MuscleMeat

Drugs

Ik weet nog hoe ik eruit zag toen ik flink aan de xtc, speed en coke zat.
Ik trainde niet echt regelmatig, maar dat lukt ook niet als je 3 van de 7 nachten in de week wakker bent.

Dus het antwoord is nee, denk ik.

Incidenteel gebruik is naar mijn mening goed te doen.
Na een uitlaadklep gehad te hebben kun je weer maanden gedisciplineerd trainen en eten!

je kunt zo opzoeken wat de nadelige gevolgen van drugs zijn. Beetje rare vraagstelling want het is toch algemeen bekend dat drugs slecht voor de gezondheid zijn. Als je af en toe wat gebruikt en daarnaast flink kuurt en goed eet zal het wel geen ramp zijn maar het komt zoiezo niet ten goede aan de gezondheid.

Zul je ook niet behoorlijk agressief worden ? (AAS samen met harddrugs)

denk dat het zichzelf opheft, tenzij je aan de coke gaat

iets zoals slaappillen & peppillen tegelijk nemen :eek:

CoD zei:
Zul je ook niet behoorlijk agressief worden ? (AAS samen met harddrugs)

Ja, bij de verjaardag een kennis van mij heeft een AAS-gebruiker onder invloed van drank en coke, de hele boel kort en klein gemept.

Wil niet veel zeggen maar er zijn best wat bb'ers die bijv in de cut toch wel een snuifje doen(amfetamine's).

KaLe zei:
Ja, bij de verjaardag een kennis van mij heeft een AAS-gebruiker onder invloed van drank en coke, de hele boel kort en klein gemept.
Het zal idd wel niet alleen bij drank en coke blijven nee. Dat soort gasten zijn nogal snel geneigd om naar AAS te grijpen. Eenmaal in dat drugswereldje.... Is trouwens ook goed te zien bij veel boardmembers hier.

Ed gaat op zijn tijd ook gewoon los..meer zeg ik er niet over

Een lijntje coke of een pilletje op z'n tijd kan weinig kwaad, maar een drugsverslaafde wordt echt niet groot, dat lijkt me vrij duidelijk.

Ik koop zelden een fiets van een bodybuilder zal ik maar zeggen.

Speed, MDMA, Crack grijpen het hardst in.

Daarna coke, alcohol. En daarna evt. wiet, verschilt sterk van persoon.

LSD, mescaline, Paddo's doen bijna niets, behalve dan dat de trip niet een dag is om goed te kunnen eten, laat staan trainen. En zoiets gebruik je niet dagelijks.

GHB, Ketamine, kun je dagelijks nemen en toch goed gainen. Dat doet geen ene reet kwaad.

Qua verslaving, dasgelijkse verslaving gebeurd alleen met coke, alcohol, crack, heroine en soms speed. Bij geen èèn kun je gainen.

Met heroine maakt het ook weinig uit, alleen als je stopt denk jij niet meer aan trainen, eten en coïtus. In theorie, als je voldoende bruin voor je leven kunt veroorloven, zal het weinig uitmaken.

waar blijft corléone nou?:rolleyes:

Marky zei:

LSD, mescaline, Paddo's doen bijna niets, behalve dan dat de trip niet een dag is om goed te kunnen eten, laat staan trainen. En zoiets gebruik je niet dagelijks.

GHB, Ketamine, kun je dagelijks nemen en toch goed gainen. Dat doet geen ene reet kwaad.

Qua verslaving, dasgelijkse verslaving gebeurd alleen met coke, alcohol, crack, heroine en soms speed. Bij geen èèn kun je gainen.

Met heroine maakt het ook weinig uit, alleen als je stopt denk jij niet meer aan trainen, eten en coïtus. In theorie, als je voldoende bruin voor je leven kunt veroorloven, zal het weinig uitmaken.
Tenzij je een beetje teveel neemt en niet meer wakker wordt.:D

Marky zei:

Met heroine kun je goed leven als je voldoende geld hebt. De meeste bruinjunkies gaan kapot aan verwaarlozing van het lichaam, omdat ze al het geld in de bruin stoppen.

Marky zei:

Klopt helemaal.

Leophyte zei:
ach...iemand die 1400xtc pillen naar binne kan werken moet wel een sterke lever hebben..dan moet ie vast wel een lading d-bolletjes kunnen hebben:D

een jongen bij mij op fitness gebruikt elk weekend speed, maar hij ziet er kerngezond uit. je zou het echt niet kunnen zeggen. hij gaat regelmatig naar technofeesten toe en daar werkt hij flink wat naar binnen. (ook pillen, coke, lsd etc).
Toen hij net begon met trainen had hij voor iets van 300€ supplementen gekocht en vreet zich daar helemaal suf aan.. nu zit ie aan de dianabol al 12 weken 60mg per dag, en drinkt iets van 6 eiwitshakes op een dag.

edit: ik had er al eerder een topic over geopend, hij is nu dus met zn tweede kuur bezig:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=47113

edit: jarno hams gebruikt ook nog aardig wat drugs schijnt.

Daster zei:
edit: jarno hams gebruikt ook nog aardig wat drugs schijnt.

Ik zie hem wel eens bij discoteek ZAK, drinkt ie volgens mij aardig wat cola (baco?) weg. Dat drugs gebruik durf in niet te zeggen, dat ze opgeblazen vriendjes drugs gebruiken is wel duidelijk :D

Terug
Naar boven