- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Heb een collega met ADHD. Hij is normaal al megadruk, maar toen hij een PWO nam begon ie helemaal te flippen.Ik ben een vrouw en ik herken helemaal wat je zegt. Ik heb de Assault na aanraden van een vriend en een vriendin gekocht. Beiden vonden het geweldig. Ik heb hem ongeveer 5 keer geprobeerd.
Ik neem hooguit 1 scoop, waarna ik me na zo'n 15-30 min totaal energieloos, duizelig, misselijk en zwak voel. Zo erg dat je inderdaad een behoorlijke tijd moet zitten.
Ik ben echt geen lichtgewicht dus ik denk niet dat het met gewicht te maken heeft.
Note: ik heb ADHD, geen idee of dat relevant is maar stimulanten werken vaak averechts voor ADHDers. Al heb ik nooit last van grote hoeveelheden koffie o.i.d.
Ik ga proberen om veel minder te nemen, een kwart scoop. Ik laat je weten hoe het beviel!
Als je ADHD hebt, heb je dan niet van jezelf al genoeg energie? Ik raad in ieder geval aan geen PWO te nemen indien je ADHD hebt.
Trouwens: wat bij mij minstens net zo goed werkt als een PWO, is muziekje op: Iron Maiden / RATM / Metallica en knallen maar
. Voor een groot deel zit het ook tussen de oren! Om te zorgen dat ik fysiek genoeg energie heb, is mijn uitgangspunt voldoende slapen!
Laatst bewerkt: