- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is natuurlijk maar de vraag, die vrouw kan ook gewoon als rechter te politiek correct willen zijn, in ieder geval hoort ze dan niet thuis in zo'n functie. Dom wicht.
Als linkse individu moet ik toch zeggen dat er het laatste jaar er zich fenomenen voordoen waar de linkse gemeenschap niet te ondoordacht voor aanvaarding moet kiezen.
Ondanks ik dan toch de kant van Eric moet kiezen in dit soort discussies, ben ik een stuk gematigter en vind dan wel dat de deur open moet blijven voor een verandering van het gedachtengoed. Wat DBC zegt, moet zeker niet uit linkse overwegingen worden afgeketst.
Kan je het nog vager uitdrukken? Of heb je net een postzegel gelikt? 
Bijna niemand zal dit soort veranderingen willen, ook de meesten die op linkse partijen stemmen niet. Alleen zie ik in zo'n incident geen aanleiding om te denken dat er werkelijk een grote verandering gaande is waarbij 'we' worden overgenomen door een andere cultuur.
Té politiek correct? Is een beetje politiek correct dan wel ok?
Ik zie heden ten dage nog veel te veel berichten over inbrekers die op kosten van de belastingbetaler op vakantie mogen ipv id de cel zitten en rechters die begrip hebben dat moslims hun vrouwen slaan. De reden hiervan is voornamelijk dat het OM en allerlei gemeentelijke instanties erg links zijn, veel linkser dan de landelijke politiek. Dit soort excessen zie je ook voornamelijk in 'rode' gemeentes als Amsterdam. Denk je dat dit met CDA of VVD rechters en ambtenaren ook zou gebeuren? Dacht het ook niet.
Alles is de schuld van links inderdaad, met rechtse partijen aan de macht is de wereld een soort van walhalla. Ligt natuurlijk aan al die uitkeringstrekkers die op links stemmen dat we in Nederland nu een linkse meerderheid hebben?
Alles is de schuld van links inderdaad, met rechtse partijen aan de macht is de wereld een soort van walhalla. Ligt natuurlijk aan al die uitkeringstrekkers die op links stemmen dat we in Nederland nu een linkse meerderheid hebben?

Bijna niemand zal dit soort veranderingen willen, ook de meesten die op linkse partijen stemmen niet. Alleen zie ik in zo'n incident geen aanleiding om te denken dat er werkelijk een grote verandering gaande is waarbij 'we' worden overgenomen door een andere cultuur.
Nee met misantropie zal de wereld gered worden. Waarom wordt er altijd gedacht dat gematigde personen gelijk problemen volledig willen ontkennen of hun ogen sluiten?
Niet links, niet rechts, maar rechtdoorAls linkse individu moet ik toch zeggen dat er het laatste jaar er zich fenomenen voordoen waar de linkse gemeenschap niet te ondoordacht voor aanvaarding moet kiezen.
Ondanks ik dan toch de kant van Eric moet kiezen in dit soort discussies, ben ik een stuk gematigter en vind dan wel dat de deur open moet blijven voor een verandering van het gedachtengoed. Wat DBC zegt, moet zeker niet uit linkse overwegingen worden afgeketst.
Altijd die eenzijdige flauwekul, waarom kunnen mensen niet gewoon denken met gezond verstand 
Ik zie wel een trend (even wat incidenten uit het hoofd):
Stuk voor stuk onschuldige incidenten. Het totaal beeld wat bij mij ontstaat is niet zo onschuldig.
- moord Van Gogh
- imam weigert hand te schudden van minister Verdonk
- moslim terrorist (Samir A. meen ik) in hongerstaking wegens vrouwen in zijn gevangenis (hij krijgt zijn zin en wordt verplaatst)
- Donner zegt dat als de meerderheid Sharia wil dat dat moet kunnen
- radicale imam mag preken in Nederlandse moskee (citaatje uit zijn preek: "barensweeën zijn geen excuus om niet aan het gebed deel te nemen")
- belgisch meisje zou niet verkracht zijn als ze moslima geweest zou zijn.
- Nu deze rechter weer.
Ik ben me aan het inlezen in de Islam, oa:
Latifa- gestolen gezicht
Carmen bin Laden - Gesloten koninkrijk
Betsy Udink - Allah en Eva
Geweld en onderdrukking is eerder regel dan uitzondering.
Onder het mom van "godsdienst" krijgt een totalitaire ideologie hier vaste grond onder de voeten.
Ben t zeker weten eens dat de islamieten steeds meer voor elkaar krijgen, zogenaamd door hun geloof. Zeer gevaarlijke ontwikkeling imo.Nooit? Misstanden als deze komen altijd voor en zullen blijven voorkomen. Onder linkse, rechtse, paarse, bruine, groene,zwarte en blauwe regeringen. Menselijk handelen houdt ook in dat er ****-ups worden gemaakt, alleen is dat voor sommigen geloof ik moeilijk te accepteren.
Ik zou nog maar eens heel goed onder de loep nemen van wat je aan het lezen bentIk zie wel een trend (even wat incidenten uit het hoofd):
Stuk voor stuk onschuldige incidenten. Het totaal beeld wat bij mij ontstaat is niet zo onschuldig.
- moord Van Gogh
- imam weigert hand te schudden van minister Verdonk
- moslim terrorist (Samir A. meen ik) in hongerstaking wegens vrouwen in zijn gevangenis (hij krijgt zijn zin en wordt verplaatst)
- Donner zegt dat als de meerderheid Sharia wil dat dat moet kunnen
- radicale imam mag preken in Nederlandse moskee (citaatje uit zijn preek: "barensweeën zijn geen excuus om niet aan het gebed deel te nemen")
- belgisch meisje zou niet verkracht zijn als ze moslima geweest zou zijn.
- Nu deze rechter weer.
Ik ben me aan het inlezen in de Islam, oa:
Latifa- gestolen gezicht
Carmen bin Laden - Gesloten koninkrijk
Betsy Udink - Allah en Eva
Geweld en onderdrukking is eerder regel dan uitzondering.
Onder het mom van "godsdienst" krijgt een totalitaire ideologie hier vaste grond onder de voeten.
Ben t wel met Vince en DBC eens, gaat helemaal de verkeerde kant op.
Als voorbeeld, kijk maar eens naar opsporing verzocht, bijna alleen maar Noord-Afrikanen die ze zoeken!Ben t zeker weten eens dat de islamieten steeds meer voor elkaar krijgen, zogenaamd door hun geloof. Zeer gevaarlijke ontwikkeling imo.

Tuurlijk, waar gehakt wordt vallen spaanders, niemand is zonder zonden, links niet en rechts niet. Maar het soort ****ups waar ik het over heb zijn toch wel typerend voor links. Denk jij dat de VVD snel criminele jongeren op vakantie zal sturen? Dat zijn precies de ****ups die zoveel mensen in de handen van Wilders drijven. Mensen zijn dit soort geitenwollensokkenpolitiek spuugzat. Dit soort incidenten komt net iets te structureel voor om als foutje af te doen. Het roer moet om.
Ik heb wat dat betreft trouwens meer vertrouwen in de SP dan in de PvdA en Groenlinks, al ben ik bang dat als Marijnissen weg is er een groot gevaar is dat De SP in dezelfde fouten als de PvdA gaat vallen.
PvdA kent een historie van dit soort knuffelacties, het verbaast me dus weinig. Begin jaren 90 was het overigens nog vele malen erger, daar hebben ze veel laten liggen om de integratie op gang te helpen. Alles moest met fluwelen handschoenen, dat werkt ook niet.