XXL Nutrition

Dun, en te licht.

Ik snap het echt niet, dat iedereen die hier nieuw komt zo belachelijk licht is.
Eten is lekker hoor mensen!!!!

(sorry moest er ffies uit)!

tjonge jonge, ik ga toch neit helemaal uitgebreid uitleggen hoe je moet gaan trainen

en

@pokerladron

IK weet niet maar er lopen genoeg beginners in de sportschool die niet weten waar ze mee bezig zijn

Nee, je geeft 1 advies en brengt dat als de ultieme waarheid. Het is ongetwijfeld een methode, maar ik vind het prut.

eten, en als je denkt dat je genoeg hebt, meer eten.
Als het je keelgat terug uitkomt, terug inslikken :)

Astma heeft btw niets te maken met je verbranding, integendeel. Ik had astma en verdikte als een zwijn door behandeling van cortisone.

meer eten broo :)

Zoals gezegd: veel meer gaan eten.

Veel meer eten en Rippetoe

Meer vaste maaltijden gaan eten, dus geen chips/koek maar stevige maaltijden waar je buikie snel vol van zit. Ik zou zeggen let ook op de inhoud van het voedsel, maar met 48 kilo zou ik me daar niet echt zorgen om maken ;)

• Topic Starter Topic Starter
Astma heeft btw niets te maken met je verbranding, integendeel. Ik had astma en verdikte als een zwijn door behandeling van cortisone.

Dan heb ik duidelijk de verkeerde artsen en fysiotherapeuten om me heen gehad. Mijn zuurstof gehalte in me bloed is 77%. Bij een normaal iemand is dat tussen de 95% en de 100%. Dus als ik een rondje hardloop verbrand ik al veel meer als iemand zonder astma, dit komt dus doordat ik er meer moeite voor moet doen. Maar goed ik ben niet the type of guy die bij een conditie test bij de gym gaat lopen huilen dat ik niet mee kan doen door me astma.
Mensen die dat doen zijn MEESTAL de aanstellers, die een slechte conditie hebben en dan maar zeggen dat ze Astma hebben.
Sorry dat moest er even uit, alle opgekropte haat bij de gymlessen haha.

Maar tot nu toe gaat alles goed, ik voel me een stuk fitter nu ik meer eet en ben na 1 week 1 kilo aangekomen. Niet bijster veel maar er zit vooruitgang in. Ik raak nu ook steeds gemotiveerder, en het gaat lekkerder op de sportschool :)

Ik snap het echt niet, dat iedereen die hier nieuw komt zo belachelijk licht is.

Tja. als ik van mezelf al 95kg met een vetpercentage van 6 was zou ik niet naar dit forum gezocht hebben.
On topic: meer eten, maar dat weet je onderhand wel;)

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Dan heb ik duidelijk de verkeerde artsen en fysiotherapeuten om me heen gehad. Mijn zuurstof gehalte in me bloed is 77%. Bij een normaal iemand is dat tussen de 95% en de 100%. Dus als ik een rondje hardloop verbrand ik al veel meer als iemand zonder astma, dit komt dus doordat ik er meer moeite voor moet doen. Maar goed ik ben niet the type of guy die bij een conditie test bij de gym gaat lopen huilen dat ik niet mee kan doen door me astma.
Mensen die dat doen zijn MEESTAL de aanstellers, die een slechte conditie hebben en dan maar zeggen dat ze Astma hebben.
Sorry dat moest er even uit, alle opgekropte haat bij de gymlessen haha.

Maar tot nu toe gaat alles goed, ik voel me een stuk fitter nu ik meer eet en ben na 1 week 1 kilo aangekomen. Niet bijster veel maar er zit vooruitgang in. Ik raak nu ook steeds gemotiveerder, en het gaat lekkerder op de sportschool :)
:thumbs:

Mijn advies is: Eet gewoon 3x zoveel als Russian Bear en dan kom je denk ik wel aan.

Terug
Naar boven