- Waardering
- 463
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leeftijd: 18, algemene leeftijd in dit topc 21-
Die gast heeft een kast van een fysiek trouwens, als jij dat denk te halen binnen 3 jaar zal ik je nu alvast mooi uit je droom halen
Ok, dit klinkt al heel anders.Over de insuline kan ik zeggen, niet als excuus maar als verklaring, dat het een experiment was, heb ik ook diverse malen gemeld in m'n log btw.Over de replies in m'n log heb je wel een punt, ik beschouw ze als stimulerend/motiverend en ben er in die zin ook zeker blij mee.Dat ik veel machines gebruik heeft z'n redenen maar misschien is je opgevallen dat ik langzamerhand steeds meer 'echte' oefeningen doe,mede naar aanleiding van jouw opmerkingen(true).
Ok, wat mij betreft are we good.
Sorry voor de offtopic!
---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------
Dat hoef je toch niet te vragen, waarom zit ze anders op een BB forum?![]()

+1

Als ze voor je in lingerie staat overwint de bronstigheid het wel van je verstand, geloof me. Ze heeft een prima figuurtje, zo lelijk is haar gezicht niet en haar kleur geeft niet af.
Nee serieus, als je de kans zou krijgen zou je het wel doen hoor, uiteindelijk overwint je instinct toch.![]()
Good luck!Als ze voor je in lingerie staat overwint de bronstigheid het wel van je verstand, geloof me. Ze heeft een prima figuurtje, zo lelijk is haar gezicht niet en haar kleur geeft niet af.
Nee serieus, als je de kans zou krijgen zou je het wel doen hoor, uiteindelijk overwint je instinct toch.![]()

Ace bro.......
Zie je nou wel dat mijn instinct wel in orde is
Het zijn ****ing dudes.....

Als ze voor je in lingerie staat overwint de bronstigheid het wel van je verstand, geloof me. Ze heeft een prima figuurtje, zo lelijk is haar gezicht niet en haar kleur geeft niet af.

En als ik eens bij een random meisje aan haar dikke t**ten wil voelen is het zogenaamd raar. Hypocriet.

dus nog meer drang om door te gaan.