BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Dat hoef je toch niet te vragen, waarom zit ze anders op een BB forum?![]()
waar is dat gleufdiertje eigenlijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hoef je toch niet te vragen, waarom zit ze anders op een BB forum?![]()

Je fysiek is best netjes hoor, maar om daar insuline voor te moeten gebruiken is van een andere wereld.
Verder heb ik het over andere leden die dat in jou log zetten, waar je in feite geen drol aan hebt. Ik ben een van de weinigen geweest die je wel advies heeft gegeven ipv je te vertellen over hoe sterk/goed je bent. Hebbie em door?
De juiste man is hij die begrijpt wat zij niet zegt!
Misschien begrijp je me verkeerd, ik ben absoluut niet tegen kuren of iets dergelijks. Ik ben juist de gene die altijd zegt dat moet hij/zij lekker zelf weten als het om AAS gaat. Maar volgens mij is insuline best heftig spul, iets wat vaak wordt genomen als de gewone AAS al niet meer optimaal werkt. Daarom vind ik het vrij dom het dan nu al te gaan gebruiken. Correct me if i'm wrong. ikWaarom maak jij je er druk om wat hij gebruikt om zijn fysiek te verbeteren?
Mooi.Ok, dit klinkt al heel anders.Over de insuline kan ik zeggen, niet als excuus maar als verklaring, dat het een experiment was, heb ik ook diverse malen gemeld in m'n log btw.Over de replies in m'n log heb je wel een punt, ik beschouw ze als stimulerend/motiverend en ben er in die zin ook zeker blij mee.Dat ik veel machines gebruik heeft z'n redenen maar misschien is je opgevallen dat ik langzamerhand steeds meer 'echte' oefeningen doe,mede naar aanleiding van jouw opmerkingen(true).
Ok, wat mij betreft are we good.
http://www.dumpert.nl/mediabase/319461/d5ce9067/murat_en_mehmed,_lekkah_of_boos_.html
Dit verklaard ook wel het één en ander volgens mij
Ik had het ook al over VWO en VMBO en de verschillen. Dit filmpje zocht ik er eigenlijk bij THnx.

Onbewust vinden meisjes/vrouwen dit mooi dit is instinctief omdat vrouwen willen dat een man hun kan beschermen en dan vind men in iemand die bijvoorbeeld lang/groot is of gespierd.
Zal wel iets sociaals zijn dat die meisjes zo hebben gereageerd en als je zoeen lichaam hebt wat boeit het dat een paar dat niks vinden, they all like it even if they dont say it![]()
Achja, nu vinden ze het allemaal "te" maar als je met een flinke, droge body voor ze staat willen ze allemaal wel graag een keer "voelen", trust me.

Ben jij daar dan tevreden mee? IK vind het echt irritant dat iedereen steeds eens wilt voelen![]()