Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelda zei:Ik ben er ook snel mee gestopt om een te grote voorraad pillen op zak te hebben. Die dingen gingen altijd op zonder dat ik het doorhad. Als ik op gang was dan stopte ik ook niet meer. Had een keer dat ik om een uur of tien 's ochtends me realiseerde dat ik nog steeds met m'n vrienden in de huiskamer zat en het zakje leeg aantrof, we waren met z'n drieen en de waar waren die 30 pillen nou gebleven?
Ben echt dagen zwaar ziek geweest.

Lauw zei:Haha, dat heb jij nodig voor een Eureka! gevoel?
Dat heb ik al als ik knetterstoned de voordeursleutel terug vindt.![]()

hey, dat klinkt me bekend in de orenMarky zei:Ik kan me herrineren dat een member van hier ook eens vertelde in een weekend twee gram zuivere speed gesnoven te hebben, en toen het uitgewerkt was, van maandagmorgen tot 's avonds laat moest werken op een pompstation.
Wie was dat ook alweer?![]()
:gosh: :scared:

Meen je dat nou? De morning after is voor mij bijvoorbeeld de reden dat ik weinig drink. Dan ben je de hele dag suf omdat je de nacht ervoor 4 uur lang stomdronken op de dansvloer hebt gestaan. Ik vind dat nogal een slechte deal.Pumpin' zei:Ook al voel ik me nog zo verrot de volgende dag...de positieve effecten wegen toch op tegen de negatieve.
Lauw zei:Meen je dat nou? De morning after is voor mij bijvoorbeeld de reden dat ik weinig drink. Dan ben je de hele dag suf omdat je de nacht ervoor 4 uur lang stomdronken op de dansvloer hebt gestaan. Ik vind dat nogal een slechte deal.
Dan eet ik liever wat paddo’s, loop 6 uur lekker te trippen en de volgende dag ben ik fit genoeg om te trainen.
(moet wel op de cals letten naturlijk) EricR zei:LSD dosis om 'out of control' te gaan lag bij mij op 3 trips, maar vanaf 2 moest ik al aardig werken om niet te vaag over te komen. Zoals bij iedere drug moet je het doen in een goede stemming. Meeste bad trips komen gewoon omdat mensen het doen terwijl ze zichzelf al niet prettig voelen. Zeker met LSD gevaarlijk omdat het alles wat je waarneemt en voelt tig keer versterkt.
1 van mijn eerste trips heb ik naar Hellraiser 1 gekeken, op zich al een vrij vage en extreme film maar onder invloed is het echt heftig. Het stukje dat Frank uit elkaar wordt getrokken en dan zegt 'Jesus wept' is echt jaren lang blijven hangen. Deel 2 heb ik ook nog trippend bekeken![]()
Overigens nog vaak genoeg meegemaakt dat ik een natrip kreeg, dan ben je dus nuchter en sta je op eens in de supermarkt redelijk trippend alles op te nemen. Duurt niet al te lang maar je moet er wel rekening mee houden. Kan vervreemdend werken.
EricR zei:Drank heb ik helemaal afgezworen, de katers die ik heb gehad heugen me nog goed. Dat gevoel wil ik nooit meer meemaken.
)
maxmallee zei:ik ging het kotsen steeds leuker vinden![]()
en na elke lading verheugde ik me al weer op de volgende die eruit moest.
begon me na een tijdje zelfs af te vragen of ik nu verslaafd was aan kotsen en of er meer mensen een kotsverslaving zouden hebben.![]()

Leviathan zei:Mijn ervaring ook. Ik drink nu alleen nog wanneer ik ga stappen, en dat komt zeer weinig voor.