AndroidHealthClinic

Drunkens train/kuurlog

97 kg is zeker netjes.

In de ochtend 97-97,5kg

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Basics, kip,vis steak bruine rijst ,isolaat casseine ,waxy maize post workout ,volledig clean dus

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Basics, kip,vis steak bruine rijst ,isolaat casseine ,waxy maize post workout ,volledig clean dus
Moet die halal rommel niet hebben ziet er meestal ook ranzig
Uit

Inderdaad basic en clean. Zo ziet het er bij mij ook uit.

Kip/vis/bief

Rijst/aardappel/soms pasta

Waxy maiz pwo - hydro whey

Etc

Ik merk ook nu ik aro neem voor gyno dat ik ook stukje droger ben. Zal vast wat minder vocht zijn nu.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad basic en clean. Zo ziet het er bij mij ook uit.

Kip/vis/bief

Rijst/aardappel/soms pasta

Waxy maiz pwo - hydro whey

Etc

Ik merk ook nu ik aro neem voor gyno dat ik ook stukje droger ben. Zal vast wat minder vocht zijn nu.

Ja neem ook aro maar kwam van 1gram eod en nu 0,5 dus daar licht het niet aan
En krijg men voorlaatste meal niet binnen moet deze elke x force feeden maar vandaag wilt t niet :(

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Denk dat ik op 90-92 echt droog sta deze week is helemaal omgegooid door die feestdag gym gesloten etc dus had niet alles van voeding gisteren winkels dicht Nja kan nu enkel beter worden voor pre contest zal ik misschien een andere coach moeten vinden Beau haat wedstrijden en is een off-season coach

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

Adex bedoelde ik geen aro,aro maakt me depri

Ik heb ook wel een beetje last van vermoeidheid / low energy sinds nolva + aro, ook al slaap ik wel langer en beter. Of het ook aan de nolva + aro ligt, weet ik niet zeker.

Ik heb zelfs voor het eerst een pre work out besteld (Assault van muscle pharm) en moet zeggen dat het spul wel lekker werkt hoor [emoji16]. Flinke energie, focus en pomp in de gym. Oefeningen lijken gemakkelijker te gaan (meer setjes / meer gewicht)

Ik heb ook wel een beetje last van vermoeidheid / low energy sinds nolva + aro, ook al slaap ik wel langer en beter. Of het ook aan de nolva + aro ligt, weet ik niet zeker.

Ik heb zelfs voor het eerst een pre work out besteld (Assault van muscle pharm) en moet zeggen dat het spul wel lekker werkt hoor [emoji16]. Flinke energie, focus en pomp in de gym. Oefeningen lijken gemakkelijker te gaan (meer setjes / meer gewicht)

Heb meer sides van pre workouts dan van aas^^
Nova viel men haar van uit

Als je je laatste meal echt niet binnenkrijgt is het tijd voor een shake;). Dat doe ik ook als het echt niet meer gaat.

Beter nog even bij Beau blijven. Heb hem goed kunnen zien op de fibo en men vrouwtje wou perse met hem op de foto. Kerel zag er fucking goed uit en ook vriendelijk. Kerel weet wel waar hij mee bezig is.

Als je je laatste meal echt niet binnenkrijgt is het tijd voor een shake;). Dat doe ik ook als het echt niet meer gaat.

Beter nog even bij Beau blijven. Heb hem goed kunnen zien op de fibo en men vrouwtje wou perse met hem op de foto. Kerel zag er fucking goed uit en ook vriendelijk. Kerel weet wel waar hij mee bezig is.

Ja maar ik bedoelde binnen enkele jaren ^^wie weet doet hij het toch hij heeft zelf enkele wedstrijden gedaan
Het is de voorlaatste meal moet nu nog 50gr casseine wegwerken ^^

Rice powder + isolaat doet het perfect bij mij als maaltijd vervanger. En vanaf je moet stoempen om je eten binnen te krijgen, dat is net het moment dat je aan het groeien/gainen bent.

