MuscleMeat

Drunkens train/kuurlog

Ben je van plan wedstrijden te gaan draaien?

• Topic Starter Topic Starter
Ben je van plan wedstrijden te gaan draaien?

Ooit ja maar zou liefst super heavy categorie doen

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

Vandaag benen getraind en 25min cardio was wel kapot achteraf nog nooit zo een benentraining gedaan^^
Squats,leggpress,hack squat , leg extensions,standing leg curls en laying leg curls daarna standing en seated Calve raises

Lekker he die beentraining.. Maandag ook eens geprobeerd maar daar moet je roeien met de riemen die je hebt want een hack squat in basic fit.....

Men benen doen nog steeds goed pijn hahaha.

Lekker he die beentraining.. Maandag ook eens geprobeerd maar daar moet je roeien met de riemen die je hebt want een hack squat in basic fit.....

Men benen doen nog steeds goed pijn hahaha.

Hehe ben nooit echt stijf de dag achteraf hacksquats is hier zo oud dat je op je kont moet zitten als je stopt er is geen systeem dat het tegenhoud^^
Wou wel unracken tijdens squatten en de barbell lag wat hoog knalde hij bijna van men rug denk dat ik dan men schouders verneukt had kan nu amper de barbell vastnemen tijdens Squatten, gym was ook volledig vol en zonder airco dus was lekker nat achteraf
Vandaag gewogen in de ochtend 97,6kg
Gisteren de test in men kuit gezet tot nu toe geen probleem.
Zal blij zijn wanneer de hgh op is binnen een week ben er een hele dag slaperig van ^^

Ooit ja maar zou liefst super heavy categorie doen

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

Vandaag benen getraind en 25min cardio was wel kapot achteraf nog nooit zo een benentraining gedaan^^
Squats,leggpress,hack squat , leg extensions,standing leg curls en laying leg curls daarna standing en seated Calve raises

Ja ervaring opdoen met wat lichtere categorieën is ook niet verkeerd denk ik. Maar vroeg het af omdat je met een coach samenwerkt.

Ja ervaring opdoen met wat lichtere categorieën is ook niet verkeerd denk ik. Maar vroeg het af omdat je met een coach samenwerkt.

Zou dan al beginnen bij heavy weight waarschijnlijk moet sowieso nog meer massa bij

Ybf wou ik doen als inleiding niveau is wel erg laag daar dus dit of volgend jaar

Hehe ben nooit echt stijf de dag achteraf hacksquats is hier zo oud dat je op je kont moet zitten als je stopt er is geen systeem dat het tegenhoud^^
Wou wel unracken tijdens squatten en de barbell lag wat hoog knalde hij bijna van men rug denk dat ik dan men schouders verneukt had kan nu amper de barbell vastnemen tijdens Squatten, gym was ook volledig vol en zonder airco dus was lekker nat achteraf
Vandaag gewogen in de ochtend 97,6kg
Gisteren de test in men kuit gezet tot nu toe geen probleem.
Zal blij zijn wanneer de hgh op is binnen een week ben er een hele dag slaperig van ^^

Nooit spierpijn? ik blijf gewoon bijna elke keer spierpijn hebben hoor.

1ste keer in de kuiten? gaat nog lekker worden :p

Ik ben zonder hgh al de hele dag slaperig, damn wat moet dat dan met zijn..dan slaap ik gewoon rechtstaand :eek:

Ga je eigenlijk pics plaatsen? 100kg bij 1.80 moet een aardig fysiek opleveren.

Nooit spierpijn? ik blijf gewoon bijna elke keer spierpijn hebben hoor.

1ste keer in de kuiten? gaat nog lekker worden :p

Ik ben zonder hgh al de hele dag slaperig, damn wat moet dat dan met zijn..dan slaap ik gewoon rechtstaand :eek:

Hehe 2de maak kuiten tot nu toe geen last heb af en toe wat lichte spierpijn maar denk dat het door men vechtsport verleden komt dat ik niet meer zoveel last ervan heb

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Ga je eigenlijk pics plaatsen? 100kg bij 1.80 moet een aardig fysiek opleveren.

