Fitness Seller

Drugs: je slechte/rare ervaringen

Haha mooie verhalen.
Dit wordt net zo lange thread als "Wie van de bodybuilders heeft weleens een pilletje geslikt" :D

Zelda zei:
Ik ben er ook snel mee gestopt om een te grote voorraad pillen op zak te hebben. Die dingen gingen altijd op zonder dat ik het doorhad. Als ik op gang was dan stopte ik ook niet meer. Had een keer dat ik om een uur of tien 's ochtends me realiseerde dat ik nog steeds met m'n vrienden in de huiskamer zat en het zakje leeg aantrof, we waren met z'n drieen en de waar waren die 30 pillen nou gebleven?
Ben echt dagen zwaar ziek geweest.

klinkt bekend. :o

Lauw zei:
Haha, dat heb jij nodig voor een Eureka! gevoel?
Dat heb ik al als ik knetterstoned de voordeursleutel terug vindt. :D

hahahhaha mooi man.

films blijven zowiezo wazig op drugs. keer onderinvloed van paddo's american beauty zitten kijken......vooral het einde met de roze blaadjes :D

Ooit nog eens een keer knetterstoned op een wc gezeten,grote boodschap.
Uiteraard geen wc papier,heb ik maar een paar posters van de muur getrokken.
Kreeg altijd dat soort uitspattingen met alcohol erbij.
of zat ik ineens heel lief in het hoekje van de bar te snurken.

Ik kan me herrineren dat een member van hier ook eens vertelde in een weekend twee gram zuivere speed gesnoven te hebben, en toen het uitgewerkt was, van maandagmorgen tot 's avonds laat moest werken op een pompstation.

Wie was dat ook alweer? ;)

Drugs: je slechte/rare ervaringen ...??

TEVEEL OM OP TE NOEMEN!!!

Ook al voel ik me nog zo verrot de volgende dag...de positieve effecten wegen toch op tegen de negatieve.

uiteraard wel met mate he jongens ;)

Marky zei:
Ik kan me herrineren dat een member van hier ook eens vertelde in een weekend twee gram zuivere speed gesnoven te hebben, en toen het uitgewerkt was, van maandagmorgen tot 's avonds laat moest werken op een pompstation.

Wie was dat ook alweer? ;)
hey, dat klinkt me bekend in de oren :D
Speed is ranzige vieze troep. Sta je daar met je fijne tankstation-bodywarmer aan, met ogen als schoteltjes terwijl je al 48 uur wakker bent en niks hebt gegeten. Welkom. Spaart u zegeltjes? :spaz: :gosh: :scared: :nut: :suicide:

Pumpin' zei:
Ook al voel ik me nog zo verrot de volgende dag...de positieve effecten wegen toch op tegen de negatieve.
Meen je dat nou? De morning after is voor mij bijvoorbeeld de reden dat ik weinig drink. Dan ben je de hele dag suf omdat je de nacht ervoor 4 uur lang stomdronken op de dansvloer hebt gestaan. Ik vind dat nogal een slechte deal.
Dan eet ik liever wat paddo’s, loop 6 uur lekker te trippen en de volgende dag ben ik fit genoeg om te trainen.

Lauw zei:
Meen je dat nou? De morning after is voor mij bijvoorbeeld de reden dat ik weinig drink. Dan ben je de hele dag suf omdat je de nacht ervoor 4 uur lang stomdronken op de dansvloer hebt gestaan. Ik vind dat nogal een slechte deal.
Dan eet ik liever wat paddo’s, loop 6 uur lekker te trippen en de volgende dag ben ik fit genoeg om te trainen.

Drinken doe ik ook niet tot nauwelijks.

enkel eens of 2 maal in de maand een smartie en de hele avond cola (light) :D (moet wel op de cals letten naturlijk)

Dan heb ik soms smorgens een verrot gevoel maar meestal niet. Eigenlijk heb ik dat alleen als ik helemaal er voor ga op een groot feest.

Ik vindt het voorlopig allemaal wel weer best heren en dames.

Heb de laatste maanden geregeld lopen knoeien met pillen etc. Maar dat heeft me wel massa gekost. Ben ook een stuk droger geworden (dat dan weer wel) maar daar zijn betere manieren voor.

Als BB-er heb je geen kloot aan drugs, want waar je hard voor traint en vreet raak je in no time kwijt als je een tijdje losgaat.

In dat opzicht is dat toch wel mn slechts ervaring.

