MuscleMeat

Duidelijkheid over PRIMO GS

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi, ik vraag nogmaals of er iemand de primo's van gs al gebruikt/gezien heeft.
Ben nu in 2e week en ben er tevreden over, alleen het optrekken dus...

Is dus niet volledig opgelost en moeilijk door spuit te krijgen maar als je het een beetje opwarmt wordt het normaal vloeibaar en verdwijnt de onopgeloste stof ( hopelijk geen frietvet).

Niemand???? Zou toch eens duidelijkheid willen....help me please ???

grtz wim(meke)

Ik ben deze week ook begonnen met de Primo Depot van GS. En ik moet eerlijk bekennen dat het een nare ervaring was: ik ging eventjes buiten bewustzijn toen het ingespoten werd. Mss omdat het ook zo dik was :eek:

Heeft iemand hier al dezelfde ervaring als ik gehad? En zou je die Primo Depot kunnen verdunnen met iets en hoe dan? Dan gaat het mss iets makkelijker naar binnen.

Thanks for all replies!

Greetz,

Geen succes dus so far, die nieuwe primo.....

Je zou het kunnen verdunnen met steriele olie. Dan injecteer je n paar ml olie in de vial, wel ff in de gaten houden dat je concentratie dan ook aardig omlaag gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Da Stack zei:
Ik ben deze week ook begonnen met de Primo Depot van GS. En ik moet eerlijk bekennen dat het een nare ervaring was: ik ging eventjes buiten bewustzijn toen het ingespoten werd. Mss omdat het ook zo dik was :eek:

Heeft iemand hier al dezelfde ervaring als ik gehad? En zou je die Primo Depot kunnen verdunnen met iets en hoe dan? Dan gaat het mss iets makkelijker naar binnen.

Thanks for all replies!

Greetz,

Hoi,

Ik leg flesje in warm water en alles wordt mooi vloeibaar dan (natuurlijk niet te warm laten worden want dat zal pijnlijk zijn....)
Spuiten bij mij geen enkel probleem dan, evenvlot als deca norma...alleen het optrekken gaat moeilijk maar heb daar dus al oplossing voor gevonden, probeer het maar eens uit en je zal zien dat het geen probleem is.

Ik ben er anders wel tevreden over, zit in week 3 (met week blessure bij) en begin het al wat te merken (niet echt van kracht maar wel van uitzicht).

Alleen idd een beetje papachtig maar volgens mijn ervaringen toch goed.

Primo lotgenoten, laat jullie eens horen !!!

grtz wim(meke)

ze hadden beter wat meer BB kunnen gebruiken dan wordt het dunner, of een iets lagere concentratie. ik weet ook niet wat voor olie ze gebruiken maar denk cottonseed dit is ook niet de dunste olie.

maar ja, een beetje verwarmen voordat je gaat injecteren werkt ook.

Dat de olie niet vloeibaar genoeg is bij kamertemp is een slecht teken. Geen ideale olie gebruikt lijkt me.

GS is de laatste tijd wel behoorlijk aan het prutsen zeg.

Eerst de winny-injects die niemand wil gebruiken, nu de Primo die niet echt geweldig is, twijfels over de EQ, en de nolva is al langer bekend....

De boldenone van GS ben ik idd niet te spreken, de winstrol-ject was ook een hoop geknoei. Heeft me btw ook al 1 kostbare ml gekost omdat ik zo hard moest drukken dat de naald eraf vloog.

Verder voelt het niet zo prettig als n ml suspensie met behoorlijke druk je spier in gejaagd wordt.

Daarnet mijn tweede inject gezet met Primo Depot. :cool:
Deze keer heb ik de tips van Wim en Doc (Spritzer) opgevolgd en eerst de Primo opgewarmd in warm water. Hij ging er nadien met gemak in. Ik ben deze keer ook op mijn buik op bed gaan liggen en was hierdoor meer ontspannen.
Dat flauwvallen van vorige keer zal dus wel een samenloop van omstandigheden zijn. :D

Greetz,

Da Stack

Da Stack zei:
Daarnet mijn tweede inject gezet met Primo Depot. :cool:
Deze keer heb ik de tips van Wim en Doc (Spritzer) opgevolgd en eerst de Primo opgewarmd in warm water. Hij ging er nadien met gemak in. Ik ben deze keer ook op mijn buik op bed gaan liggen en was hierdoor meer ontspannen.
Dat flauwvallen van vorige keer zal dus wel een samenloop van omstandigheden zijn. :D

Greetz,

Da Stack

:thumbs:

Zoals ik dus zei valt die primo heel goed mee als je hem wat warm laat worden.
En een prikje is rap gezet maar natuurlijk de eerste keer weet je niet wat te verwachten....hopelijk ben je nu goed vertrokken.
Ben dus al bij al tevreden over primo's.
grtz wim

Ik ook!

Dus people @ GS: I take back my words about Primo Depot :D

Greetz,

Da Stack

Hoi, toch nog eens bij zeggen dat het wel gaat na opwarmen maar gister flesje willen leegtrekken en ging toch heel moeilijk (zelfs na koken in water loste het laatste niet op....)
Gelukkig begin ik volgende week aan nieuw flesje dat ik elke keer tot ongeveer 40 gr. laat opwarmen.

grtz wim(meke)

tot 40 gram opwarmen ..is dat nieuw?? :cool:

;)

succes met je kuur :thumb:

hey menskes wie kan mij helpen ik wil een kuurtje pakken met deca primo en sustanon wie helpt mij een schema te maken of wie heeft er een mail ff door of msn kevinlorenzini1@hotmail.com

een beetje opzoekwerk kan nooit kwaad ;)

kevinlorenzin zei:
hey menskes wie kan mij helpen ik wil een kuurtje pakken met deca primo en sustanon wie helpt mij een schema te maken of wie heeft er een mail ff door of msn kevinlorenzini1@hotmail.com

PRUTSER! Deca en Primo in één kuur...:rolleyes:

Hoe vaak moeten we het nog zeggen.

Wat betreft de GS Primo ben ik blij dat ik de originele Turkse versie nog steeds kan krijgen voor de helft van het geld (omgerekend naar 10ml GS Primo)

DBC01 zei:
PRUTSER! Deca en Primo in één kuur...:rolleyes:

Hoe vaak moeten we het nog zeggen.

Wat betreft de GS Primo ben ik blij dat ik de originele Turkse versie nog steeds kan krijgen voor de helft van het geld (omgerekend naar 10ml GS Primo)

haha altijd baas boven baas...maar denk dat er niets van klopt vriend..ben net terug van een weekje turkey met het vrouwtje..primos weer 5 euro per stuk in de apo..GS primo gaat voor rond de 75 per flesje weg..weet zker dat niemad hier in NL zijn turkse scehring primos voor onder de 4 euro koopt :)

Rico

Terug
Naar boven