weekenden in de maand stappen merk je waarschijnlijk niet eens.

Sjaaa, natuurlijk is het ieder voor zich. Maar ik vraag me toch echt af of sommigen hier gelukkig zijn met het opsluiten van jezelf om 2kg spiermassa meer per jaar aan te zetten.

Vele ervaringen gehad met drus

Toppunt was toch wel dat ik met een alcoholpromilage van 2,1 % op me bek ging met de fiets en me onderkaak op drie plaatsen brak en me voortanden verloor.

2Ripped4U zei:
Vele ervaringen gehad met drus

Toppunt was toch wel dat ik met een alcoholpromilage van 2,1 % op me bek ging met de fiets en me onderkaak op drie plaatsen brak en me voortanden verloor.

Gehehehe....heb ik dan nog mazzel gehad. Maar was ook met fiets en al stomdronken tussen een stapel bakstenen gefietst.

Geen ernstig letsel gelukkig, maar wel mn hele bek en fiets kapot.

Was mn verdriet aan het verzuipen geweest om een verbroken relatie. Ben dr nu nog steeds niet helemaal uit wat meer pijn deed: Einde relatie of de stapel bakstenen.

Ik heb zelf nog niet echt veel drugs gebruikt. Alleen wat weed en alcohol.
Weet wel nog me eerste echte jointje wat ik goed gerookt heb. Ik nam een hijs.... nix aan de hand. Ik nam daarna nog een hijs, nog steeds niet. Me vrienden voelde wel 'iets', maar ik voelde me alleen een heel klein beetje high. Dus ik dacht, ik neem nog maar ff een goede hijs, maar volgens mij zat op dat punt net een brok pure weed ofzo ik weet niet. Ik naam iig een flink diepe hijs en ik kreeg echt een stoot over me heen, mijn hoofd viel meteen neer zo zwaar voelde ie aan. Kreeg ineens een vette paniekaanval over me heen, omdat ik niet wist wat me overkwam. Ik kon mijn armen niet meer echt onder controle houden, echt vet eng vond ik het. Dat heeft een paar uur geduurt.

En een paar weken geleden voor het eerst spacecake gegeten met een paar vrienden :D 1 iemand (een ervaren weedroker) had het gemaakt, hij had er 13 gram weed in gedaan hoorde ik daarna :o Iig ik had een plakje genomen net als me andere vrienden.
En ja hoor, we zaten buiten, de 1e ging al een beetje stoned voor zich uit zitten kijken. Ik voelde nog niets :D Toen de 2e, en de 1e ging al direct naar binnen. Toen ging de 2e ook naar binnen en de 1e lag al te kotsen. Ik liep nog vrolijk rond buiten :P met 2 andere vrienden die ook nog niets voelde. En ineens..... *boem* kreeg ik een klap over me. Ging ik ook maar naar binnen toe ;) En nog ineens een klap. Leek wel alsof iemand met een hamer op me sloeg. Ben ik maar gaan liggen. En ineens nog een klap waardoor ik in een diepe trip raakte. Ik raakte bijna in paniek maar omdat ik al 1x ervaring daarmee had wist ik het onder controle te houden. Ik weet wel nog dat mijn hart als een gek bonkte, maar ook echt heel hard. En ik kreeg het echt vet koud, terwijl het 30 graden was buiten :P maar ik had echt kipppenvel.

Ik heb ook vet zitten hallucineren. Ik zag alles in elkaar overgaan zegmaar, en ik keek naarbuiten en ik zag een blaadje aan voor een lantaarnpaal :P echt heeeel raar. Ineens lag iedereen te trippen daar :D Kwamen ook nog die ouders van die vriend waar we dat thuis deden thuis, die vonden dat niet zo leuk ;) 5 van die gasten die gewoon in de woonkamer wat op de bank lagen en waar niet veel zinnigs uit te krijgen was hahahaha ik voelde me net een junk :P

Dat was ook meteen mijn laatste ervaring trouwens, want ik wil niets meer met drugs te maken hebben :) Die trip vond ik opzich wel vet, maar niet voor herhaling vatbaar :) De trip heeft ook iets van 8 uur geduurt ofzo, stel je voor dat het een bad trip was die 8 uur duurt...

een xtc pilletje op een schooluitstap

je wordt zo paranoia en je vermoed dat de leraren het gaan merken
en dan gaat het fout , bleek , kotsen , zweven , lachen en angst tegelijk .

een keer teveel joint gerookt toen ik recht in de volle zon zat , het was bloedheet
daarna nog alcohol gedronken . ik kwam thuis , ik stapte van mijn scooter en viel recht op mijn smoel . gekropen tot aan de badkamer een fris bad genomen
maar zo ziek als een hond . daarna vroeg mijn moeder om me ff te helpen
ik stond op een ladder en moest eccht mijn tanden op mekaar houden om niet te kotsen .

en nog enkele dingen met speed heb een ongeval gehad toen ik zwaar onder de invloed van speed en pillen was . het bloed spoot uit mijn hoofd en ik viel voorbijganger aan die me alleen maar wilde helpen . daarna werd ik na het ziekenhuis gebracht en werd onder plaatselijke verdoving mijn hoofd en wenkbrauw genaaid .

de volgende dag kon ik met moeite lopen , overal pijn zware hoofdpijn ed toen maar ff speed geslikt voor meer energie en minder pijn

1keer eens een fles rum soldaat gemaakt in een kwartier tijd
resultaat blauwe lippen , geen evenwicht meer en kotsen als een gek
veel water gedronken en terug uitgekotst en blijven wandelen . de volgende dag werd ik wakker als een dooie

whaha zwaar man

Terug
Naar boven