XXL Nutrition

Duitse rechter: tuchtigen mag van Koran

ze hebben gewoon een andere kijk op vrouwen maar ik ben van mening dat als ze hier komen wonen ze zich maar aan moeten passen ;stel ik ga in marokko wonen of turkije eender waar zal ik me toch ook aan moeten passen .

en die rechter ontslaan moeten ze haar en stenigen(of mag dat niet?)

Dommer dan dom?:rolleyes:

Is het niet zo dan spiertje???
Lijkt mij toch wel vreemd als je hier geen patroon in ziet.

Btw, ik heb geen hekel aan moslims, mocht je dat gaan denken ;)
Pff kan niet geloven dat ik het nog ga uitleggen ook
Denk nou eens even gewoon een seconde na over wat je zegt he
Islamieten en crimininaliteit gaan niet samen, daar staan namelijk hele gruwelijke straffen op

Laatst bewerkt:
Islamieten en crimininaliteit gaan niet samen, daar staan namelijk hele gruwelijke straffen op

dus Islamieten uit Noord-Afrika die worden gepakt voor een misdrijf, krijgen een paar jaar cel..........

wat is daar gruwelijk aan?

of denk je echt dat Allah hun daarvoor zal straffen; zo ja: dan zijn het blijkbaar geen gelovige Islamieten, of ze hebben een vrij laag IQ!

volgens de Bijbel heb je idd gelijk, maar hoeveel mensen trekken zich daar daadwerkelijk iets van aan?
;)

De straffen zullen daar inderdaad wel gruwelijk zijn. (als je de filmpjes mag geloven)

Maar als je hier in Nederland kijkt dan zie je toch dat Islamieten en criminaliteit goed samen kan gaan. (niet dat je zoiets per se aan een geloof kan koppelen. Ik ben ook katholiek geworden zonder dat ik die keuze gemaakt heb, dat is bij hun hetzelfde. En als je dan net met de verkeerde jongens omgaat, dan kan het misgaan)

mensen die zichzelf islamiet noemen

Begrijpen we elkaar,Spier?:D ;)

Terug
Naar boven