MuscleMeat

Dus ik vraag aan 8 meisjes of ze dit te gespierd vinden:

Achja, nu vinden ze het allemaal "te" maar als je met een flinke, droge body voor ze staat willen ze allemaal wel graag een keer "voelen", trust me.

Je fysiek is best netjes hoor, maar om daar insuline voor te moeten gebruiken is van een andere wereld.

Verder heb ik het over andere leden die dat in jou log zetten, waar je in feite geen drol aan hebt. Ik ben een van de weinigen geweest die je wel advies heeft gegeven ipv je te vertellen over hoe sterk/goed je bent. Hebbie em door?

Waarom maak jij je er druk om wat hij gebruikt om zijn fysiek te verbeteren?

Ze zeggen nee maar ze willen maar al te graag.

Laatst bewerkt:
Ze vinden het niet te gespierd, ze vinden dat randje vet nou juist mooier wat deze man juist niet heeft, heeft te maken met vroeger in de oertijd dat mannen met een randje vet beter in staat is om voor het gezin in voeding te voorzien.

Oerinstincten zeg maar...geld geld geld wolven zijn het...

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Ze zeggen nee maar ze willen maar al te graag.
De juiste man is hij die begrijpt wat zij niet zegt!

Waarom maak jij je er druk om wat hij gebruikt om zijn fysiek te verbeteren?
Misschien begrijp je me verkeerd, ik ben absoluut niet tegen kuren of iets dergelijks. Ik ben juist de gene die altijd zegt dat moet hij/zij lekker zelf weten als het om AAS gaat. Maar volgens mij is insuline best heftig spul, iets wat vaak wordt genomen als de gewone AAS al niet meer optimaal werkt. Daarom vind ik het vrij dom het dan nu al te gaan gebruiken. Correct me if i'm wrong. ik

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Ok, dit klinkt al heel anders.Over de insuline kan ik zeggen, niet als excuus maar als verklaring, dat het een experiment was, heb ik ook diverse malen gemeld in m'n log btw.Over de replies in m'n log heb je wel een punt, ik beschouw ze als stimulerend/motiverend en ben er in die zin ook zeker blij mee.Dat ik veel machines gebruik heeft z'n redenen maar misschien is je opgevallen dat ik langzamerhand steeds meer 'echte' oefeningen doe,mede naar aanleiding van jouw opmerkingen(true).
Ok, wat mij betreft are we good.
Mooi.

Het interesseert mij eigenlijk geen reet wat vrouwen ervan vinden. Ik zie dat graag dus als zij het niet graag zien. Daar is de deur -->> :fu:

Ik had het ook al over VWO en VMBO en de verschillen. Dit filmpje zocht ik er eigenlijk bij THnx.

we gaan dat filmpje nu niet te serieus nemen. Statistisch gezien is het waardeloos.

Een uitgebreidere studie met meiden die er vrouwelijk uitzien ipv nog een kind zijn is handig, en met een iets grotere populatie dan een handvol in elk.

Laatst bewerkt:
Onbewust vinden meisjes/vrouwen dit mooi dit is instinctief omdat vrouwen willen dat een man hun kan beschermen en dan vind men in iemand die bijvoorbeeld lang/groot is of gespierd.
Zal wel iets sociaals zijn dat die meisjes zo hebben gereageerd en als je zoeen lichaam hebt wat boeit het dat een paar dat niks vinden, they all like it even if they dont say it ;)

Onbewust vinden meisjes/vrouwen dit mooi dit is instinctief omdat vrouwen willen dat een man hun kan beschermen en dan vind men in iemand die bijvoorbeeld lang/groot is of gespierd.
Zal wel iets sociaals zijn dat die meisjes zo hebben gereageerd en als je zoeen lichaam hebt wat boeit het dat een paar dat niks vinden, they all like it even if they dont say it ;)

Bedankt voor het aanmelden en mededelen.

Welkom

Groeten,
Bart

Achja, nu vinden ze het allemaal "te" maar als je met een flinke, droge body voor ze staat willen ze allemaal wel graag een keer "voelen", trust me.

Ben jij daar dan tevreden mee? IK vind het echt irritant dat iedereen steeds eens wilt voelen :mad:

Leeftijd: 18, algemene leeftijd in dit topc 21-

Die gast heeft een kast van een fysiek trouwens, als jij dat denk te halen binnen 3 jaar zal ik je nu alvast mooi uit je droom halen

Als vrouwen iets niet leuk of mooi vinden hebben wij in deze wereld daar twee oplossingen voor: GHB en alcohol.:cool:

De eerste keer dat ik de topictitel las las ik dat je het aan een acht jarig meisje had gevraagd :roflol:

Laatst bewerkt:
Pics van die meisjes die je hebt ondervraagt

Terug
Naar boven