Als je je eten gemakkelijk binnenkrijgt en je wil groeien dan moet je meer gaan eten, wel clean.

Rice powder + isolaat doet het perfect bij mij als maaltijd vervanger. En vanaf je moet stoempen om je eten binnen te krijgen, dat is net het moment dat je aan het groeien/gainen bent.

Als je je eten gemakkelijk binnenkrijgt en je wil groeien dan moet je meer gaan eten, wel clean.

Rice powder van body en fit heb ik ook nog staan. Nog niet geprobeerd. Schijnt korrelig te zijn?

Ik heb wel hun oats.

Ik gebruik die van BF en die is zeker niet korrelig maar zeeeer fijn. Gaat gemakkelijk binnen. Oats heb ik weg gegooid, gewoon goor.

Ik gebruik die van BF en die is zeker niet korrelig maar zeeeer fijn. Gaat gemakkelijk binnen. Oats heb ik weg gegooid, gewoon goor.

Voel me slap geen reet motivatie ook ga eens horen om de oats te veranderen met die baby Rice zelfde als Rice poeder /Cream of Rice
Ik verteer geen oats nu ging het even goed maar ze komen er weer volledig
Uit nu en ik schijt me dood met de fiber van de oats en bruine rijst en dan de t3nog ^^ normaal vandaag Bold binnen , vasculariteit was zo goed als weg vandaag ;(

Voel me slap geen reet motivatie ook ga eens horen om de oats te veranderen met die baby Rice zelfde als Rice poeder /Cream of Rice

Uit nu en ik schijt me dood met de fiber van de oats en bruine rijst en dan de t3nog ^^ normaal vandaag Bold binnen , vasculariteit was zo goed als weg vandaag ;(

Slap en geen motivatie ? Pre work out bestellen?

Sinds ik vorige week met nolva en aro begonnen ben vanwege een beetje gyno voel ik mij ook slap en minder motivatie.

Dus voor jet eerst een pre work out besteld (Assault van Musclepharm) en dat bevalt goed! Kickt na 1 minuut in, energie, focus, pomp, trainingen gaan lekkuurrrr!

Slap en geen motivatie ? Pre work out bestellen?

Sinds ik vorige week met nolva en aro begonnen ben vanwege een beetje gyno voel ik mij ook slap en minder motivatie.

Dus voor jet eerst een pre work out besteld (Assault van Musclepharm) en dat bevalt goed! Kickt na 1 minuut in, energie, focus, pomp, trainingen gaan lekkuurrrr!

Heb er verschillende staan maar blijf er liever vanaf ^^hoop rommel dat ze erin steken ook

Die baby poeder vanille eet ik ook smorgens en die is super lekker. Oats, brinta enzo kan ik ook niet verdragen en verteer ik bijna ni.

Als je alles wegschijt heb je geen vasculariteit omdat je je eten niet opneemt.

Die baby poeder vanille eet ik ook smorgens en die is super lekker. Oats, brinta enzo kan ik ook niet verdragen en verteer ik bijna ni.

Als je alles wegschijt heb je geen vasculariteit omdat je je eten niet opneemt.

Ja zal wel van de oats zijn is idd die vanille ^^denk dat ik witte rijst neem vanaf nu enkel minder fiber in

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

De oats worden de Cream of Rice kon volgens hem van de gluten komen
Bold en test gezet vandaag men linker been bloed toch elke keer :(

Laatst bewerkt:
Doe je nog iets tegen die conditie verslechtering van tren?

Pre work out booster ofzo?

Beetje cardio. Maar je conditie wordt niet echt veel slechter alleen beetje kortademig waardoor je dit gevoel hebt. Althans mijn theorie tot nu toe :p

Meestal pak ik wel een pre-workout voor het trainen. Alleen die ik nu heb ben ik niet tevreden over. Moet zeggen dat ik mij nu in de 4e week kiplekker voel en trainen gaat zelfs na een hemelvaarts feestje top haha.

Sorry voor hijack drunken ;-)

Terug
Naar boven