MuscleMeat

Duidelijkheid over PRIMO GS

dutch windmill zei:
haha altijd baas boven baas...maar denk dat er niets van klopt vriend..ben net terug van een weekje turkey met het vrouwtje..primos weer 5 euro per stuk in de apo..GS primo gaat voor rond de 75 per flesje weg..weet zker dat niemad hier in NL zijn turkse scehring primos voor onder de 4 euro koopt :)

Rico

kan aan mij liggen maar er mochten toch geen prijzen vermeld worden op dbb ??? :D

Ja dat dacht ik ook lol maar nu we toch bezig zijn, ik ben uitgegaan van de laatste prijs die mij bekend was van Primo en de prijs die mij bekend is van GS Primo hier in de buurt.
Die van Primo lag eerder in de buurt van de 4 dan van de 5 euro en de GS Primo lag bij mij zeker een dikke tien hoger. Vandaar dus mijn redenering:
10x 1ml Turk Primo=42,25 en 10ml GS Primo (1 vial) 88.

Dutch, je kent me een beetje en ik ga geen onzinverhalen vertellen.

Misschien zijn er prijsverschillen tussen Turkse apotheken, who knows maar mijn laatste apothekersbon, meegestuurd, zag er dus zo uit. En de GS wordt wat duurder verkocht dan in jouw buurt en da's niet gek; ik sprak wat maanden geleden iemand die GS kocht voor +25% van de normale prijs.

Kortom, geen onzinnig verhaal.

DBC01 zei:
Ja dat dacht ik ook lol maar nu we toch bezig zijn, ik ben uitgegaan van de laatste prijs die mij bekend was van Primo en de prijs die mij bekend is van GS Primo hier in de buurt.
Die van Primo lag eerder in de buurt van de 4 dan van de 5 euro en de GS Primo lag bij mij zeker een dikke tien hoger. Vandaar dus mijn redenering:
10x 1ml Turk Primo=42,25 en 10ml GS Primo (1 vial) 88.

Dutch, je kent me een beetje en ik ga geen onzinverhalen vertellen.

Misschien zijn er prijsverschillen tussen Turkse apotheken, who knows maar mijn laatste apothekersbon, meegestuurd, zag er dus zo uit. En de GS wordt wat duurder verkocht dan in jouw buurt en da's niet gek; ik sprak wat maanden geleden iemand die GS kocht voor +25% van de normale prijs.

Kortom, geen onzinnig verhaal.

Post aangepast....geen prijzen noemen was de regel......desondanks blij ik toch bij mij statement ;)

Laatst bewerkt:
Ik spreek van 1 geval wat ik heb gehoord. Verder doet het me weinig want ten eerste ga ik als het kan voor origineel en ten tweede lees ik hier dat ik eerst moet gaan badderen met een vial voordat de inhoud enigzins injecteerbaar is
Nee, dan liever de Turkse! :p

DBC01 zei:
Verder doet het me weinig want ten eerste ga ik als het kan voor origineel en ten tweede lees ik hier dat ik eerst moet gaan badderen met een vial voordat de inhoud enigzins injecteerbaar is

Daar heb je n punt kerel! Ik lees steeds meer over vials die eerst verwarmt moeten worden, en dat geldt ook voor mijn eigen ervaringen.

Pumpin' zei:
88 euro voor 10ml GS Primo?? je hebt hem ook voor 38 euro minder....

Dat is dus de grootste onzin, maarja........ is niet voor het eerst :suicide:

Iemand trouwens wel eens Schering primo gezet?...duurt 2 minuten voor je het hebt weggedrukt met een 0,8 mm naald..ik vind dat die mannen van GS een knappe prestatie hebben neergezet om een goedgedoseerde primobolan kloon op de markt te zetten...

Rico

Laatst bewerkt:
Wat is onzin Dutch? Dat er mensen zijn die in uithoeken van Nederland GS verkopen voor een prijs vèr boven de marktwaarde? Denk het niet. Hoe kan je dat zo zeker weten als je niet iedereen hebt gehoord en gechecked die Primo van GS verkoopt?

Ik ken een meneer uit de Haag (niet echt eens een uithoek!) die een grote klantenkring heeft en alle GS spullen 25% boven de reguliere prijs verkoopt en hij vaart er wel bij.
Niet meteen dus conclusies trekken dat iets 'onzin' is als het jou nog niet overkomen is.

Dat die Primo voor 88 euro wordt verkocht kan ik nog inkomen. Het is maar wat een gek ervoor geeft. Maar dezelfde vial voor 50 euro lijkt me wat aan de goedkope kant. Er moet natuurlijk wel `n marge op zitten voor iedereen die het een keer in zijn handen heeft gehouden.

Zolang er gekken zijn die het er voor betalen dan blijven ze die absurte prijzen vragen.

idd waarom zouden ze er minder voor vragen als ze er meer oor kunnen krijgen.
moet wel zeggen dat nu die kerel in hoogeveen is gepakt de meeste mensen hier in de buurt wel achterlijk hoge prijzen gaan vragen. :eek:

DBC01 zei:
Wat is onzin Dutch? Dat er mensen zijn die in uithoeken van Nederland GS verkopen voor een prijs vèr boven de marktwaarde? Denk het niet. Hoe kan je dat zo zeker weten als je niet iedereen hebt gehoord en gechecked die Primo van GS verkoopt?

Ik ken een meneer uit de Haag (niet echt eens een uithoek!) die een grote klantenkring heeft en alle GS spullen 25% boven de reguliere prijs verkoopt en hij vaart er wel bij.
Niet meteen dus conclusies trekken dat iets 'onzin' is als het jou nog niet overkomen is.

De onzin in Pumpin zijn reply is dat hij zegt dat er mensen zijn die Primo voor 38 euro minder verkopen..ik weet wie hij bedoelt (ook den Haag) en ik kan je verzekeren
dat deze persoon de primo nog geeneens voor die prijs inkoopt... :)..dus verkeerd begrepen van jouw kant wat ik met onzin bedoelde :)

Rico

Terug
Naar boven