Fitness Seller

Drugs

Socrates

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Weet niet of hier echt de goede sectie is maar ben echt benieuwd of mensen die verslaafd zijn aan drugs het ver kunnen schoppen in BB-ing (en dan heb ik het niet over AS natuurlijk)

Wat is de werkelijke invloed van crack, coke of XTC voor het trainen.. ik gebruik zelf namelijk niks maar ben wel benieuwd of er een carriere mogelijk is voor mensen die vaak drugs gebruiken...

Just curious... wat zijn de echte wetenschapelijke nadelen van drugs....

Ik ken iemand van de sportschool die niet een vet groot BB lichaam heeft maar wel precies een Men's Health lichaam en die rookt na elke training een joint. Geen harddrugs maar toch...

Die zijn er genoeg lijkt me. Valt genoeg over te vinden op internet dacht ik zo :)

Socrates zei:
Als ik zin had in opzoeken had ik het wel gedaan he wijsneusje :D
Anderen laten opdraaien voor je eigen interesses is wel makkelijk he? :P Je zou eigenaar van een bedrijf moeten worden ;)

vraag het corléone!!!verbaast me dat ie nog niks gezegd heeft in dit topic :rolleyes:

amurige zei:
Ik ken iemand van de sportschool die niet een vet groot BB lichaam heeft maar wel precies een Men's Health lichaam en die rookt na elke training een joint. Geen harddrugs maar toch...

Heet hij toevallig lance?
en woont in roermond?

Ow nee nee dan heb ik de verkeerde voor me
K*t mesos ook

er is zowieso een verschil tussen verslaafd zijn aan drugs en occasioneel wat gebruiken, in het laatste geval is het zeker mogelijk lijkt me.

uhm der zijn ook genoeg profs die heroine en dergelijke gebruiken om te cutten

Quadzilla Overleden

Jammer om te moeten vertellen, maar voormalig professional bodybuilder Paul DeMayo is Paul DeMayoafgelopen 2 juni overleden aan - hoogstwaarschijnlijk - een overdosis heroïne. Hij is maar 37 jaar geworden.

De laatste maal dat Paul een wedstrijd heeft gedaan was de Mr Olympia in 1995 waar hij een teleurstellende twaalfde plaats bereikte. Daarna heeft hij een jaar in de gevangenis doorgebracht vanwege het schieten met een vuurwapen. Blijkbaar heeft hij een drugsprobleem gekregen vanwege psychische problemen waar hij niet mee overweg kon..

Paul DeMayo stond bekend als Quadzilla vanwege zijn geweldig Don Youngbloodontwikkelde benen. Daarnaast waren zijn armen ook een onderdeel waar veel bodybuilders heimelijk jaloers op waren. Het is jammer dat het zo heeft moeten aflopen.

benchMarc zei:
Anderen laten opdraaien voor je eigen interesses is wel makkelijk he? :P Je zou eigenaar van een bedrijf moeten worden ;)

Weet je wat jij zou moeten doen ? Je laten inschrijven bij de KvK. :P

och... er zijn er zat. Kijk eens op partyflock. Daar zie je soms echt bruut grote gasten op die foto's staan, met behoorlijk pupillen. En als ik dan naar hun feestarchief kijk... mwah.

Verder ken ik een kerel die verslaafd is aan weed, in het weekend aardig wat pillies wegtrapt en toch behoorlijk groot is.

Verder ben ik toch altijd aardig gegroeid door in het weekend me helemaal klem te zuipen. Ik denk dat alcohol een slechtere impact op je lichaam hebt, dan een pil of snuif in het weekend.

Zolang je maar goed blijft eten.

Ik denk niet, dat je er goed op zal gaan. Drugsgebruik vraagt namelijk enorm van je herstelvermogen en dat is juist een van de belangrijkste onderdelen van BB. Er zullen wellicht uitzonderingen zijn, maar over het algemeen zullen mensen, die regelmatig veel drugs gebruiken, het niet echt ver schoppen in de wereld van BB.

Ver schoppen doet 99% van dit forum toch niet.

Als je toch echt zwaar aan de XTC of speed zit, dan kun je toch niet echt massa aankomen lijkt me ? Lijkt me dat je dan juist veel afvalt.

zwaar ja, dan gaat het idd niet lukken nee.

KaLe zei:
Ver schoppen doet 99% van dit forum toch niet.
Dat is waar! Echter, de vraagstelling was of dugsverslaafden het ver kunnen schoppen met BB-ing. Ik denk het niet, omdat het onder andere behoorlijk nadelig is voor je herstel. Overigens moet je wel duidelijk maken wat gezien wordt als een verslaafde en wat nog zou vallen onder "recreatief gebruik". Tevens het soort drug is belangrijk om te weten. Heroïne-verslaafden zullen het sowieso niet trekken. Cocaïne is wellicht nog te doen, maar een verslaafde's lichaam is constant aan het herstellen van het gebruik, dus zal weinig tijd hebben om te groeien. Dat geldt ook voor amfetaminen. Marihuana n hasj zijn nog het minst schadelijk, maar ook daar zal je lichaam nadelige gevolgen van ervaren, wanneer je grote hoeveelheden rookt over een langere periode. Misschien niet zozeer lichamelijk, alswel geestelijk.
Kortom;ik denk het niet.

amurige zei:

waaauw een hele joint?

Terug
Naar boven