MuscleMeat

"Drugs"

Respeezy

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Hoi ,ten eerste excuses als dit in een verkeerd subforum staat .

Ik train zo'n 5 dagen per week , 3 keer vechtsport en 2 a 3 keer fitness/ cardio.
Los van dagelijkse blauwe plekken en schrammen , hou ik steeds meer zeurende langdurige blessures over.

Ik heb nu bijvoorbeeld waarschijnlijk weer een scheve wervel in mijn nek, krijg steken in mijn linker knie zodra er druk op komt, er zit waarschijnlijk een scheurtje in een spier bij mijn elleboog ( na een armbar). En mijn schenen doen ongezond pijn.

Nu wil ik eigenlijk nog intenser gaan trainen , maar dit is al moeilijk te trekken.

Daarom wil ik mij orienteren op verschillende mogelijkheden die er zijn , om deze blessures te verlichten, verhelpen of te voorkomen.

Ik sta in principe open voor alles van vitamine pillen tot anabolen.
Of iets legaal of illegaal is interesseert mij op zich niet , ik ben alleen niet bereid om rare side effects en of gezondheidsrisico's te ondergaan.

Mijn vraag is of mensen hier willen reageren met tips, links, ervaringen etc alles is welkom ik weet helemaal niks over dit onderwerp dus zelfs een google zoekterm is welkom.

osu !
A.

Laatst bewerkt:

Ik train zo'n 5 dagen per week , 3 keer vechtsport en 2 a 3 keer fitness/ cardio.
Los van dagelijkse blauwe plekken en schrammen , hou ik steeds meer zeurende langdurige blessures over.

Ik heb nu bijvoorbeeld waarschijnlijk weer een scheve wervel in mijn nek, krijg steken in mijn linker knie zodra er druk op komt, er zit waarschijnlijk een scheurtje in een spier bij mijn elleboog ( na een armbar). En mijn schenen doen ongezond pijn.

Nu wil ik eigenlijk nog intenser gaan trainen , maar dit is al moeilijk te trekken.

Daarom wil ik mij orienteren op verschillende mogelijkheden die er zijn , om deze blessures te verlichten, verhelpen of te voorkomen.

Of iets legaal of illegaal is interesseert mij op zich niet , ik ben alleen niet bereid om rare side effects en of gezondheidsrisico's te ondergaan.

Mijn vraag is of mensen hier willen reageren met tips, links, ervaringen etc alles is welkom ik weet helemaal niks over dit onderwerp dus zelfs een google zoekterm is welkom.

osu !
A.

Typ eens in : Maloot

Ben bereid verboden middelen te gebruiken maar geen sides kom op spoor je wel helemaal?

ik zou eens even wat rustiger aan doen

je wil aan de anabolen, maar je wil geen gezondheidsrisico's ondergaan...haha, was het maar zo'n feest ouwe, ga je eerst maar eens wat beter inlezen voordat je zo'n onzintopic aanmaakt

osu !
A.
Zijn de Cell Games aanstaande ofzo?
Je lichaam heeft ws gewoon eens rust nodig.

• Topic Starter Topic Starter
" Ik sta in principe open" zeg ik , niet " ik ben op zoek naar anabolen" en aangezien die gezondheidsrisico's met zich meebrengen wil ik die zoiezo niet.

Er zijn bijvoorbeeld ongetwijfeld middellen die in de EU nog niet door de tests heen zijn , maar dit bijvoorbeeld in de USA al wel.

Als je al vooringenomen gaat reageren en je reply al bedacht hebt nadat je de eerste zin van mijn post leest , of totaal nooit van plan was inhoudelijk te reageren , reageer dan aub niet.

Laatst bewerkt:
Waarom ga je in vredesnaam door als je lichaam aangeeft dat er iets niet goed zit?
Straks heb je een chronische blessure en verneuk je de boel nog meer, zodat je straks helemaal niks meer kan.

Luister naar je lichaam!

een dag rust is het de ultime drug

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hebben natuurlijk gelijk wat betreft rust , alleen ik ken mijn lichaam en heb dit natuurlijk vaker geprobeerd.

Het probleem is dat ik ook dan langzaam tot niet herstel en heel veel dingen inderdaad chronisch lijken te worden.

Mijn ervaring met veel blessures is dat ik beter kan blijven bewegen dan totale rust , obviously zonder teveel druk.

Dit topic maak ik aan nav mijn onvrede met de resultaten van alleen rust.

Jullie hebben natuurlijk gelijk wat betreft rust , alleen ik ken mijn lichaam en heb dit natuurlijk vaker geprobeerd.

Het probleem is dat ik ook dan langzaam tot niet herstel en heel veel dingen inderdaad chronisch lijken te worden.

Mijn ervaring met veel blessures is dat ik beter kan blijven bewegen dan totale rust , obviously zonder teveel druk.

Dit topic maak ik aan nav mijn onvrede met de resultaten van alleen rust.
Alleen rust is niet genoeg idd, altijd zorgen voor goede doorbloeding.
Ben je al manuele therapie oid gaan doen?
Die kunnen je kraken, masseren en goede oefeningen meegeven.

Steroïden kunnen zeker helpen voor een sneller herstel, alleen zal je daardoor bewust of onbewust harder gaan knallen en de kans dat je meer kapot maakt dan je lief is, is zeer aanwezig.

Hey man..

Stop met al die onzin over anabolen zooi voor een vechtsport..
Ben voor de ervaren jongens die er verstand van hebben 3de dan Ju-Jitsu en doe 6 jaar MMA op hoog niveau.. (Het enige wat ik nu nog wil is meer massa :p daarom hang ik rond op deze site )

Als jij zoveel last heb van je pijntjes ga dan eens wat minder trainen, of wat minder fanatiek.. Vechtsport trainen is trainen, niet je lijf naar de klote helpen.
Schaf ook traumeel aan.. Homeopathische pilletjes die ik altijd gebruik bij een blessure (baat het niet, schaad het niet) Maar heb er altijd baat bij gehad. (Geef het zelfs aan mijn honden als ze weer eens mank lopen.) Probeer voor je schenen en gewrichten ook eens multi-milk. Oorspronkelijk een paardenmiddel en stink als de kolere, maar help ook bij mensen als een trein...

Gewoon wat tips..
maar let wel op.. je elleboog is moeilijk te vervangen.. Tik af als je weet dat je het niet meer red.. Je hoeft je tijdens het trainen niet te bewijzen..

Groetjes

Terug
Naar boven