XXL Nutrition

Duitse rechter: tuchtigen mag van Koran

Precies! Maar je zou verwachten met alle politieke omwentelingen van de laatste jaren dat de PvdA z'n lesje wel had geleerd, niet dus. Onverbeterlijk zo lijkt het.

Waarom zou de SP zo hard groeien? PvdA heeft gewoon weinig te bieden, meestal alleen meer van hetzelfde.

Maar goed on-topic blijft staan dat 1 rechter nog niet exemplarisch is voor alle rechters en dit een overduidelijke dwaling was. Een dwaling die in dit geval met recht wordt uitvergroot, rechterlijke macht hoort zich niet met dit soort zaken bezig te houden.

Volgens mij is dat wijf zelf Moslim, of misschien met eentje getrouwd en moest ze deze uitspraak doen om niet getuchtigd te worden. Iig weer een mooi bewijs dat Europa veroverd wordt door Moslims, iets wat ik jaren geleden al voorspelt had, toen geloofde niemand het en nu zijn er nog steeds die het niet zien.

Volgens mij is dat wijf zelf Moslim, of misschien met eentje getrouwd en moest ze deze uitspraak doen om niet getuchtigd te worden. Iig weer een mooi bewijs dat Europa veroverd wordt door Moslims, iets wat ik jaren geleden al voorspelt had, toen geloofde niemand het en nu zijn er nog steeds die het niet zien.

Ik zei het ook al jaren geleden
Het is zo grappig om de waarheid te verkondigen he:roflol:
Vijfde colonne HERE WE COME:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Altijd lekker na de maaltijd.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Je kan het ook overdrijven StilStrong.

Wat nou overdrijven? Is het niet mogelijk ofzo? Waarom zou zo iemand geen Moslim kunnen zijn of ermee getrouwd zijn? En mijn naam heeft niets met SS te maken, gaat puur over bodybuilding, ok grapjassen?

Ok. Alleen weten we te weinig van om maar te speculeren dat die rechter mosliminvloeden kent in haar priveleven. Mocht dat namelijk zo zijn dan is het een zeer slechte rechter die privezaken mee laten wegen in haar oordeel. Je wordt niet zomaar rechter, ook al zou je dat soms niet denken.

Ik zou nog maar eens heel goed onder de loep nemen van wat je aan het lezen bent
Dat zijn btw geen boeken over de islam, dat zijn praktisch romans
Het zijn eerder documentaires: de ervaringen van vrouwen in islamitische landen.

Maar heb jij ze al gelezen, spiertje16?

Ik heb al een on-topic posting geplaatst en inderdaad ik heb weinig tot geen last van die etterjochies. Ik zie ze doordeweeks toch echt dagelijks, met het Terra College om de hoek niet zo vreemd. Den Haag Zuidwest hoort bij die lijst van 40 probleemwijken, maar eerlijk gezegd merk je er over het algemeen weinig van die problemen. En ja ik kom er ook 's avonds, mijn moeder woont er midden in.

Je moeder is een allochtoon ? ???

Yep ik heet eigenlijk Mehmet en kom uit Rabat :zzz:

Een goede man geeft zijn vrouw af en toe een tik.
Gehoord van autochtone en allochtone mannen.

Islamieten, noord afrikanen en opsporing verzocht:roflol:
Je bent nog dommer dan dom

''Domheid is een gevaarlijker vijand van het goede dan slechtheid.
Tegen het kwade kun je protesteren, je kunt het ontmaskeren;
desnoods met geweld verhinderen. Het kwade draagt altijd de kiem
van eigen ontbinding in zich, want het laat in de mens tenminste een
gevoel van onbehagen achter. Tegen domheid zijn wij weerloos.
Noch met protesten noch met geweld is hier iets te bereiken.''

Dommer dan dom?:rolleyes:

Is het niet zo dan spiertje???
Lijkt mij toch wel vreemd als je hier geen patroon in ziet.

Btw, ik heb geen hekel aan moslims, mocht je dat gaan denken ;)

Een goede man geeft zijn vrouw af en toe een tik.
Gehoord van autochtone en allochtone mannen.

je vergeet de bijvoeglijke naamwoorden 'stupide' 'ernstig psychologisch gestoord' en 'waardeloos' voor het woord mannen te zetten.

