MuscleMeat

Drunkens train/kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Al 2 dagen ziek 0 motivatie om maar iets te doen ben wel blijven eten elke 2uur
Vandaag maar proberen mezelf naar de gym te slepen

Al 2 dagen ziek 0 motivatie om maar iets te doen ben wel blijven eten elke 2uur
Vandaag maar proberen mezelf naar de gym te slepen
Oppassen man. Als je echt ziek bent doeje er soms beter aan het even te laten rusten en goed herstellen. En dan weer volop knallen. Weet dat zoiets niet simpel is maar soms wel verstandigste

is klote wel, veel beterschap bro

Oppassen man. Als je echt ziek bent doeje er soms beter aan het even te laten rusten en goed herstellen. En dan weer volop knallen. Weet dat zoiets niet simpel is maar soms wel verstandigste

20 min krachttraining gedaan maar ging voor geen meter dan maar cardio gedaan 30 min

bloeddruk is ook weer wat verhoogt denk ik misschien door de paracetamol ik meet hem volgende week wel eens . zolang ik geen bloedneuzen krijg is het wel ok

zie mezelf krimpen in de spiegel ^^

kan ook door vocht komen dat bloeddruk wat hoger is had er geen last van op adex als het zondag niet beter is drop ik de nolva en gaa ik 0.5mg adex EoD proberen

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

is klote wel, veel beterschap bro
thanks ,
nja heb ook geen reet zin om te trainen hele dag geslapen dan toch maar 50 min geweest

je kracht is niet zo best gezien je stats denk ik?

zieke kuur, kan niet wachten tot ik er iets van begrijp en zelf ook ga kuren.. Hoe oud ben je ?

je kracht is niet zo best gezien je stats denk ik?

zieke kuur, kan niet wachten tot ik er iets van begrijp en zelf ook ga kuren.. Hoe oud ben je ?

borst niet nee altijd zwak geweest daarin gek genoeg beste spiergroep ook 2 peesonstekingen in beide polsen (altijd last van gewrichten vader ook dus kan aanleg zijn)daarom deca genomen deze keer

kan nooit echt maxen met bench train altijd alleen

qua rug gaan de gewichten niet hoger van de pulldowns etc,kracht intresseert me ook geen reet ;) zou ook nooit genoeg kracht hebben om richting powerliftingen of stronmen te gaan geef ik ook eerlijk toe

Als je het gewicht niet verhoogt terwijl je on bent, worden de sets dan op den duur niet heel makkelijk?

Als je het gewicht niet verhoogt terwijl je on bent, worden de sets dan op den duur niet heel makkelijk?
ik verhoog het wanneer kan was een tijd dat ik ook veel sterker was en 80kg bench deed voor 6-8 repsx4vorige kuur dan nog niet echt speciaal maar toch
en dumbells gaan maar tot 48 kg daar doe ik dubmell rows me 12-15 reps
pulldown stack gaat maar tot 90 etc

bij losse gewichten kan ik altijd verhogen dus is altijd wel een manier om training te verzwaren zit vooral met de linker pols waarmee ik moeilijk kan pressen ook met polsbanden
bij rug kun je gewoon straps gebruiken of hooks
ben natuurlijk van 60 kg deadlifts naar 120 kg deadlifts gegaan op 4 weken omdat de techniek op geen niets trok in het begin maar daarna ook niet verder mee gegaan nu af en toe deadlift ik maar dan vind ik partial deadlifts iets meer effect hebben voor massa

morgen weer trainen nog niet 100% maar morgen zeker terug trainen
nieuw schema eens proberen
borst
armen
rust
rug
schouders
benen
rust
10-12 reps

:eindelijk terug getraind vandaag borst + kuiten
kracht ging redelijk goed ben nog niet 100% herstelt maar toch na een lange tijd 60 kg 4x10-12 reps kunnen benchen ^^
en bodyweights dips 10-12 reps ook iets bijzonder kon ze enkele weken geleden amper 3 zal wel wat overtraind hebben door 7op7 voor een lange periode getraind te hebben nu even 5x per week en binnenkort misschien opvoeren tot 6

morgen armen :flexbiceps:

goed dat het weer beter is wel, knal ze morgen ;)

zo hoog heb ik test nog niet gezet word gek dan denk :p

gaat lekker dan.

op het vocht na geeft 1gram niet meer sides dan 500 imo, Ik heb iig nergens last van op 500 mg e3d ( wat zweten,aggresie,BD enz betreft)

OT: volg hier ook. reageer alleen niet altijd!

op het vocht na geeft 1gram niet meer sides dan 500 imo, Ik heb iig nergens last van op 500 mg e3d ( wat zweten,aggresie,BD enz betreft) OT: volg hier ook. reageer alleen niet altijd!
heb nergens sites van tot nu toe volgende kuur is tren of tussendoor iets anders tot de deca wat uit het systeem is

als ik weinig tren sides zou hebben zou leuk zijn :D

heb nergens sites van tot nu toe volgende kuur is tren of tussendoor iets anders tot de deca wat uit het systeem is

K ben een geval apart. Heb nergens bijwerkingen van. 800 tren e /700 a was ook side vrij. Haha

op het vocht na geeft 1gram niet meer sides dan 500 imo, Ik heb iig nergens last van op 500 mg e3d ( wat zweten,aggresie,BD enz betreft)

OT: volg hier ook. reageer alleen niet altijd!

heb veel te hoog libido dan, vind ik wel erg ongemakkelijk, gebruik het als onderhoud (250mg / week) voor het zaakje beneden.

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Tren/ Deca :P erg lekker wel, maar niet om erg lang te doen, slecht voor je bloeddruk zeg maar.

heb veel te hoog libido dan, vind ik wel erg ongemakkelijk, gebruik het als onderhoud (250mg / week) voor het zaakje beneden. ---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ---------- Tren/ Deca :P erg lekker wel, maar niet om erg lang te doen, slecht voor je bloeddruk zeg maar.
Ja Daarom cruise ik even tussendoor tren en deca samen is vragen voor gyno toe nu toe is bloeddruk weer
Normaal lees wel dat het in het begin meestal piekt en dan weer normaal word

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Armen getraind en 40 min cardio morgen rustdag

Wel grappig dat ik niet veel voel van de aas maar als ik een pre workout neem me kapot begin te zweten en hardklopping krijg ^^
Vandaag legend van jay cutler genomen halve scoop was
Blij dat hij uitgewerkt was zo opgefokt

iemand ervaring met in lats injecten wou vanavond de npp daar zetten?

Terug
Naar boven