MuscleMeat

Drunkens train/kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
gisteren de npp in quad gezet moet eens kijken voor lats te injecten borst zie ik niet echt zitten ^^

vandaag rug getraind ging lekker voel wel dat ik minder last heb van gewrichten en kon blijven trainen zolang ik wou dus denk dat de deca begint,npp is al bijna op had niet zoveel nut dus wil volgende keer wel eens een NPP only kuur doen van 8 weken hogere dosering (dubbele van nu om te beginnen)
hgh is verandert naar 5iu komt beter uit zit ik minder te prutsen met de vials,ga toch eens een kijkje nemen naar human grade hgh al zet je door 2 iu van ipv 5iu is het volgens mij nog een beter effect en iets veiliger heb gehoord dat ze in de ug wel wat shit durven steken

Injecteren in de borst is vrij gemakkelijk eens je de stap het gezet. Ik moet ook eerst een knop omdraaien in men hoofd eer ik die naald in men borst durfde duwen....

1 ml proberen met een slin naaldje en slin spuit voor de eerste keer, gaat heel easy....

Injecteren in de borst is vrij gemakkelijk eens je de stap het gezet. Ik moet ook eerst een knop omdraaien in men hoofd eer ik die naald in men borst durfde duwen.... 1 ml proberen met een slin naaldje en slin spuit voor de eerste keer, gaat heel easy....
ja in armen heb ik geen probleem om het te doen was altijd die slinspuitjes met die hele dunne naaldjes gewoon nu heb ik er losse zodat je de syringe zelf kan hergebruiken voor hgh /hcg was wel wennen zijn veel dikker dan de andere hehe

in je lat injecteren klink alst iets dat echt slangenmens level flexibilteit vereist

gaat lekker blijkbaar :) geen ervaring met hgh is me wat prijzig ook.

had gisteren via gsm een update getypte maar voor een of andere reden niet gepost.
ben nog steeds ziek nu wel antibiotica beginnen nemen zodat ik er wat sneller vanaf ben anders is het een weggesmeten kuur,blijft hangen op 97 kg momenteel.
NPP is bijna op nog 2-3 injects kuur gaat uiteindelijk 12 weken duren denk ik dan even cruisen en aan de tren voor de cut low test high tren en op het einde mast prop.

maandag wel 5x70kg gebenched dus kracht is beter en gewrichten ook vandaag armen goed getraind krijg laatste tijd geen pump meer toch niet dat het te voelen is misschien omdat ik nog niet 100 ben.

kuur gaat verkort worden tot 12 weken denk ik ben de bloat al beu ^^ en wil daarna even cruisen op 250mg test ew voor 4 weken en wat cutten en daarna tren a en mast p om wat verder te cutten in combinatie met t3

Goeie rug training gehad meer dan 2 uur kon maar blijven trainen ^^
Morgen schouders

---------- Toegevoegd 10 April 2015 om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst 9 April 2015 om 15:57 ----------

Npp in kuit gezet ben benieuwd voor de PiP

Npp is op,
Armen zien er veel voller uit imo ga de deca deze kuur niet verhogen ben bang dat ik dan te vochtig word ,

ga je nu verder op gewone deca nog dan? mast ik ook wel lekker op deca, ook ivm met vocht.

ga je nu verder op gewone deca nog dan? mast ik ook wel lekker op deca, ook ivm met vocht.
mast zit er nog altijd in ,kuur stopt 15 mei geloof ik dus 10 weken ongeveer daarna 3 weken cruisen dan 250mg test e en tren a (nog aan het nadenken over de dosering) en op het einde misschien mast p

tijdens de cruise al licht beginnen cutten zodat ik al wat minder vocht vasthoud voor de tren begint

Besloten om toch een vaste coach te nemen kon altijd terecht bik Dave crosland maar hij stopt ermee binnenkort daarom ga ik vanaf volgende maand een vaste coach inhuren ,komende weken zal dus alles veranderen qua training ,voeding,aas.
Dat en zen nieuwe Job

succes man, dat je een grote beest mag worden dan. :)

succes man, dat je een grote beest mag worden dan. :)
Hehe die coach is den beest Beau Baisden

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

vanaf vandaag 25 mcg t3 toegevoegt voel me al een tijd kut en altijd koud 'vanbinnen" denk dat het door van nature een trage schildklier heb, moeder ook etc vroeger angstoornis gehad en volgens mij was dit ook de oorzaak en nog verschillende dingen als het beter gaat met de t3 dan ga na deze kuur er mee stoppen om mijn natuurlijke waarden te laten checken en misschien voorgeschreven medicatie te krijgen

Haha ik heb hem gezien op de FIBO en men vrouwtje wou persé met hem op de foto. Damn die was fucking huge!

Stond vrij hard en droog op de Fibo.

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Ben wel benieuwd wat hij je gaat laten eten. As eigenlijk ook, wanneer start je met hem?

Stond vrij hard en droog op de Fibo. ---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ---------- Ben wel benieuwd wat hij je gaat laten eten. As eigenlijk ook, wanneer start je met hem?
Normaal beginVolgende maand eerst even wennen aan nieuwe job ,hij laat me deze kuur gewoon doorzetten en gaat de aas veranderen zonder ertussen te cruisen nu ben ook wel benieuwd zker naar het aas gedeelte zal iets zwaardere doseringen zijn denk ik ^^
Net test e besteld van baltic dus dat heb ik al in
Stock

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Voel me trouwens veel beter op de t3 nu al voel me "normaal" nu anders altijd dwaas en alsof je high bent
Ofzo beetje vreemde voelde me nu echt IN de gym training ging ook beter ademen gaat ook veel beter was anders altijd buiten adem door slecht te ademen etc. Warmte is ook weer beter niet meer constant koud gevoel

Terug
Naar boven