Iedere man die zijn vrouw slaat is een zak en verdient het gestraft te worden. Onder het mom van het huwelijk gaat er in de westerse wereld ook een onwijs fout gedachtengoed rond. (vrouwenmishandeling en onderdrukking is absurd veel voorkomend, ook in westerse landen, onder 'autochtonen').

Iedere man die zijn vrouw slaat is een zak en verdient het gestraft te worden. Onder het mom van het huwelijk gaat er in de westerse wereld ook een onwijs fout gedachtengoed rond. (vrouwenmishandeling en onderdrukking is absurd veel voorkomend, ook in westerse landen, onder 'autochtonen').

Mijn vriendin werkt op de kinderafdeling in een ziekenhuis in Amsterdam en heeft daar enorm vaak te maken met kinderen van niet westerse afkomst die haar proberen te slaan (ze heeft al 4 keer een klep gehad) en haar zonder respect behandelen (ze heeft het over meer dan de helft van alle jongens).
Het gaat hier om jongens al vanaf een jaar of 4.

Ook heeft ze al meerdere keren meegemaakt dat de jongens hun moeder slaan of hun zusjes aftuigen en de ouders treden in de meeste gevallen niet op. Zelfs niet toen ze mijn vriendin sloegen/probeerden te slaan. 2 keer werd een vader zelfs enorm kwaad op haar . Hoe durfde ze het in haar hoofd te halen om als vrouw zijnde zijn zoontje terecht te wijzen......Verder heeft ze dit soort problemen niet gehad met westerse kinderen.

PS: ze werkt hier vanaf November en heeft al meer dan 20 incidenten meegemaakt. In 4 jaar bij haar andere baan heeft ze 2 soortgelijke gevallen meegemaakt. Haar collega's lopen ook allemaal tegen dezelfde problemen aan. En het is dus geen toeval.

Verder ben ik het ermee eens dat huiselijk geweld zich ook onder autochtonen afspeelt maar veelal is dit niet opvoeding gerelateerd. Bij allochtonen is er die link wel aanwezig , afgaande op vele gevallen die mijn vriendin en haar collega's meemaken.....

Mijn vriendin werkt op de kinderafdeling in een ziekenhuis in Amsterdam en heeft daar enorm vaak te maken met kinderen van niet westerse afkomst die haar proberen te slaan (ze heeft al 4 keer een klep gehad) en haar zonder respect behandelen (ze heeft het over meer dan de helft van alle jongens).
Het gaat hier om jongens al vanaf een jaar of 4.

Ook heeft ze al meerdere keren meegemaakt dat de jongens hun moeder slaan of hun zusjes aftuigen en de ouders treden in de meeste gevallen niet op. Zelfs niet toen ze mijn vriendin sloegen/probeerden te slaan. 2 keer werd een vader zelfs enorm kwaad op haar . Hoe durfde ze het in haar hoofd te halen om als vrouw zijnde zijn zoontje terecht te wijzen......Verder heeft ze dit soort problemen niet gehad met westerse kinderen.

PS: ze werkt hier vanaf November en heeft al meer dan 20 incidenten meegemaakt. In 4 jaar bij haar andere baan heeft ze 2 soortgelijke gevallen meegemaakt. Haar collega's lopen ook allemaal tegen dezelfde problemen aan. En het is dus geen toeval.

Verder ben ik het ermee eens dat huiselijk geweld zich ook onder autochtonen afspeelt maar veelal is dit niet opvoeding gerelateerd. Bij allochtonen is er die link wel aanwezig , afgaande op vele gevallen die mijn vriendin en haar collega's meemaken.....
Ik zou als ik jou vriendin was hier heel makkelijk in zijn. Op het moment dat er raar gedrag wordt vertoond gelijk stoppen met behandelen. Of alleen verder als de beveiliging erbij komt. Wat denken dat soort mensen wel. Je verricht goed werk en dan word je zo beloond. Jeukende handen krijg je ervan.

Feit is dat de autochtone en allochtone cultuur op een aantal punten met elkaar botsen. Daar moeten we niet te moeilijk over doen vind ik, aanpassen of opt**fen. Ik ben een westerse fundamentalist wat dat betrefd.

Feit is echter ook dat er genoeg allochtonen zijn die wel prima geïntegreerd zijn. Oftewel, het kan heus wel. Elkaar haten en oorlog voeren kan altijd nog, ik stel voor dat we eerst alle andere mogelijkheden voor een oplossing proberen.

Terug
Naar boven