- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de ochtend 97-97,5kg
---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------
Basics, kip,vis steak bruine rijst ,isolaat casseine ,waxy maize post workout ,volledig clean dus
---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------
Basics, kip,vis steak bruine rijst ,isolaat casseine ,waxy maize post workout ,volledig clean dus
Moet die halal rommel niet hebben ziet er meestal ook ranzig
Uit
Inderdaad basic en clean. Zo ziet het er bij mij ook uit.
Kip/vis/bief
Rijst/aardappel/soms pasta
Waxy maiz pwo - hydro whey
Etc
Ik merk ook nu ik aro neem voor gyno dat ik ook stukje droger ben. Zal vast wat minder vocht zijn nu.

Ik heb ook wel een beetje last van vermoeidheid / low energy sinds nolva + aro, ook al slaap ik wel langer en beter. Of het ook aan de nolva + aro ligt, weet ik niet zeker.
Ik heb zelfs voor het eerst een pre work out besteld (Assault van muscle pharm) en moet zeggen dat het spul wel lekker werkt hoor [emoji16]. Flinke energie, focus en pomp in de gym. Oefeningen lijken gemakkelijker te gaan (meer setjes / meer gewicht)
. Dat doe ik ook als het echt niet meer gaat.Als je je laatste meal echt niet binnenkrijgt is het tijd voor een shake. Dat doe ik ook als het echt niet meer gaat.
Beter nog even bij Beau blijven. Heb hem goed kunnen zien op de fibo en men vrouwtje wou perse met hem op de foto. Kerel zag er fucking goed uit en ook vriendelijk. Kerel weet wel waar hij mee bezig is.
Rice powder + isolaat doet het perfect bij mij als maaltijd vervanger. En vanaf je moet stoempen om je eten binnen te krijgen, dat is net het moment dat je aan het groeien/gainen bent.
Als je je eten gemakkelijk binnenkrijgt en je wil groeien dan moet je meer gaan eten, wel clean.
Ik gebruik die van BF en die is zeker niet korrelig maar zeeeer fijn. Gaat gemakkelijk binnen. Oats heb ik weg gegooid, gewoon goor.
Voel me slap geen reet motivatie ook ga eens horen om de oats te veranderen met die baby Rice zelfde als Rice poeder /Cream of Rice
Ik verteer geen oats nu ging het even goed maar ze komen er weer volledig
Uit nu en ik schijt me dood met de fiber van de oats en bruine rijst en dan de t3nog ^^ normaal vandaag Bold binnen , vasculariteit was zo goed als weg vandaag ;(
Slap en geen motivatie ? Pre work out bestellen?
Sinds ik vorige week met nolva en aro begonnen ben vanwege een beetje gyno voel ik mij ook slap en minder motivatie.
Dus voor jet eerst een pre work out besteld (Assault van Musclepharm) en dat bevalt goed! Kickt na 1 minuut in, energie, focus, pomp, trainingen gaan lekkuurrrr!
Voel me slap geen reet motivatie ook ga eens horen om de oats te veranderen met die baby Rice zelfde als Rice poeder /Cream of Rice
Ik verteer geen oats nu ging het even goed maar ze komen er weer volledig
Uit nu en ik schijt me dood met de fiber van de oats en bruine rijst en dan de t3nog ^^ normaal vandaag Bold binnen , vasculariteit was zo goed als weg vandaag ;(
Die baby poeder vanille eet ik ook smorgens en die is super lekker. Oats, brinta enzo kan ik ook niet verdragen en verteer ik bijna ni.
Als je alles wegschijt heb je geen vasculariteit omdat je je eten niet opneemt.

ben aan het twijfelen om terug te beginnen boksen hmm nu ik toch bold neem
hij kan het met serieus wat massa dus zou geen probleem moeten zijn
http://www.youtube.com/watch?v=BOya6_LO-7Y
Merk je van bold echt zoveel met je conditie? Met tren iig wel hahaha :-)
Merk je van bold echt zoveel met je conditie? Met tren iig wel hahaha :-)
Doe je nog iets tegen die conditie verslechtering van tren?
Pre work out booster ofzo?