- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik gebruik gsm nu voor men training in te zetten maar is ook alles ,Gsm'en tijdens het trainen zou verboden moeten worden. Als ik iemand 5 minuten stil zie zitten op een toestel terwijl die aan het spelen is en ik heb dat toestel nodig dan is het steeds leuk....
en zul je in basic fit best veel last van hebben niet?Gsm'en tijdens het trainen zou verboden moeten worden. Als ik iemand 5 minuten stil zie zitten op een toestel terwijl die aan het spelen is en ik heb dat toestel nodig dan is het steeds leuk....

ja is meestal zojep. Maar als ik vraag of ze nog lang moeten zeggen ze steeds dat het het laatste setje is dus weinig last van![]()

maar wat hebben mensen met chest trainen met cables daar ga je echt geen massa mee bouwen is een leuke finisher ja
honger gevoel zal door deca komen denk, lekker groeien dan, succes

Is In elke gym zo train niet in basic fit heb wel abonnement daar voor noodgevallen ^^Echt, typische basic fit praktijken. Als ik mn triceps wil trainen zijn de cables altijd bezet door r**ards die op 5 verschillende manieren met cables hun borst aant trainen zijn
Ja kan ook of de npp uiteindelijk veel gegeten en op 3weken ongeveer maar 2kg bij en zie er droger uithonger gevoel zal door deca komen denk, lekker groeien dan, succes
1 keer die npp gehad was niet zo tevreden over, liever de deca versie dan
nette been training!
bloede wel wat achteraf maar is voorbij nu slapen morgen rug en bicepsEerste x schouders kan wel leuk worden ja heb een keer in biceps gezet helemaal opgezwollen komt geen aas meer in armen misschien peptides ^^Ik nam tel mee om trainingen in te zetten afgelopen wekenlaat men tel altijd in de kleedkamerzet nooit in de schouders durf ik niet, suc6 met rug en biceps.
als jij ze komt nemenMisschien al een keer gevraagd, maar pics? (nohomo)

vandaag rug biceps getraind spieren leken wel voller goede pump ook
---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------
als jij ze komt nemen![]()
idc wat je wel of niet aan hebt als je de fotos neemtZeker. Naakt? (noho....oke dat wordt niet meer geloofwaardig)

Vandaag nog eens NPP zetten ---------- Toegevoegd 23 March 2015 om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst 22 March 2015 om 12:52 ---------- NPP gezet maar kwam er terug uit met wat bloed denk ik misschien dat ik niet diep genoeg zat met de naald dus ga toch een ml bijzetten nu om zeker te zijn ^^