Mechanix
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
had sniperx zonder dat hij het wist toch een perfect fysiek
memoriesVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
had sniperx zonder dat hij het wist toch een perfect fysiek
memoriesmacht zie je wel aan de uitstraling en de kledingstijl(vandaar de voorliefde voor mannen in een strak pak). En kun je ook faken.
Zelfde verhaal met vrouwen, kleine of grote t**ten, ze kunnen allebij super geil zijn zolang de vrouw er maar niet onzeker ofzo over is.Idd! Waar is de tijd dat mannen het nog voor het zeggen hadden, belachelijke gelijkheid tussen man en vrouw ook!Zou mij een worst wezen wat vrouwen denken. Sinds wanneer hebben vrouwen recht op een mening. Vaak zijn het de onzekere types die zichzelf ook niet al te best verzorgen die zulke lichamen verafschuwen. Beter houden ze zich bezig met de vaatwasser ofzo.

Zou mij een worst wezen wat vrouwen denken. Sinds wanneer hebben vrouwen recht op een mening. Vaak zijn het de onzekere types die zichzelf ook niet al te best verzorgen die zulke lichamen verafschuwen. Beter houden ze zich bezig met de vaatwasser ofzo.
ging platHahaha, hoe weet jij dat nou weer? Volgens mij moet jij je eerste keer nog meemaken.89% doet bb voor meiden, wie wilt nou 17 jarige meiden die zeueren? als je zon fysiek hebt trek je milfs die je 4x achter elkaar ppen man goddamn
+1 en meer plausibel als je het aan mij vraagt. Bovendien een man met een goed salaris, mooi huis in een goede buurt biedt meer veiligheid dan een kleerkast 3 hoog achter die net rondkomt van zijn geld.
Het hele gedoe over wat vrouwen willen! Trainen doe je voor jezelf en vrouwen willen dat je er verzorgt uitziet niets meer niets minder.
Hahaha, hoe weet jij dat nou weer? Volgens mij moet jij je eerste keer nog meemaken.
ok 'bia'Ik ben voor 99% zeker dat ik gelijk heb, zie het ook al helemaal voor me; jij als turk met skinny fat, wit, stinkend, nog nooit een chick aangeraakt, stoer achter je computertje zitten te vertellen over hoe het werkt met vrouwen als je gespierd bent

Ik ben voor 99% zeker dat ik gelijk heb, zie het ook al helemaal voor me; jij als turk met skinny fat, wit, stinkend, nog nooit een chick aangeraakt, stoer achter je computertje zitten te vertellen over hoe het werkt met vrouwen als je gespierd bent![]()
Ik ben voor 99% zeker dat ik gelijk heb, zie het ook al helemaal voor me; jij als turk met skinny fat, wit, stinkend, nog nooit een chick aangeraakt, stoer achter je computertje zitten te vertellen over hoe het werkt met vrouwen als je gespierd bent![]()
Ik train wel, maar doe alles met machines, gebruik insuline en heb alsnog een k*t fysiekEn volgens mij train jij niet eens, ben je net zo skinny fat en wit, zijn de enige k*tjes die je ooit gezien hebt die op je beeldscherm -en die bij je geboorte dan- en kom je hier alleen maar om mensen af te zeiken met je sarcastische postgedrag.Ik heb serieus nog nooit een positieve post van jou op m'n scherm gezien.
Waar! En zelfs als ik probeer uit te leggen dat ik van kleine borsten houd kijken ze je zo aan van zal wel, dit zeg je alleen om me te pleasen. Dat is het enige nadeel van kleine borsten, de eigenares doet er vaak zo onzeker over en dat maakt ze minder mooi. Maar goed ik ga wat offtopic.
Ontopic; vraag het eens niet op het VWO maar op een VMBO, ook dat wil wel eens helpen.
Ik train wel, maar doe alles met machines, gebruik insuline en heb alsnog een k*t fysiek![]()
En btw, volgens mij ben ik een van de weinigen in je log die je 2 keer de tip heeft gegeven om eens fatsoenlijke oefeningen te gaan doen ipv allemaal berichtjes over hoe goed en sterk je wel niet bent.
Je fysiek is best netjes hoor, maar om daar insuline voor te moeten gebruiken is van een andere wereld.Wat een zielige reactie zeg.Maar als je vindt dat ik zo'n k*tfysiek heb, waar zijn jouw pics dan?En als jij vindt dat ik in mijn log alleen maar bericht over hoe goed en hoe sterk ik wel niet ben is er toch echt iets mis met jouw belevingswereldje.Je zou haast denken dat jij je persoonlijk benaderd voelt door mijn posts in mijn log, hoe sick.Maar ja, dat wist ik eigenlijk al.
Je fysiek is best netjes hoor, maar om daar insuline voor te moeten gebruiken is van een andere wereld.
Verder heb ik het over andere leden die dat in jou log zetten, waar je in feite geen drol aan hebt. Ik ben een van de weinigen geweest die je wel advies heeft gegeven ipv je te vertellen over hoe sterk/goed je bent. Hebbie em door?