Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ze hebben gewoon een andere kijk op vrouwen maar ik ben van mening dat als ze hier komen wonen ze zich maar aan moeten passen ;stel ik ga in marokko wonen of turkije eender waar zal ik me toch ook aan moeten passen .
en die rechter ontslaan moeten ze haar en stenigen(of mag dat niet?)
Pff kan niet geloven dat ik het nog ga uitleggen ook Denk nou eens even gewoon een seconde na over wat je zegt he
Islamieten en crimininaliteit gaan niet samen, daar staan namelijk hele gruwelijke straffen op
Pff kan niet geloven dat ik het nog ga uitleggen ook Denk nou eens even gewoon een seconde na over wat je zegt he Islamieten en crimininaliteit gaan niet samen, daar staan namelijk hele gruwelijke straffen op
De straffen zullen daar inderdaad wel gruwelijk zijn. (als je de filmpjes mag geloven)
Maar als je hier in Nederland kijkt dan zie je toch dat Islamieten en criminaliteit goed samen kan gaan. (niet dat je zoiets per se aan een geloof kan koppelen. Ik ben ook katholiek geworden zonder dat ik die keuze gemaakt heb, dat is bij hun hetzelfde. En als je dan net met de verkeerde jongens omgaat, dan kan het misgaan)
Pff kan niet geloven dat ik het nog ga uitleggen ook Denk nou eens even gewoon een seconde na over wat je zegt he
Islamieten en crimininaliteit gaan niet samen, daar staan namelijk hele gruwelijke straffen op