Misschien na de cut heb een heel herkenbaar fysiek om het zo te zeggen en blijf liever min of meer anoniem ivm aas enzo ^^
97,6kg nu :D

Vandaag rug getraind was snel klaar had constant hoofdpijn als ik kracht moest zetten, ook wat problemen dat niet met aas of bb te maken hebben weer eens een voorbeeld hoe je "social life" je progressie kan vertragen.
Wel schrok ik in despiegel na de training heb nu men beste fysiek ooit al ben ik ng maar zo kort bezig met Beau maar ben al het vocht kwijt ook in men gezicht wat meestal pas als laatste gebeurde.
Voel me ook niet meer bloated wel slaapproblemen maar niets meten of aas te maken

Privé leven moet in orde zijn als je iets wilt bereiken in bb'ing.

En mooi is dat als het vocht verdwijnt hé, gewicht is dan wat minder maar je ziet er 10x beter uit dan:cool:

Dat eetschema van Beau is ook makkelijk te volgen, eigenlijk vrij basic maar dat zijn meestal de beste;)

Bevalt de isolaat je? Normaal zou dat een stuk lichter verteerbaar moeten aanvoelen. Ik heb ook nog eens men eiwitten richting 300gr/dag gezet en dat voelt beter aan en ik maak weer mooie gains :D

Privé leven moet in orde zijn als je iets wilt bereiken in bb'ing.

En mooi is dat als het vocht verdwijnt hé, gewicht is dan wat minder maar je ziet er 10x beter uit dan:cool:

Dat eetschema van Beau is ook makkelijk te volgen, eigenlijk vrij basic maar dat zijn meestal de beste;)

Bevalt de isolaat je? Normaal zou dat een stuk lichter verteerbaar moeten aanvoelen. Ik heb ook nog eens men eiwitten richting 300gr/dag gezet en dat voelt beter aan en ik maak weer mooie gains :D

Ja alleen is de isolaat wat duur Hehe ben al aan de 2de pot bezig
Zoals je zegt privé leven moet in orde zijn heb laatste maanden als een blinde enkel op training en bb gefocust waar ik eerlijk gezegd nu heel veel spijt van heb heb wat mensen laten vallen hierdoor.
Eetschema kan ik niet over klagen ben ik de enige die kipfilet duur vind in België ? :p
Zie al veel verschil door het vocht en aas is nog niet binnen ^^ zit enkel op test nu.
Spijsvertering is veel beter nu ook omdat ik elke dag hetzelfde eet heb ook geen cravings voor iets anders,neem men voeding wel overal mee gisteren op een buurt markt of hoe je het ook noemt met men 6pack zak aan het sleuren :D

Waardoor ben je het vocht snel kwijt? Door je dieet of iets anders?

Isolaat in het groot aankopen bij XXL nutrition ;)

Kipfilet kopen bij musclemeat. Als je 1 keer die kipfilet gegeten hebt dan eet je geen andere meer.

Als je met de Bold gaat beginnen dan ga je er nog beter uitzien, vasculairder en ronder.

Op welk gewicht sta je nu?

Wat is er dan zo veranderd aan je dieet? Hoe ziet het er globaal uit?

Jep, wat Ikke20 zegt: 5 kilo kip van muscle meat bestellen! Of de Turkse slagers zijn ook goedkoop vaak.

Isolaat in het groot aankopen bij XXL nutrition ;)

Kipfilet kopen bij musclemeat. Als je 1 keer die kipfilet gegeten hebt dan eet je geen andere meer.

Als je met de Bold gaat beginnen dan ga je er nog beter uitzien, vasculairder en ronder.

Op welk gewicht sta je nu?

In de ochtend 97-97,5kg

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Jep, wat Ikke20 zegt: 5 kilo kip van muscle meat bestellen! Of de Turkse slagers zijn ook goedkoop vaak.

Basics, kip,vis steak bruine rijst ,isolaat casseine ,waxy maize post workout ,volledig clean dus

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Basics, kip,vis steak bruine rijst ,isolaat casseine ,waxy maize post workout ,volledig clean dus
Moet die halal rommel niet hebben ziet er meestal ook ranzig
Uit

Terug
Naar boven