En nu weer lekker knallen!

Ik ben dan ook al meer dan een jaar clean, slechte ervaringen tijdens de high heb ik dan niet maar je wordt nou ook niet echt productiever in een periode dat je redelijk vaak iets gebruikt. Drank heb ik helemaal afgezworen, de katers die ik heb gehad heugen me nog goed. Dat gevoel wil ik nooit meer meemaken. Drugs en zeker de psychedelische varianten ga ik nog wel een keer mee aan de slag.

Laatst bewerkt:
EricR zei:
LSD dosis om 'out of control' te gaan lag bij mij op 3 trips, maar vanaf 2 moest ik al aardig werken om niet te vaag over te komen. Zoals bij iedere drug moet je het doen in een goede stemming. Meeste bad trips komen gewoon omdat mensen het doen terwijl ze zichzelf al niet prettig voelen. Zeker met LSD gevaarlijk omdat het alles wat je waarneemt en voelt tig keer versterkt.

1 van mijn eerste trips heb ik naar Hellraiser 1 gekeken, op zich al een vrij vage en extreme film maar onder invloed is het echt heftig. Het stukje dat Frank uit elkaar wordt getrokken en dan zegt 'Jesus wept' is echt jaren lang blijven hangen. Deel 2 heb ik ook nog trippend bekeken :D

Overigens nog vaak genoeg meegemaakt dat ik een natrip kreeg, dan ben je dus nuchter en sta je op eens in de supermarkt redelijk trippend alles op te nemen. Duurt niet al te lang maar je moet er wel rekening mee houden. Kan vervreemdend werken.

dude, daar had ik niet eens LSD voor nodig om dat stukkie film bij te laten blijven...... (was dan ook een jaar of 11)
Die natrips zijn idd leip. Ik heb geen LSD ervaring, slechts 1 maal paddo's gehad. Sta je paar dagen later in de keuken bij een vriendin, beginnen de kleuren ineens heeel apart te worden..... nokken...

EricR zei:
Drank heb ik helemaal afgezworen, de katers die ik heb gehad heugen me nog goed. Dat gevoel wil ik nooit meer meemaken.

Mijn ervaring ook. Ik drink nu alleen nog wanneer ik ga stappen, en dat komt zeer weinig voor.

Enigste dat me prima bevalt, en wat ik zal blijven gebruiken is GHB.

Geen negatieve invloed op de spiergroei. Dat extra beetje cortisol zal je de das niet omdoen. Geen kater. geen schadelijke metabolieten in je lichaam na gebruik.

Ideaal.

Paar weken geleden met wat vrienden Morrocan Candy gegeten. (chocola smelten, wiet er door mengen, en weer laten smelten, heb je een heerlijke chocolade-space-reep :D )

Volgens de meer ervaren snoepers zou het na ongeveer een uurtje moeten werken, maar ik voelde alsmaar niks terwijl zij al zwaar aan het spacen waren, dus besloot ik maar door te vreten :p

Een half uur later sloeg het ineens in. Kreeg ook een gruwelijke vreetkick en aangezien er genoeg friet en bitterballen aanwezig waren, kon ik me behoorlijk uitleven :D
Tot mijn maag het iets te veel vond worden en ik de hele boel onder begon te kotsen. :kots:

Nu komt het vreemde:
ik ging het kotsen steeds leuker vinden ???
en na elke lading verheugde ik me al weer op de volgende die eruit moest.
begon me na een tijdje zelfs af te vragen of ik nu verslaafd was aan kotsen en of er meer mensen een kotsverslaving zouden hebben. :cool:
Echt een zeer weirde ervaring.

Laatst bewerkt:
Haha sick ****.

Vorigjaar.. :S (k heb nog nooit een sigaret ofzo aangeraakt.. alleen een jaar geleden nog wel eens een hasj of wiet)

daamn, k ging flat out.. kreeg t warm en koud tegelijkertijd, begon te zweten, en kon niet meer lopen, voelde me ook nog beroerd.. :D

haha.. maf man

Leviathan zei:
Mijn ervaring ook. Ik drink nu alleen nog wanneer ik ga stappen, en dat komt zeer weinig voor.

drank doek ook bijna niet meer aan. misschien dak nu 5 keer per jaar echt zat ben. verder af en toe een glaasje meer niet. binnekort wordt het weer een bende bij de tt natuurlijk, dan ben ik 2 dagen lam.....

Terug
Naar boven