Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tjonge jonge, ik ga toch neit helemaal uitgebreid uitleggen hoe je moet gaan trainen
en
@pokerladron
IK weet niet maar er lopen genoeg beginners in de sportschool die niet weten waar ze mee bezig zijn
Astma heeft btw niets te maken met je verbranding, integendeel. Ik had astma en verdikte als een zwijn door behandeling van cortisone.

Ik snap het echt niet, dat iedereen die hier nieuw komt zo belachelijk licht is.

Dan heb ik duidelijk de verkeerde artsen en fysiotherapeuten om me heen gehad. Mijn zuurstof gehalte in me bloed is 77%. Bij een normaal iemand is dat tussen de 95% en de 100%. Dus als ik een rondje hardloop verbrand ik al veel meer als iemand zonder astma, dit komt dus doordat ik er meer moeite voor moet doen. Maar goed ik ben niet the type of guy die bij een conditie test bij de gym gaat lopen huilen dat ik niet mee kan doen door me astma.
Mensen die dat doen zijn MEESTAL de aanstellers, die een slechte conditie hebben en dan maar zeggen dat ze Astma hebben.
Sorry dat moest er even uit, alle opgekropte haat bij de gymlessen haha.
Maar tot nu toe gaat alles goed, ik voel me een stuk fitter nu ik meer eet en ben na 1 week 1 kilo aangekomen. Niet bijster veel maar er zit vooruitgang in. Ik raak nu ook steeds gemotiveerder, en het gaat lekkerder op de sportschool![]()